News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Spartansk inspireret Space Marine Chapter

Started by SMF, 21 September, 2013, 10:22:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

SMF

Det blev da ikke helt skidt!

Drybrush senere!  :P

trygsen

Nice krakkelering der. ;)   
Pinner du modellen på basen bagefter ?

Jeg er selv lige blevet færdig med at lave 30 slotbaser om til alm 25 mm baser og fået dem monteret på mine Kromlech Orkz . ( Drømte om det i nat : BzzZz... Baser... Baggins.. )

Mvh. Trygsen
23.985 Points 40k Ork Army. Og bliver ved...

SMF

Så er de sorte kanter ovestået!

Så kan jeg vist godt smække benene op for resten af aftenen ;)

princelarming

Sejt! De giver sgu noget til helhedsindtrykket! Tillykke med dem ;)
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

SMF

Tak!

Tror faktisk det eneste jeg har med baser tilbage er de 2 Fliers. Så det er dælme rart lige at komme på den anden side af :)
Næste projekt bliver en ny Command Squad, med Melta selvfølgelig ;) de mangler kun hoveder og shoulder pads, så er de klar til en gang grunder.

SMF

Nå, nu er jeg jo færdig med alle de nye baser til alle fodtusser i hæren.
Jeg er vældig glad for effekten/ørkenen, men har da godt nok også købt en gang Mordheim Turfs, som jeg havde en idé om også skulle på.

Hvad tænker i derude, skal der også små tørre græstotter på, eller ville det ødelægge det? Eller vil det blive et hit?

princelarming

Prøv en mock-up med lærer-snot eller bare at sætte dem på uden lim, og smid så et billede op til folkets dom??

jeg havde også en tanke om at smide tufts på mine egne baser, men jeg er aldrig nået ret langt med det... Når der engang er tid til "Projekt Ombasning" er det nok noget jeg kigger på i samme ombæring...
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Troels S

Altid en god ide at teste det som princelarming skriver.

Men er nu ret overbevist om, at det ville klæde dine baser med lidt liv i form af tufts. Særligt på 32mm skal basen - i mine øjne - have godt med kærlighed for ikke at blive lidt kedelig.

Mvh
Troels
"Balance - the mythical word that people put so much stock into"
- James Gallagher, GW Games designer, 2019

Min 40k blog / Instagram: loosing_focus

trygsen

Ser kanon godt ud Mester !  ;)
Der er efterhånden ved at være godt med Modeller i hele den hær der, Samlet på avisen. Som Ork-Spiller, kan jeg nemt falde for indtrykket af en Mulliard modeller på et sted Hehe!

Mvh. Trygsen
23.985 Points 40k Ork Army. Og bliver ved...

SMF

Tak, den er købt :)

Hvis der er lys nok til det senere, så forsøger jeg at tage et test billede med græstotter når jeg kommer hjem engang. Så må i bedømme der igen :)

Noget andet jeg har fået syslet, men bare glemt at smide et billede op af. Når man nu skal til at lege med Libby Conclave, så for at holde styr på hvilke Psychers der har hvilke powers, så har jeg fået lamineret billeder af dem. Så skal jeg bare lige have gjort det samme med Divination Powers, så er der styr på det. Manlger lige et foto af den sidste Libby, han må tilgå som billede senere.

Idéen er venlist hapset af Kammerat JP, den var for god til at lade passere ;)

Alustriel

Det var en go' ide! Antager du har skrevet powers bagpå kortene? Er der plads til alle de tabeller som de har adgang til? Kunne overveje at stjæle idéen til mine farseers :)

SMF

Nix, intet på bagsiden.

Jeg havde tænkt at kopiere fx alle powers fra Divination og så klippe dem ud stykvis og laminere dem også.
Så ud fra hvilke Powers der bliver rullet, så bliver de så lagt over på billedet af Psykeren.

SMF

Så fik jeg taget et billede af en Libby med lidt græstotter på.

Med eller uden? Lad mig høre! :)

JP

Det er da den bedste ide i hele verden. Mega fantastisk. Jeg tror aldrig jeg har hørt om en bedre ide. Du er da et ren geni. ;)

Spøg til side. Cool at du har fået det gjort. Jeg glæder mig til at se om det virker.

Alustriel

Totter! Helt klart! Det andet er simpelthen for fladt og dødkedeligt, hvor fedt malearbejdet på basen er! Tror godt du kan smide en enkelt lille tot mere på mellem modellens ben eller sprede de to lidt mere ud for at give fylde på basen

Laranor

Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel

princelarming

Enig i at tufts er godt - men jeg ville nok gå efter en mere brunlig farve end dem du har der - tror deres Wasteland tufts ville se bedre ud... De ser mere "tørre og triste" ud...

vejby

Med lidt forsigtighed kan man godt drybrushe totterne, så de ser ud til at have støv på sig fra jorden omkring dem. Evt. en ide for at binde dem lidt sammen, som prinsen siger.
Maling 2023: 28/41 modeller

SMF

Takker for jeres besyv :)

Følte mig selv ret overbevist over at det skulle være med dem på, men altid rart lige at få der vendt med andre.

Jeg ville faktisk have købt de Tufts der hedder Wasteland, men tror de er udgået??
Den Mordheim er den eneste jeg kan se på GW's side...

Men tak for tippet om lige at drybrushe dem, tror det bliver det jeg gør :)

princelarming

Army painter laver nogle mere "triste" tufts, som jeg bruger (sporadisk) på mine units... De er ret cool

Egrimm

Quote from: princelarming on 11 December, 2015, 14:27:22
Army painter laver nogle mere "triste" tufts, som jeg bruger (sporadisk) på mine units... De er ret cool
Disse er fantastiske, bruger dem fast på mine ørken figurer (se f.eks. http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=76091.msg1224422#msg1224422).

Jeg er stadig vild med din bronze, den er lækker, men måske nogle svage lyse sølv highlights til de yderste kanter kunne skabe endnu mere dynamik - med fare for at det bliver for meget og ser cartoony ud som de fleste AOS dukkers guld, så vær forsigtig.

SMF

Takker, kan godt være jeg skal tage mig sammen med lidt highligts på dem engang. Nu skal jeg lige på den anden side af ombasningshelvedet ;)

Sidste 2 baser har fået brun bund og et par sten på, klar til Agrellan:

SMF

Så er hele hæren ombaset med de sidste 2 baser til mine Stormtalons:

princelarming

Quote from: SMF on 13 December, 2015, 19:36:48
Så er hele hæren ombaset [...]

Kræver den slags begivenheder ikke et "Full Army Shot" så vi andre kan kigge måbende på?? ;)

Frem med hyggebelysning og røgmaskine, og så op på bordet med alle de kære små!

princelarming

PS: de der tufts ser sgu fede ud - giver lige et ekstra pift til dine i forvejen fede baser!