News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Malifaux

Started by Lamina, 09 November, 2009, 19:58:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lamina

Jeg er endelig begyndt at have lyst til at male lidt igen. Motivationen var ellers blevet kvalt lidt i alt for mange "pligtopgaver" og deadlines mht. maling. Efter at Wyrd Miniatures nu har lavet et lille skirmishspil, så har jeg dog fået blod på tanden igen.

Jeg kunne ikke helt vælge, hvilken fraktion, jeg ville spille... Så jeg endte med 3 forskellige ;) Megafede figurer, vil jeg lige understrege, og i god kvalitet. Dog skal jeg lige have taget mig sammen til at få samlet de små edderkopper og den store edderkoppemand-dingy fra Seamus-boksen, da de kommer i mange bitte små dele, der jo skal renses og samles i smalle led! Alt andet er dog klar til grundfarvning.

Det var min mening at bruge Wyrd Baser til det hele, men da det midlertidigt ikke lige var til at få fat på (og min tålmodighed er ikke tilstedeværende), så prøvede jeg at fedte noget ildlignende sammen på Lillith's Brood -baserne. Det blev ikke fantastisk fedt, da det mangler højdeforskelle og ligner lidt for meget græs... ;) Men håber det kan reddes ved at male det som flammer. Burde nok have brugt lidt mere tid på det, men er simpelthen ved at dø for at få lov at male på det hele. :P

Rockstar

Det ser spændende ud :)
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Lamina

Langsomt, men mere sikkert end jeg plejer ;)
Nu har jeg en opdatering efter en del problemer med at få noget ordentlig ild ud af mine greenstuffede baser. Efter skiftevis at have opbygget med mørkere ildfaver og skyllet efter med forskellige toner forskellige steder, så synes jeg nu, at det er blevet godt :)
Desværre kan man overhovedet ikke få et ordenligt indtryk af det på billederne. Ilden er faktisk i meget varme og dybe farver. Men det er jo kun preview billeder.

Naturligvis lykkedes det mig også at knække Lillith's sværd i maleprocessen.  ::)

Rockstar

Av det må gøre halvondt at stå på.
Baserne er forfriskende anderledes end alt hvad vi andre laver. (positivt)
Glæder mig til resten. :)
Stavefejl i signaturen er noget rod.