News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Mal en orc

Started by Player1, 16 August, 2011, 19:49:28

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Player1

Jeg har horder af orcer og gobliner

De maler jo ikke sig selv

...

Vil du male en orc for mig?

Det kunne blive en ganske interessant hær. Orcer må godt være lidt ragtag, og hvis der evt. er enighed om farver til baserne, og en enkelt farve der kunne gå igen gennem alle orcerne, udover grøn hud, ville det måske kunne binde hæren sammen.

Link til horder af orcer der stadig mangler maling.
Farveskemaet er:
Chaos Black basekanter og Goblin Green sand/græs, eller tilsvarende farvede baser.
Blood Red eller en tilsvarende farvet detalje på alle figurerne.
Hudfarven er en valgfri grøn. (Der må godt være lidt variation)
Vil man have "navn" på figuren kan dette skrives under basen.

Link til billedtråden med alle de færdiggjorte figurer.

Man må male lige så mange figurer som man lyster. Send mig en PM med hvad du kunne være interesseret i at male, jeg har helt sikkert et eller andet der lige passer dig!
Jeg betaler selvfølgelig portoen for forsendelse frem og tilbage.

Udestående grønhuder:
Boyer(Lars Boyer Petersen@FB) (Har fået to command group Orcer.)
CigarFace (Har fået to Orcer.)
Dullmohawk (Har fået en Orc.)
elThyge (Har malet seks Orcer. Har fået 2 Trolde, 4 Fanatics, 10~ Orcer og 24 sårede grønhuder mere.)
Jenova (Har fået en Forest Goblin Spider Rider Shaman og en Squig fra Warhammer Quest og tre Forest Goblin Spider Riders mere.)
Joakim (Har fået en Goblin Shaman og en Orc.)
LarsM (Har malet tre Night Goblins, fem Confrontation Goblins, én hvid Goblin, tre Sovjet Goblins, 2 Giants og 1 Orc på Boar. Har fået 2 Wyverns, 1 Trold, 1 kæmpe Squig, 1 flyvende Fanatic, 1 sjælden Svamp og 2 Sovjet Goblins mere.)
legius (Har fået to Orcer.)
TheMuffinMan(Lars Willumsen Tvarnø@FB) (Har malet tre Goblin Fanatics. Har fået tre Goblins og fem Orcer mere.)
vejby (Har fået fem Savage Orcs.)
VSH (Har fået én gammel monopose plastik orc, tre Napoleon-orcer til fods og tre Napoleon-orcer til hest.)
ZombieDK (Har fået en Orc.)

FatherNurgle

Jeg gider godt hvis det er gamle fede figurer der er tale om ... jeg gider ikke male plastik orcer ;)

Lauge

Jeg er da altid frisk på at male en orc  ;D.
Skal man bare sende en pm eller hvordan og er der nogen tidsfrist? 

Lauge
Der skal mørke til for at se lyset.

Frederik

Player1

Der er kun tale om figurer i metal; gamle som ny(ere); GW som non-GW; stor som lille og core som rare.

Daxtor

Sjov ide! Jeg er frisk :)

Seb

Lyder som et sjovt projekt....dog kan jeg se at med de deltagere er chancen for success ikke så stor :S Er dog stadig klar :P
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

Frederik

Må man... om man så må sige rage rundt i kagedåsen, eller bliver det en ganske tilfældig orc?

...og hvor stram deadline er der lagt op til... ::)

Player1

Quote from: Lauge on 16 August, 2011, 20:01:39Jeg er da altid frisk på at male en orc  ;D.
Skal man bare sende en pm eller hvordan og er der nogen tidsfrist?
Jeg må lige se hvor mange der er klar på idéen. Jeg kommer ikke langt med ti orcer i ti forskellige designs, og så ellers resten af hæren i ét samlet andet tema. Det ville blive forfærdeligt.
Hvis temaet er varieret à la PF, så er det nødt til at være et gennemgående tema.

Hvis folk melder ud her i tråden, skriver jeg tilbage til dem der har vist interesse og hvis det rent faktisk skulle blive til noget.

Det bliver måske svært at sætte en tidsfrist. 6 måneder eller 100 orcer?

Bent Ejaas

Jeg kunne godt være med på ideén, den er sjov.

Player1

Quote from: Rancor on 16 August, 2011, 20:07:11
Må man... om man så må sige rage rundt i kagedåsen, eller bliver det en ganske tilfældig orc?

...og hvor stram deadline er der lagt op til... ::)
"Det bliver måske svært at sætte en tidsfrist. 6 måneder eller 100 orcer?"

-og man må selvfølgelig rage og rode lige så tosset man vil i dåsen. Jeg kan lave et billede af min O&G samling, og så lægge den op. Så kan folk vælge ud fra dét.
Alternativt kan folk komme forbi og vælge, eller de kan ønske en bestemt type figur. Karakter, Boar Boy o.s.v.

Frederik

Jeg er helt bestemt med :)

carstone

Jeg er også med ;D

Skæg ide  :P

Frederik

Quote from: Player1 on 16 August, 2011, 19:49:28

Det kunne blive en ganske interessant hær. Orcer må godt være lidt ragtag, og hvis der evt. er enighed om farver til baserne, og en enkelt farve der kunne gå igen gennem alle orcerne, udover grøn hud, ville det måske kunne binde hæren sammen.

Eks. Chaos Black og Goblin Green, eller tilsvarende farvede baser.
Blood Red eller en tilsvarende farvet detalje på alle figurerne.
Hudfarven kunne være valgfri grøn; der må godt være lidt variation.

Jeg forslår sorte baser, og rød som detail/unifying colour.

Emil B. Hansen

Jeg er frisk, god måde at male andet end grå power armour  ;D
Bordet er ikke breder end man kan nå hen over og lange en flad
PF trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=31421.0

Schack d.y.

God ide, jeg er med-
Fortes Fortuna Juvat

Gregers M. Ebert
Ring of ancients
Inner circle

www.bugmansbrewery.com - The oldest, largest & most informative Dwarf Website in the old world

Warden

Anderledes og spændende!!!

Count me in!!!

Medusa

Jeg vil også male en orc :)
Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog

Belial

Ville gerne, men har lige en IG hær og et BB hold jeg skal igennem først.  :-\

Men sjovt initiativ. :)

MVH

Belial

leahciM

Fed idé, jeg maler også gerne en  :)

Andreas 2.0

Jeg skal nok male dig en orc :D fed ide.
Læs mere på min blog Bitter Old Painters

Nerevida

Super ide!
Count me in.

Lasse

Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Morten C

Det er en fin ide :)

På Da-warpath havde de lidt et project hvor man lavede et unit.... Her stod folk selv for orken, og en tilfældig deltager vand hele enheden til sidst... det var ret sejt at følge :) LINK

Jeg tror dog ikke jeg deltager desværre... har rigeligt i mine andre projekter og maler så rigeligt med orcer i forvejen ;D
/Morten C.
O&G Blog
PF-Trader
Quote from: rat of vengence,Nov 14 2011, 01:09 PMWhat one goblin cannot do, 50 can't either, but they last longer.

kmnbrush

Det lyder som en rigtig sjov idé, så hvis tiden er der, så er jeg helt klart med på at male en grønhud. :)
Male Blog (R.I.P) - CMON