NWL Winter Challenge - Finalen!! 1. - 2. marts

Started by Troels C, 02 January, 2014, 17:41:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

thomasb

Som det ser ud lige nu er Empire restriktionerne ret forvirrende...

QuoteEmpire
• Steam Tank (counts as 2 if 3 Great Cannons in the army)/Duplicated war machines in the army/Each 4 (or fraction) Demigryph models/War Altar and Light Wizards both in the army, max 3
• Each 4 (or fraction) Demigryph Knight models/Steam Tank (counts as 2 if 3 Great Cannons in the army)/War Altar with 2 or more Light Wizards presents in the army/Duplicated War Machines present in the army, max 2
• Great Cannon/Steam Tank (max 1)/Hellblaster Volleygun (only if engineers in the army)/Each Light Wizard in an army with War Altar, max 4
• Great Cannon/Steam Tank/Hellblaster Volleygun/Engineers present in the army/2nd Mortar, max 5
• Steam Tank (max 1)/Great Cannon, max 3

Hvilke restriktioner skal jeg regne med?
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

paaske

Jeg laver efter det link Mads lagde ud. Det er vel det der er gældende.
Det andet bliver lidt svært at forklare modstanderen synes jeg..

thomasb

Var det Mads lagde ud ikke bare det samme som draft 2? :)
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Azrael

Hvis folk har nogle chaos warrior hoveder liggende, vil i så ikke tage dem med, så giver jeg en bajer :)

Gunslinger

Hva... Der må være noget jeg har overset. Hvornår starter vi imorgen ?

/Kaare
Children of the night - what music they make !

Daniel

Daniel Hedegaard
Jeg er jo den ikke-tilstedeværende, den helst usynlige, den man ikke henvender noget ord til, og hvis eksistens man forsøger at fortrænge.  -  Kaptajn Brunøje
Min blog om at eje alle hære (8/15 done): http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=62775.0

Gunslinger

Children of the night - what music they make !

Troels C

Der er desværre kommet en framelding.  Noget som gerne vil være med eller bare har lyst til et spil eller to?

Mini Munchkin

Hvem er det lige, som har taget min hovedpude med hjem? Den er sgu savnet i Jylland! :'(

Tak for en super turnering :)

mvh Mads Hammer (Ikke i forhold til hovedpuden  >:( )

Grøfte

Bare rolig den er i Jylland, jeg tænkte jeg ville vaske betrækket for dine tårer, efter vores spil
Mvh Wilhelm

Belerophon709

Quote from: Grøfte on 02 March, 2014, 18:43:25
Bare rolig den er i Jylland, jeg tænkte jeg ville vaske betrækket for dine tårer, efter vores spil
Mvh Wilhelm

KimH

Tak for en hyggelig turnering - og til mine modstandere der alle kunne tage fairplay og gentleman prisen for nogle spændende kampe.
Eksempelvis Mølbak der medfølende udtrykte efter hans 20-0 sejr: "Kampens resultat fortæller ikke noget om, hvor spændende det var undervejs"

:D
Hvis du er i tvivl - så charge !

paaske

Ja mange tak for en rigtig skæg og hyggelig turnering! Jeg beklager jeg ikke var meget værd om søndagen..