News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Gruppe #1

Started by paaske, 10 March, 2014, 19:23:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paaske

Quote from: Thraundil on 06 May, 2014, 14:15:43
Quote from: Grøfte on 05 May, 2014, 12:36:16
Så er jeg klar til spil. Det bliver dværge i får fornøjelsen af
Det bliver rimeligt sikkert hvad jeg spiller, Basen er den dværgehær i kan se på etc boardet (gyrohær).
Det kan godt være der kommer småændringer alt efter modstanderen  :)

Kan spille de fleste eftermidage efter arbejde, lidt dårligere om aftenen med mindre det er på UB

Mvh Wilhelm

Er det med vilje du giver os muligheden for at bygge liste efter lige præcis gyro-hæren? :P
Also. Jeg kan først spille med start hen ad 16.30-17 ish. Lige den her uge er jeg booket, men næste uge og fremad skal jeg med glæde barbere skægget af dig og dine stunties ;)

Efter at have fået en tur i Gyro maskinen kan jeg kun ønske alle andre held og lykke!!!

thomasb

Quote from: paaske on 06 May, 2014, 22:11:58
Quote from: Thraundil on 06 May, 2014, 14:15:43
Quote from: Grøfte on 05 May, 2014, 12:36:16
Så er jeg klar til spil. Det bliver dværge i får fornøjelsen af
Det bliver rimeligt sikkert hvad jeg spiller, Basen er den dværgehær i kan se på etc boardet (gyrohær).
Det kan godt være der kommer småændringer alt efter modstanderen  :)

Kan spille de fleste eftermidage efter arbejde, lidt dårligere om aftenen med mindre det er på UB

Mvh Wilhelm

Er det med vilje du giver os muligheden for at bygge liste efter lige præcis gyro-hæren? :P
Also. Jeg kan først spille med start hen ad 16.30-17 ish. Lige den her uge er jeg booket, men næste uge og fremad skal jeg med glæde barbere skægget af dig og dine stunties ;)

Efter at have fået en tur i Gyro maskinen kan jeg kun ønske alle andre held og lykke!!!

Jeg glæder mig allerede :)
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

Mini Munchkin

Hej Rasmus og Grøfte,

Jeg har bedst tid til at spille imellem den 27. maj og onsdag den 4. juni, så hvis I har tid i det her tidsrum, så skriv mig lige en pm., så kigger vi på det :) Jeg har som sagt bord her i Århus og er ret fleksibel.

mvh Mads Hammer

The rasmus

Hej Mads

Hvad med Torsdag d. 29? Gerne tidligt på dagen. Andre som kan den dag?
Rasmus Budde

Mini Munchkin

Jamen kl 10 i min lejlighed? eller kl. 9?

Finderupvej 2.L 3.2
8000 Aarhus C

mvh Mads Hammer

The rasmus

Rasmus Budde

thomasb

Quote from: The rasmus on 19 May, 2014, 08:53:29
Hvad med Torsdag d. 29? Gerne tidligt på dagen. Andre som kan den dag?

Jeg er klar efter du har spillet med Mads hvis det er :)
Thomas Brøgger
- Medlem af AFF

The rasmus

Perfekt, det er også en aftale. :)
Rasmus Budde

Thraundil

Jeg mangler at spille NWL mod Grøfte og Jesper. Vi har stadig lidt over en måned, men bedre at være tidligt ude mht. planlægning! Da jeg er igang med at skrive opgave er jeg meget fleksibel med tidspunkt og sted (sålænge det er inden for cykelafstand af Aarhus ;) )
Jakob Brun, Bundstynet, Vibininus' Svøbe, Betvinger af Indmeldelsesformularer og Først i Excelarket, Ph.D.

Mini Munchkin

Mangler også Grøfte :)

paaske

Mangler jesper:)
Det kan være jesper kan lave en hen dag med spil i dragonslair?

Karnich

Efter at være blevet far midt i NWL / eksamens perioden og haft arbejdet igennem sommerferien har overskudet til hammer desværre været ikke eksisterende. Jeg ser ikke mig selv få tid til 4? 5? kampe inden skole start om 1,5 uge. 

Umiddelbart synes jeg der er 2 måder vi kan gøre det på.
1. Jeg trækker mig og VPs imod mig forsvinder?
2. Jeg spiller 1-2 kampe i næste uge med folk i "toppen" der så kan få afgjort de ting som har betydning?

vil gerne hører hvad i synes... ps. så beklager jeg meget det har været sådan her... har det ikke specielt godt med det da det jo er gået udover jer. håber vi finder en løsning alle kan være tilfreds med!

mvh
Jesper

paaske

Helt fint med nr 1, men også åben for nr. 2.
Det er helt op til dig/jer

The rasmus

Rasmus Budde

Mini Munchkin

Det bliver nok 1. Flere spillere når ikke at spille deres kampe, så vidt jeg kan se.

mvh Mads Hammer

Thraundil

Hvis Jesper ender med at trække sig (hvilket virker mest fornuftigt imo) så mangler jeg kun Grøfte! Vi har 5 dage til det, og jer er klar nårsomhelst :P
Jakob Brun, Bundstynet, Vibininus' Svøbe, Betvinger af Indmeldelsesformularer og Først i Excelarket, Ph.D.

paaske

Så send ham en pm:)

Mini Munchkin

Tror ikke det bliver aktuelt, da Jesper og Grøfte ud fra min overbevisning ikke når at spille alle deres spil.

Jeg opfordre alle til at få spillet mod de resterende inden udløbet af fristen om en uge.

Jeg er ikke bekendt med, hvorvidt der ligger resultater, som ikke er tastet ind endnu.

mvh Mads Hammer

Thraundil

Nå, venner.

Foreligger der u-indskrevne resultater? Så vidt jeg kan se er der nemlig overraaskende få mand der har fået afviklet maksimale antal spil...

Hvis vi nu antager at Jesper og Wilhelm begge er ude, så spil mod dem er ligegyldige. Så har Jakob Sevel kun spillet 3 spil, hvilket vel også gør at han ryger ud. Hvilket efterlader de sidste 5 i en position hvor de alle 5 har spillet spil mod hinanden, med det umiddelbart korrigerede resultat:

1. Mads Hammer: 55 BP
2. Kaare Paaske: 52 BP
3. Rasmus Budde: 48 BP
4. Jakob Brun: 32 BP
5. Thomas Brøgger: 13 BP

Snit = 40 BP og 4 spillede spil hver. Er det ikke det mest rimelige resultat?

Til info er Grøftes BP helt ligemeget da han i det ene spil han er registreret for, ikke gav nogen væk. Jesper har ligeledes kun spillet 1 spil og givet 13 BP til Mads Hammer. Jakob Sevel har ligeledes givet Mads Hammer 13, Paaske 14, og undertegnede 10 BP. Selv hvis de regnes med, ændrer det derfor ikke på den overordnede stilling.

paaske

Vengberg

Thomas og jeg har en 10-10.

Thraundil

Quote from: Vengberg on 02 September, 2014, 16:13:16
Thomas og jeg har en 10-10.

Alright. Men så mangler du og Rasmus stadig jeres spil... Jeg ved så ikke hvem er jer der er "skyld" i det :p så det kan jeg ikke lige forholde mig til...