News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Gratis billet til Lethian

Started by Koller, 06 May, 2015, 22:16:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Koller

Da jeg er blevet alvorligt syg, og en ven skulle have skrevet herinde i søndags, at jeg ikke kunne komme, men det er det desværre ikke blevet gjort, så jeg må dybt beklage til mit holdog arrangørende, håber ikke det ødelægger for meget.

Ihvertfald, vil jeg gerne give min billet gratis. Til den første der skriver i tråden.
The Drunken Commander

Jeg er dværgen fra helvede - Marcus Kerns personlige lapdog.

golddigger

Er du på hold med Lars Lau? Han han nemlig skrevet, at jeg evt. kunne komme på hans hold pga. afbud.

Hvis jeg kan få afsat min søn, vil jeg gerne deltage og snuppe din billet...vender tilbage asap :)

Omegon

Jep, den unge hr. Koller er på hold med Lars Lau :)

EDIT:
Er forresten rigtig ked af at hører at du er alvorlig syg og håber at du får det bedre igen. Du skal ikke tænke på at vi skal finde en ny spiller, det er mindre vigtigt. Koncentrer dig om at få det bedre og så finder vi ud af det andet. Vi skal jo bare spille lidt hammer, så det går nok alt sammen :)

God bedring
Bastian
"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

okkel

Super: Håber du kan!  :)

Vi har to afbud ligenu så der er gode muligheder. Først til mølle kan vælge mellem et empire/halfling7elver7dværge hold og et Ork7darkelves7dæmon7tommbkings hold afhængigt af om han helst vil stille en god eller ond hær. (Har nummer to kun en ond hær til et godt hold kan vi dog måske stadig godt finde ud af det.)

Glitter

Ked af at måtte undvære dig, Koller. God bedring!

Larslau

Det er sgu ked af at høre Koller.....God bedring til dig!!

VH Lars
Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

kristoffer lotr

Play like a orc, win like a orc
Sex er som warhammer, jeg er pisse dårlig til det.
Trader: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=58109.0;topicseen

golddigger

Hey Koller,

i min iver for at deltage tænkte jeg ikke over, at du skrev, du er alvorligt syg. Håber det snart er overstået!

Men jeg har fået afsat min søn og vil gerne overtage din billet.

okkel

Super. Du tilmelder dig bare efter retningslinjerne i tilmeldingssystem. Vi glæder os til at se dig! :-)

Edit: altså bortset fra den del med at betale.

VonPanne

Super, Thomas! Fedt at du kan træde til. Skynd dig at sende mig en mail (læs mere her), så giver jeg dig adgang til Hold Røds lukkede board.

VonPanne

Og andre der læser med, vi har stadig en plads mere på et andet hold :)

golddigger

Quote from: VonPanne on 07 May, 2015, 09:25:49
Super, Thomas! Fedt at du kan træde til. Skynd dig at sende mig en mail (læs mere her), så giver jeg dig adgang til Hold Røds lukkede board.

Sendt

VonPanne

Og besvaret :)

Du har fået adgang til Hold Røds lukkede board nu.

KimH

Så igår, at der måske var en "ond plads" i overskud.

Har brugt dagen til at "forhandle" en weekend igennem, så er den stadig ledig - og der er plads til Chaos - så sig endeligt til.
Hvis du er i tvivl - så charge !

Larslau

Der er vist en "god" plads tilbage Kim:( Men jeg tror alt bliver taget imod med kys-hånd lige nu ;D
Heldig vinder af Lethian (2015, 2017 og 2018)

Længe leve Mørksjæl:)

VonPanne

Jeps, jeg har også skrevet til Kim via PM tidligere i dag :)

VonPanne

Og Kim er nu med på Hold Hvid, så vi er fuldtallige igen :)

Pete the Slayer

Quote from: golddigger on 07 May, 2015, 09:20:24
Men jeg har fået afsat min søn og vil gerne overtage din billet.

DET er altså dedikation til Lethian - respekt!

(Medmindre jeg misforstår, og du får sønnen tilbage igen efter Lethian)
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

okkel

Ja du kunne lære noget der Peter!  :P

Pete the Slayer

Quote from: okkel on 08 May, 2015, 11:36:02

Du har tydeligvis ikke mødt mine børn, hvis du tror, de kan afsættes....
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

okkel

nej der er selvfølgelig noget med æblet og stammen og den slags.

TeiHar

Quote from: Pete the Slayer on 08 May, 2015, 11:43:46
Quote from: okkel on 08 May, 2015, 11:36:02

Du har tydeligvis ikke mødt mine børn, hvis du tror, de kan afsættes....

Hmm.. jeg forudser en mulighed for lidt teamwork her. Jeg passer dine børn til denne turnering og du passer mine til den næste..  ;D

eller man kunne aftale en fælles 'turneringsbørnehave' - der er potentiale i det her..

Teis
Grimfostre, Ulvemætter og Ravneføder - 12.145 pts SpaceWolves

Min traderprofil - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=70953.0