News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Heretic Astartes - Death Guard

Started by Master Ciaphas, 01 January, 2018, 16:57:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Master Ciaphas

Tak for input, Hare! Det er meget værdsat. Jeg tænker også, at en flyveprins med kløer ville være en drabelig tilføjelse til hæren; men spørgsmålet er, at jeg kan gøre den generiske dæmonprins tilpas Nurglificeret, til at det ser fedt ud...

For så vidt angår Forge World Dreadnoughts, så havde jeg faktisk sådan en liggende, som jeg så måtte male op. Jeg synes faktisk han er blevet megafed!

Og pivbillig til samlet 130 pts?

Jeg har også fået taget mine sidste to Blight-Haulers af sprue, samlet dem og base coatet dem med Death Guard Green. Men der er en hel del timer tilbage i dem, før de kan spilles med....

Mvh
Master Ciaphas

Ryback

Den er også blevet superfin. Og en lækker figur.

Godt arbejde!
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Master Ciaphas

Master Ciaphas

Heps!

Et nytår er begyndt - og i henhold til min hobbyplan for 2021, er det Nurgle der er fokus for Q1 indsatsen. Derfor har jeg samlet disse fede figurer: Squad Infectus fra Space Marine Heroes Series 3 sættet, som jeg var så heldig at få fingrene i:

De oser stemning og jeg glæder mig til at male dem!

Mvh
Master Ciaphas

Hare

De er fede men også lidt spicy i prisen. Selv er jeg mest interesseret i den plaguecaster de også har lavet. Håber lidt på han kommer med det nye codex.

Master Ciaphas

Hej!

Du har helt ret, Hare. De er ganske emsige på prisen. Men figurerne er jo unikke sculpts og ret fede. Derudover - så forudser jeg faktisk ikke at skulle bruge ret mange penge på W40k i år (2021). Dels har jeg allerede mange andre projekter og hovedsageligt er jeg ikke ret solgt på hele 9th. Så jeg overvejer faktisk at springe denne edition over, og holde mig til Kill Team med mine Death Guards.

Mvh
Master Ciaphas

Friis

QuoteDe er fede men også lidt spicy i prisen

Hvor kan man købe dem? jeg troede de var en del af èt eller andet håbløst asiatisk release freakshow  ::)

Master Ciaphas

Jeg købte mine i Faraos Cigarer i medio december...