News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Tilmeldingen er oppe!

Started by princelarming, 30 January, 2016, 21:00:16

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

princelarming

så er Tilmeldingen åben!

check den her ud!

Vi sender PM's til alle der har forhåndstilmeldt sig, og så slår vi nok rekorden fra sidste år!
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

princelarming

Jeg er tilmeldt som nummer 16!
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Gorlak

Enormt fedt! Aldrig været mere hyped for en Fasta, og det siger en del for er vel min 17. Fasta eller lignende!
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

princelarming

Quote from: gakkedulla on 30 January, 2016, 21:46:33
Hype'en er reel!

Mindre snak om realiteten bag hypen, og mere reel tilmelding for at retfærdiggøre hypen!  ;D

Bakken82

Ni

Nu bliver vi ikke trukket ud til brandvagt eller rengøring, vel?
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

princelarming

Nej - ifølge den aftale vi har med Fasta, så skal deltagerne i turneringen ikke tage GDS-tjanser under turneringen, men hvis man bliver hængende efterfølgende, kan det være man bliver bedt om at bidrage til fællesskabet...

Sandercation

Tilmeldt men hold da op. Det var da lettere at få et visum til Sovjetunionen i 80'erne ;-)

Gorlak

Hehe ja, der er tit et par kommentarer om hvor bøvlet det er at tilmelde sig :D men er jo fordi vi er under hele Fastaval paraplyen og rollespilsfolket har et ton af ting de skal vælge og tænke over og sådan :D men fedt at høre du fik visum!
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

wombattus

Jeg er tilmeldt, wohoo no 38 selv om jeg var en af dem der vidste hvornår tilmeldingen gik i luften..  :P
WHFB TK, O&G, Bret
40K BA, IG, Sisters, Genestealer Cult
Rules of Engagement Fallschirmjäger
og Blood Bowl!

princelarming

Fedt med folk der tilmelder sig!

Vi sender en PM ud til de forhåndstilmeldte i løbet af dagen, hvis man altså ikke har nået at skrive i denne tråd at man har tilmeldt sig.

TourneyKeeper åbner først for tilmeldinger om cirka 12 timer, men der er jo masser af tid!

princelarming

Udover en lille forsinkelse på PM's, er der også den glædelige nyhed at TourneyKeeper har åbnet for tilmeldinger til FastaWar derinde - og da det er TK vi bruger til at organisere kampe og den slags, så håber jeg da at folk får meldt sig til...

Når vi engang får en liste fra Fastaval med faktisk tilmeldte til turneringen, så opretter vi en ny tråd med et overblik over dem, som de kommer ind...

Jeg glæder mig sgu!

vejby

Skal man så vente med at tilmelde sig på TK indtil I har listen fra Fastaval oder wie?

Principielt risikerer I vel at nogle har tilmeldt sig på TK men er kommet for sent med at melde sig til Fastaval til at være med.

Edit: jeg kan se, folk allerede er begyndt at melde sig til på TK, så gør jeg det sgi også bare.
Maling 2023: 28/41 modeller

princelarming

Principielt smider vi bare folk af TK hvis de ikke er tilmeldt på Fastavals hjemmeside dagen før turneringen...

men det er naturligvis kun principielt ;)

Minken

Er forvirret over datoen. Hvornår er turneringen?
It's not who you are, but what you do that makes a hero. Spiller Space Marines (Armoured Harriers), Necrons, Imperial Knights.

Gorlak

Quote from: Minken on 01 February, 2016, 14:48:26
Er forvirret over datoen. Hvornår er turneringen?

Det er torsdag og fredag i påsken, d. 24 og d. 25 marts :D

EDIT: Men forstår da godt din forvirring! Pinligt at pinligt at subforumet har forkert dato :D

princelarming

Nu er det rettet! Ingen klager!

Hyner

Quote from: Ni on 31 January, 2016, 07:57:00
Nu bliver vi ikke trukket ud til brandvagt eller rengøring, vel?

Jeg har dog en personlig aftale med Dirt Busters om at lige netop DU skal på cleaning run med dem... fredag nat kl 0430.. da tager de fælles området ;)
Hvad sker der hvis man piller næse med den hånd man har en power fist på?

vejby

Quote from: Gorlak on 30 January, 2016, 21:19:08
Enormt fedt! Aldrig været mere hyped for en Fasta, og det siger en del for er vel min 17. Fasta eller lignende!

For hulen, Lauge, er det nu de Tau igen? Hvem skal man så smadre for et få en lille en om formiddagen den her gang?
Maling 2023: 28/41 modeller

princelarming

Han giver måske en lille sjat altervin, når nogen smadrer hans rum-pave??

Gorlak

Quote from: vejby on 02 February, 2016, 11:51:35
Quote from: Gorlak on 30 January, 2016, 21:19:08

For hulen, Lauge, er det nu de Tau igen? Hvem skal man så smadre for et få en lille en om formiddagen den her gang?

Det er slet ikke afgjort endnu :D flirter stadig med ideen om War Convo - det er bare lige om lidt, så realistisk set er det nok Tau der kommer :D

Kaltenberg

Prøvede og tilmelde mig helt ordinært via den her side: http://www.fastaval.dk/tilmelding/
Efter utallige svar og sider jeg skulle scrolle igennem endte jeg på en side ang. GDS - Gør det selv tjanser. Her kunne jeg ikke for lov at fortsætte uden at sætte mindst 3 krydser for rengøreing og lign jeg gerne ville hjælpe med.

Er der en arrangør som kan guide mig udenom rengøringstjanserne, synes i skrev at vi i 40k var undtaget??
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

princelarming

Tilmeldte er fritaget for GDS under turneringen, naturligvis...

Udfyld bare tilfældige "tjanser" i tidsrummet under turneringen - de bliver ignoreret når tilmeldingen går igennem.

Det er et obligatorisk felt i deres online-tilmelding, og vi er ikke store nok (endnu) til at få vores helt eget tilmeldings-track...