NWL Winter Challenge - GRUPPER & RESULTATER

Started by Troels C, 06 November, 2013, 18:05:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Daniel

Er der nogen fra KBH 1 som vil have et spil med mig fredag aften eller lørdag morgen? Gerne hos mig.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

KimH

Quote from: Daniel on 19 November, 2013, 18:29:51
Er der nogen fra KBH 1 som vil have et spil med mig fredag aften eller lørdag morgen? Gerne hos mig.

Mvh
Daniel

Hej Daniel - Jeg er frisk fredag aften - Hvilken hær spiller du ?
mvh Kim
ps ( kan tage Pizza med ? )
Hvis du er i tvivl - så charge !

KimH

Quote from: Gunslinger on 19 November, 2013, 10:33:36
Hej C,

Der skulle gerne være et ETC 2014 Draft 1 her: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=18&t=119292&sid=420e811b44e1b8269e481bf06df1576b

/K

- Så det er linket vi kører efter - alle - når det er ETC ?
- Antager at Gorebeast chariots tæller med i de 3 chaos mulige chariot under WoC ?

Daniel

Vi laver sgu en aftale fredag KimH. fx. kl 18?

Pizza er en plan, men vi kan klare det herfra - jeg har også en kæreste som skal spises af. :-)

Mht. hær: Jeg er undecided. Vi kan enten lade begge vore hære være hemmelige, eller begge sende en PM til Troels - så poster han det sikkert gerne her i tråden når vi begge har skrevet. Du bestemmer.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Norx

Basballen's private gulvklud

KimH

KimH

Quote from: Daniel on 19 November, 2013, 22:11:52
Vi laver sgu en aftale fredag KimH. fx. kl 18?

Pizza er en plan, men vi kan klare det herfra - jeg har også en kæreste som skal spises af. :-)

Mht. hær: Jeg er undecided. Vi kan enten lade begge vore hære være hemmelige, eller begge sende en PM til Troels - så poster han det sikkert gerne her i tråden når vi begge har skrevet. Du bestemmer.

Mvh
Daniel

Jeg er nem i den sammenhæng - har kun WoC  ??? - er udover hærtypen ( som jeg rigtigt gerne vil kende inden jeg pakker tasken ) stemt for en lukket fest mht lister - det er sjovest

Gunslinger

@ravenor,

Jeg er klar på et spil lørdag. Skal jeg komme en tur til dig eller vil du eventuelt mødes i Faraos Lyngby - der kan vi fint være.

Jeg stiller med VC - hvad stiller du med ?

/Kaare
Children of the night - what music they make !

Troels C

I kan sagtens bruge mig som hemmelig mand :)

BAM!!!! Så er de første resultater PM'et i hus! Det blev Kampen mellem Kaare Gunslinger og Christoffer Kpl. Blucth. Blam!!! Det er fedt!! Så er vi igang!

Flere resultater!! Også gerne vest fra! De dejlige jyder er jo gode for en herlig gang hammer.

Jeg spiller selv mod Butterboy Thor! Gunline mod troldevæg. KAPOW!

KimH

Det er OK med mig at Daniel ved at jeg spiller WoC - han har jo ikke spillet så længe  ::)

Sarnovich

Er der nogle i pulje 2 som kunne tænke sig et spil?  :D
Put that cookie down, now!

KimH

Bagge vs KimH
1776 vs 1704 i Bagges favør

KimH

ravenor

KBH 2

Rasmus Olsen - Anders Jensen
              1288 - 346

Tak for spillet rasmus.

Troels C

Resultaterne hagler ind fra KBH ligaerne. Men hvad med Jyderne? Er den sønderjyske superliga fortabt i marsken og er de 2 århusianske ligaer et sæt tomme tønder der bare buldrede i starten?

Terning fobi?.. ;)

Uther

Quote from: Troels C on 22 November, 2013, 08:46:03
Resultaterne hagler ind fra KBH ligaerne. Men hvad med Jyderne? Er den sønderjyske superliga fortabt i marsken og er de 2 århusianske ligaer et sæt tomme tønder der bare buldrede i starten?

Terning fobi?.. ;)

Hehe, nej vi er ved at finde en dato. Så fyrer vi hele lortet af :)
Thomas Paulsen

KimH

Chaos WOC ( Kim ) mod HE ( Daniel )

Her var humøret i Camp Chaos højt .......

Lorden klarer sine saves - trods overmodet
Chariots klar til at charge
Knights med BSB klar til at hive silverhelmets af bordet
Nurgle er i gang med en side charge

og  .... HE bolt throwers rullede 2 fem gange i træk - vi holdt vejret.

Nå men for at gøre en lang historie kort - Daniels HE revancherede hårdt herfra - nakkede dygtigt Lord, alle chariots og en halv Nurgle enhed i de 2 sidste runder.... 

EDIT: ( incl maling ) Daniel 1626 mod Kim 929 diff 697 = 14-6 i Daniels favør

tak for en meget spændende kamp

Kim

Ps. ( Den her kamp blev lidt bøvlet - selv for en ChaosLord  :-[

Daniel

Tak for kampen! Vi glemte at give dig 100 points for maling - så det skal lige korrigeres.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

Sarnovich

Quote from: ravenor on 21 November, 2013, 16:03:25
KBH 2

Rasmus Olsen - Anders Jensen
              1288 - 346

Tak for spillet rasmus.

I ligemåde Anders, det var et godt spil  :)

Christoffer, Kaare & Jacob er I frisk på nogle spil snart?

Gunslinger

Hej,

Så fik Anders og jeg flyttet en gang Øgler mod Vampyre.

1010, Anders Jensen, KBH2, 2284, 395

Anders, hvad er dit rangliste ID ?

Tak for en hyggelig kampen i øvrigt. Fed liste du havde med.

/K

Gunslinger

@sarnovich - jeg er da klar ! hvor og hvornår vil det passe ?

/Kaare

Sarnovich

Quote from: Gunslinger on 24 November, 2013, 01:51:39
@sarnovich - jeg er da klar ! hvor og hvornår vil det passe ?

/Kaare

Jamen  hvis det passer onsdag i 2md?  8)

ravenor

Jamen selv tak for spillet Kaare, det blev desværre afgjort i vores bus kamp :-)

Det var da også i den grad en spændende liste du selv havde med, den havde jeg ikke lige luret.

Jacob eller Christoffer er der en af jer der er frisk i næste weekend, jeg kan både lørdag og søndag?

Mvh

Anders

Troels C

Jeg høvler snart resultater ind. Det skal lige tilføjes at det jo er mig der har anført turneringen. Det vil sige at man kan spille med papbrikker hvis man bliver enige om det. Hvis man vælger gentleman vejen og kører med maling er det også bare god stil og helt iorden :)

Keep up the good dicing!!! ;D

Godt at Jylland rør på sig!

Troels C