News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Grudge matches

Started by kOOn, 01 August, 2015, 00:22:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paaske

Hov Laurens har udfordret mig og det har jeg selvfølgelig taget imod
Laurens ?? vs Kaare Paaske

paaske

Quote from: Troels C on 29 September, 2015, 13:14:04
Quote from: Azrael on 27 August, 2015, 11:09:54
Quote from: paaske on 20 August, 2015, 19:40:03
Mansi mansi mansi!!

Længe har du været mest kendt som smukfyr25 med ovenstående billede, men du er efterhånden begyndt at blive mere og mere kendt som rapporterer fra østen, når dk holdet tager afsted. Derfor synes jeg at følgende billede bedre passer til hvem pf-folket forbinder dig med her på forummet

Altid med knivskarpe og stålfaste kommentarer fra udlandet
Quote from: manny on 07 August, 2015, 11:57:29
Nå, så starter uheldet. 1 beast slår 6 attacks, ligger 3 poison og wounder 1. Kaare fejler saves, drage død :( Ser skidt ud...

Hvorefter Kaare vinder 20-0..

Men heldigvis er du også en eminent spiller og har flere gange udtalt, at du ikke har tabt en kamp i tre- fire måneder i udlandet, hvorefter du kommer tilbage til dk og desværre er vildt uheldig og terninger svigter, så det desværre ikke helt går som det plejer i udlandet.

Selvom resultaterne svigtede lidt til warm up er jeg sikker på, at du til dette gf vil have terningerne med dig og det vil gå dig fantastisk!
Derfor vil jeg rigtig gerne spille mod dig i første spil, så du kommer godt i gang med turneringen. Alle ved jo du spiller hurtigt og nærmest har lagt en plan for hvordan spillet vil udvikle sig inden kampen, og derfor vil der være god tid til at hyggesnakke og du kan måske lære mig lidt tricks og give gode tips..

Hva siger du gamle jas? Er du klar på et nemt spil i første runde?

Jeg syntes der er MEGET stille fra Mansis side!!!
JA!! Alt for stille. Gad vide om Mansi ikke tør?..

Det var noget med at han skulle ud og kigge damer sammen med JO så han kunne sikkert ingenting om lørdagen...

KarlGustaf

Manny, Manny, Manny (er der en melodi til det mantra?)

I vores sidste spil var jeg nöd til at löbe ud og kaste op ikke mindre end tre gange  :P
Virkelig uretfärdigt, jeg var ikke engang särligt fuld aftenen för.
Det eneste jeg husker fra kampen er en PinkFire der lagde sig over alt dit T3 guld ... med S1.
Men det er klart, den slags nurgle opfören belönnes ikke af Tzeentch.

Det ville väre dejligt at få et nyt sidste spil  :)
Hvor er Aekold?

corky

Er det her man skal stille sig i kø for at udfordre Mansi?
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

manny

Quote from: KarlGustaf on 01 October, 2015, 17:26:08
Manny, Manny, Manny (er der en melodi til det mantra?)

I vores sidste spil var jeg nöd til at löbe ud og kaste op ikke mindre end tre gange  :P
Virkelig uretfärdigt, jeg var ikke engang särligt fuld aftenen för.
Det eneste jeg husker fra kampen er en PinkFire der lagde sig over alt dit T3 guld ... med S1.
Men det er klart, den slags nurgle opfören belönnes ikke af Tzeentch.

Det ville väre dejligt at få et nyt sidste spil  :)
:)
Fair nok Simon. Handsken er hermed taget, jeg er klar :)
Jeg spiller alti alti Kærlighedshammer

AndersN

Er det det man kalder cherry picking?
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Mini Munchkin

Azrael

Hold kæft hvor slapt Mansi

"Uhh se! Et godt matchup! Det snupper jeg"

AndersN

Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

CNA

Hahaha det er du ikke ene om  ;D

Omegon

Jeg vil gerne Grudge Match'e Anders Høst (Harvest) hvis eller den usle dværg tør stille op imod dæmonerne. Har hørt rygter om at hans Beastmen modstander bogstavligt talt har taget halen mellem benene og vi kan jo ikke have at dværgen tror han har en skræmmende statur :D

Halv-mennesker skal holdes nede!!!

Bastian
"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

Harvest

Quote from: Omegon on 02 October, 2015, 12:04:22
Jeg vil gerne Grudge Match'e Anders Høst (Harvest) hvis eller den usle dværg tør stille op imod dæmonerne. Har hørt rygter om at hans Beastmen modstander bogstavligt talt har taget halen mellem benene og vi kan jo ikke have at dværgen tror han har en skræmmende statur :D

Halv-mennesker skal holdes nede!!!

Bastian

Jeg ville glædeligt tage imod dine fesne dæmon-wannabes.. Men jeg har solgt min billet :/
Caedite eos! Nobit enim Dominus qui sunt eius

- Anders Høst. Aut. Tosse og taktisk tumpe
Loremaster i Emperor's Pride

Omegon

Du er altså en kryster. Dæmonen forstår at dværgene er for bange og ikke tør slås. ;)
"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

Durin I

Quote from: paaske on 29 September, 2015, 17:54:58
Hov Laurens har udfordret mig og det har jeg selvfølgelig taget imod
Laurens ?? vs Kaare Paaske

Laurens Bøggild vs Kaare Paaske
Ej skal man kemmes ved sine beslutninger som ung, blot acceptere og lære af dem.

Azrael

Quote from: Omegon on 02 October, 2015, 12:07:27
Du er altså en kryster. Dæmonen forstår at dværgene er for bange og ikke tør slås. ;)

Skal jeg tæve dig i stedet Bastian? ;)

(også halvmenneske!)

Olsen

Quote from: Troels C on 29 September, 2015, 13:19:18
Mikkel Olsen!!!! Jeg udfordrer dig til endnu en duel.. Hvis du tør ;)

Du kan jo altid tage hævn i malevurderingen  :-*

Troels din listepik. Havde helt overset dig indtil Apetri nævnte det.

Du får stryg i malepoint og kærlighed i første runde.