News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

ETC 40K holdet anno 2014

Started by Caruncula, 03 February, 2014, 16:41:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sune Krarup

Hold da op sikke en interesse. Pisse fedt at se så mange interesserede :D

Jeg er selv helt klar på at tage til ETC endnu engang.

Jeg spiler gerne det meste, bare det er noget med nogle taktiske muligheder i. Jeg har fået nok af ensidige assault hære ;)
Sune "Mer' lasgun" Krarup

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

ollism

Navn: Oliver Iyer
Ejer følgende hære: Tau, SM, IG
Kan spille følgende hære: Sådan set alt, følger godt med i metaet, så ved hvordan de fleste top builds fungerer

Studerer pt. bacheloruddannelse i Cambridge over i England, og er derfor ikke i DK tre 8-ugers perioder/ år. Pga. dette tror jeg desværre ikke at jeg vil komme i betragting til holdet i år, men er 100% klar til at deltage i practice weekends under de perioder jeg er i DK, (over hele landet), da jeg er meget fleksibel tidsmæssigt når er hjemme.

Spillemæssigt kommer jeg til at deltage i de fleste store Engelske turneringer når jeg er i UK. Jeg spiller næsten hver uge mod medlemmer af det Engelske hold, så får masser med god øvelse mod de forskellige top builds (Har i de seneste 3 uger f.eks. spillet mod Mark Pocock, Josh Roberts, David Symcox og Andrew Humphries (min normale sparringspartner her i Cambridge) + medlemmer af Team Scotland og Northern Ireland).

Turneringsmæssigt har jeg ikke vundet nogle store turneringer (der har ikke været så mange i DK de seneste 2 år), men vandt de tre mindre turneringer jeg deltog i sidste år. Gik undefeated (2 draws og 3 wins) til Caledonian Uprising 3 uger siden, hvilket gav mig en 20. plads ud af 120.
MVH Oliver
The Swede

princelarming

Har desværre ikke tid og overskud til at melde mig under fanerne som potentiel spiller i år, men jeg vil gerne stille mig til rådighed som test-spiller og prøve-modstander her i det jyske.
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Landbooster

Navn: Klaus Hansen

Ejer Følgende hærer: SW, IG, GK, Necron, Eldar, Tau

Ingen ETC erfaring andet end fra kvallen 2013 med IG, hvor det blev til 3 nederlag (2 gange ofret til dæmoner og 1 gang seized af drop pod ulve) samt 2 sejre (den ene over Oluf den 2. af Sverige, som er ETC spiller)

Havner gerne i midterfeltet til turneringer, hvilket nok skyldes manglende turnerings erfaring. (eneste merritter er en in-store liga i Faraos (6 days of 6th) samt en Chosen sejr i EP)

Når det er sagt, så regner jeg ikke med at komme med på ETC holdet, men vil gerne deltage i træning og sparring. Både fordi jeg ønsker holdet klarer sig bedst muligt men også for selv at blive bedre.

Med 6 hære til rådighed skulle der være mulighed for at stille en hel del som træningsmodstander.

Caruncula

Hvor er det fedt at se så mange interesserede :)

Vi skal gerne have sat holdet hurtigst muligt, da vi allerede er bagud i forhold til mange af de andre lande. Derfor lukker vi tilmeldingen til holdet ned i dag kl. 17.
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Johan B.

Når det der ETC Kval var sgu meget sjovt - så det kunne nok være sjovt at prøve en tur til Serbien :)

Jeg har spillet det meste og har ikke nogen personlige præferencer til valg af hære eller ønsker om personlig høje score - Det handler om hvad holder har brug for som helhed og ikke hvad jeg nu en gang helst vil :)

Jeg har ikke den store erfaring med at spille NAS - men i sidste ende er 40k vel 40k om man har 1 eller 5 wave serpants - og jeg har hellere ikke hylderne fyldt her hjemme med pokaler fra mine turneringssejre.

Så jeg er sgu lidt et tomt billede så vi sammen kan male om til en kold blodet NAS dræber maskine ;)
I kan jo fange mig i klubben hvis der er noget i mangler at vide :)

PS: Thor ville vælge mig!

/Johan B.

Johan B.

Caruncula

Allerførst stor tak til alle dem, der har meldt sig som interesserede i tråden. Det er virkelig fedt at se at der er så stor opbakning :)

Vi håber rigtig meget at der vil blive diskuteret lister og spiltestet i stor stil, når vi nu skal i gang med forberedelserne.

Det har været rigtig, rigtig svært at vælge, da listen over kandidater har været så god som den har, og vi har ringet rundt og skrevet en del med forskellige folk for at få sat holdet.

Holdet i år er endt med at bestå af:
Sune Krarup
Thomas Gade
Michael Bræmer Nielsen
Martin Bræmer Nielsen
Alexander Dzougov
René Deleuran
Andy Horvath
Majken Rasmussen
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Ni

Jeg siger tak for tilliden, jeg glæder mig til at spille en masse 40K med både de nye hoveder og gengangerne! :D
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

EFA

Tillykke med pladserne.  Det bliver spændende at følge med på sidelinjen

Ghost

Quote from: Ni on 05 February, 2014, 18:40:37
Jeg siger tak for tilliden, jeg glæder mig til at spille en masse 40K med både de nye hoveder og gengangerne! :D
+1 omend alle er nye hoveder for mig ;)

Omalley69

Ham de kalder Dr. Sloppy Moist!         
-------------------------
(????)?????*(???
-------------------------            ¯\_(?)_/¯

Landbooster

Stort tillykke til holdet. Spændende nye navne på holdet  ;D

Fedt det gik så hurtigt at få alle navne på plads!
Det skal nok blive godt.

Dorner

Stort tillykke til dem der kom med.

Stor ros for at have spottet og tage Ghost med, godt set.

Jeg hjælper gerne på næsten alle tænkelige måder. Bare sig til.

/Qarp
40K ETC captain 2015, 2016
40K ETC strategi og matchup 2015, 2016, 2017, 2018 og 2019

Sune Krarup

Nu har jeg også fundet herind efter et par travle dage. Skulle også lige ryste nederlaget af mig ;)

Tak for tilliden. Jeg skal gøre mit bedste
Sune "Mer' lasgun" Krarup

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Olof[SWE]

Nice to see that the team is picked! Maybe we can have some kind of training camp during the summer? Would be fun :)

@Majken
You might have some fans in Sweden. I kinda told ppl about your sportsman feat in the last game(if you haven't heard the story, make her tell it. its a good one). The hobby needs more players like you. Hat off!

@Andy
I really really want to straight out our record from Ulricehamn. So make sure you get over here some time soon.

@Sune
Want a rematch? :D
I'm gonna cement my place in the world as your arch-nemesis. Make sure you play a put fourth-list at the ETC, then we have bigger chances of playing each other. Was it 16-4 we agreed on for the next game?

Taunts and jokes aside, i had a blast at your qualifier. Maybe i'll show up next year aswell.
Cheers!