News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

LoA runde 2 d.2/5 2015

Started by Egnarts, 24 March, 2015, 15:18:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

gakkedulla

Tak for gode spil! Næste gang vender jeg frygteligt tilbage!

princelarming

Quote from: gakkedulla on 03 May, 2015, 13:10:46
Tak for gode spil! Næste gang vender jeg frygteligt tilbage!

Lige som de to seks'ere på din psychic test vendte frygteligt tilbage i dit Ld rul, efter du havde slået en 1'er på Perils med Kaj?? ;D
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Gorlak

Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Nixon

Vil da også lige benytte lejligheden til at sige tak for en god turnering. Det var super fedt at besøge spejderhytten. Stemningen var i top og folk var rigtigt flinke.

Da det  var min første 40K turnering i lang tid, var det selvfølgeligt ret spændende at skulle møde en masse nye mennesker i et spil, jeg kun har forholdt mig ret begræsnet til. 40K verdenen kender jeg jo, men det nuværende meta er lidt abstrakt.

Før i tiden spillede jeg kun med i turneringer med AS, malede hære og fornuftige missioner. LoA havde ingen af delene. Elller det kan godt være at missionerne var fornuftige, men de var lidt svære for min n00b hjerne at håndtere. AS og malede hære var der ikke noget af. Det gjorde dog ikke noget, synes det var ret fedt at møde både flyvende tyrandider, Ork kæmpe kanoner og svævende pyramider.

Min egen indsat vurderer jeg som OK, med den hær jeg havde. Med lidt rutine kan jeg måske godt få lidt flere point næste gang.
Hellbruten ryger, den var dens skyld jeg kun vandt 1 spil. :)
Vi ses!
/Nicolai

Gorlak

Det var super fedt med nogle nye ansigter - dem er vi altid glade for. Så selvom jeg kun nåede til oprydningen så kig endelig ind igen næste LoA så jeg kan få sagt hej :D eller evt. en torsdag hvis du vil have lidt krig mellem LoAer :D

Mht missioner så er de ret standard. Meget få steder (ingen i DK?) kører ren grundbog, er typisk et mix af de 6 eternal War og de 6 maelstrom plus lidt.

Mht maling så plejer det typisk at være all-malet til 2 dags turneringer og straf-hvis-umalet (point eller økonomisk) til én dags. Det giver lidt liste kreativitet til én dags og giver fede hære til to-dags.

Mht AS så skifter vi meget til LoA. Før i tiden var det ETC AS, så var det et andet AS og nu er det rå nas. Det er lidt hvad folket lige lyster for tiden, og efter Fastawar med sit tunge AS var der mange der skreg på NAS hammer  både Karsten og jeg inkluderet :D

Men super fedt at høre det også var sjovt for de lidt nyere (eller nyligt hjemvendte) - flere folk i hobbyen er klart et af målene med LoA og Århus Ligaen (som spilles i de samme lokaler).
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Landbooster

Fedt at se at LoA er blevet en succes.

Kunne være fedt at se nogle af jeres lister. Kunne da f.eks godt tænke mig at se de forskellige Eldar lister, samt hvad Uffe har gjort ved Orkerne for at hive en top 3 placering hjem.