NWL Winter Challenge - GRUPPER & RESULTATER

Started by Troels C, 06 November, 2013, 18:05:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Gunslinger

@sarnovich - lad os bare sige onsdag i 2MD

/Kaare
Children of the night - what music they make !

Sarnovich

Quote from: Gunslinger on 26 November, 2013, 13:18:22
@sarnovich - lad os bare sige onsdag i 2MD

/Kaare

Lyder rigtig godt Kaare  :) jeg har jo en revanche til gode imod dig jo, jeg stiller med WoC

Jeg regner med at være der omkring kl. 17 eller 17:30
Put that cookie down, now!

Gunslinger

@sarnovich - mægtigt. Jeg stiller med VC men jeg kan først være der omkring kl. 19.00 - håber det er ok ?

/K - 40 84 19 34

Daniel

Så fik Thor og jeg spillet vores spil. Det blev en 15-5 til mig i et spil hvor fiery convocation tog livet af 95 spearmen... og magien i det hele taget var tosset!

(nedenfor er også resultatet fra mit spil imod KimH)

2, 407, KBH1, 1626, 929
2, 1116, KBH1, 2190, 1400

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Gunslinger

Så er der afviklet en mere:

1010,Sarnovich,KBH2,827,65 eller 15-5 om man vil.

En VC skrigeliste var ikke lige WoC's kop te - Rasmus tog flugten og holdt VC godt væk. Klogt spillet og tak for kampen Rasmus :)

/Kaare

Troels C

Resultaterne er opdateret. I må gerne lige se om jeg har skidt i nælderne :)

Daniel

Godt arbejde Troels.

Nogen som har mod på en kamp i weekenden. Bagge, Mike, Troels? Jeg vil helst spille hos mig, da jeg jo er med nybagt baby. Til gengæld har jeg næsten alle figurer, så jeg kan friste med, at man nok kan slippe for at slæbe.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Norx

Jeg arbejder desværre mange timer både lørdag og søndag.
Basballen's private gulvklud

Daniel

Daniel Hedegaard

Troels C

Sidder foran computeren og har kløe i warhammer fingeren, men det må desværre blive et nej tak her fra.. Hvad med mandag?

Daniel

Hej Troels

Tør ikke kaste mig ud i det mandag. Har for meget arbejde for tiden , så jeg holder de fleste hverdagsaftener fri i tilfælde af at helvede bryde løs.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

Troels C

OK. Jeg har noget tid i næste weekend hvis det er?

Daniel

Lad os se om ikke vi kan presse kampen ind der - for det har jeg også.

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

ravenor

Hej Christoffer og Jacob

Er der en af jer der er frisk lørdag d. 14 december?

Mvh

Anders

kpl.blutch

Det burde jeg godt kunne finde ud af :)

Christoffer

Modify : Jeg kommer sq til at trække i land lørdag den 14. Vi har noget familie jule halløj  ::)

Mike

Beklager jeg har været fraværende, har lige haft brug for lidt distance til Warhammer.. Jeg er på igen! Nogen der er game tirsdag, onsdag eftermiddag/aften? Eller evt. i dag timerne den kommende weekend?

Mike

ravenor

Hey Christoffer

Sådan er det, vi må få det passet ind en anden dag.

@nygren : hvad med dig jakob er du frisk på et spil lørdag d. 14 eller har du for mange tømmermænd :-)

Mvh

Anders

Nygren

Har været lidt fraværende i en længere periode pga andre gøremål, men nu er det heldigvis ved at være tid til warhammer igen.
Jeg kan spille:
- i aften (kun måske)
- fredag aften d. 6
- tirs-ons-tors aften 10.-12.

Anyone ?
Har selv bord & plade.

Ravenor: den 14. passer fint, hvad tid (evt. bare send mig en pm, så tager vi den derfra)

Hammer

Liga Århus 1:

Jacob Brøgger vs. Rasmus Hammer

1106,313,85,2724

Daniel

Der er liv i Aarhus! You can do it Aarhus! Cut his fucking head off!

Mvh
Daniel
Daniel Hedegaard

Sarnovich

Quote from: Nygren on 04 December, 2013, 10:48:03
Har været lidt fraværende i en længere periode pga andre gøremål, men nu er det heldigvis ved at være tid til warhammer igen.
Jeg kan spille:
- i aften (kun måske)
- fredag aften d. 6
- tirs-ons-tors aften 10.-12.

Anyone ?
Har selv bord & plade.

Ravenor: den 14. passer fint, hvad tid (evt. bare send mig en pm, så tager vi den derfra)

Jamen Nygren, hvis du vil så kan vi godt mødes på fredag til lidt dykke smashing!  ;)
Put that cookie down, now!

ButterBoy

Så har jeg spillet mod Bagge.

664, 1116, KBH1, 858, 2400
20-0 til Thor over Nicolaj

Troels C

Quote from: Hammer on 04 December, 2013, 14:57:35
Liga Århus 1:

1106,313,85,2724

Er I ik søde at lige smække et ÅRHUS1 ind i midten og så også lige nævne et resultat. Så sparer I mig for en masse unødigt arbejde :)

OG hvor er det fedt at der er liv i Aarhus!!! Wuup wuup!!!

Hammer

Quote from: Troels C on 05 December, 2013, 11:16:42
Quote from: Hammer on 04 December, 2013, 14:57:35
Liga Århus 1:

1106,313,85,2724

Er I ik søde at lige smække et ÅRHUS1 ind i midten og så også lige nævne et resultat. Så sparer I mig for en masse unødigt arbejde :)

OG hvor er det fedt at der er liv i Aarhus!!! Wuup wuup!!!

Jeg kunne simpelthen ikke finde kravene til format af rapportering. Kan du ikke specificere det øverst i tråden?

1106,313,ÅRHUS1,85,2724

0-20 til Rasmus Hammer

Troels C

Wuup wuup tak!

Det er ikke specificeret. Jeg beklager. Det er sådan lidt "alle yder" og "vi finder ud af det along the way".