News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

GF 2016

Started by duckdive, 20 December, 2015, 13:09:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

duckdive

Synes bare det kunne være fedt at få med, da der er flere og flere der spiller det. Om det så er ekstra eller tar nogle pladser fra nogle af de andre spil, er ikke op til mig.
Men kunne jo også være at der er flere af 40K spillere der hellere ville spille 30K grundet det er mere balanceret.
Tjek min blog Projekt 40K

CNA

Der er pt. ikke afgjort noget mht. Giant Fanatic. Udgangspunktet er at vi har kontrakt på Remisen til oktober og har en intention.

Teamet består af Brian Andersen og jeg i forhold til selve turneringsdelen, mens Daniel sørger for kiosk, butik mv. Alt for lidt til at arrangere GF. Derfor vil det være noget med at kontakte samarbejdspartnere til hver enkelt spil (også Fantasy) og så kan Brian og jeg stå for alt praktisk i løbet af weekenden, mens turneringerne lever deres eget liv med hver deres turneringsansvarlige. Så vil det kunne fungere og det ligger tæt op af det vi gjorde ved seneste GF og det fungerede rigtig godt.

Jeg har haft kontakt til de fleste af dem der er tiltænkt at skulle stå for de respektive turneringer og det meste er egentlig på plads. Det hele står og falder med en ansøgning fra en fond som vi godt tør være optimister omkring. Der foreligger bare ikke svar på denne før slutningen af april, så måske vi er nødt til at holde jer hen indtil da. Går denne igennem så er vi home safe, i forhold til den forventede afmatning i Fantasy deltagelsen (ikke at jeg længere tror den er så massiv endda, men just in case) og vi kan sætte prisen ned på nogen af vores andre turneringer.

Kort sagt, prisen på de forskellige ting afhænger af denne ansøgning. Derfor kan der ikke meldes noget endeligt ud pt.

Så kunne vi sige - Vi er klar på en omgang mere, men med risiko for at vi aflyse i august (med refundering, naturligvis) hvis både ansøgning og billetsalg svigter.

Jeg ved ikke hvad folk tænker?

Bloodthirst

Lyder som en god idé. Det kan jo være svært at vurdere før pengene er i kassen. Der er uendeligt nemt at skrive at man kommer men så trække i land når man skal betale.

duckdive

Tjek min blog Projekt 40K

Wesser

Tjah, jeg vil da godt aflaste projektet økonomisk ved at købe en billet :)

Er spændt på, hvad vi finder ud af med fantasy

Torben Kastbjerg

Personligt ville jeg sige at det kunne være ret lækkert hvis det var Kings of War der kom på programmet til GF i år :)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

Bakunin

Hvis GF bliver til noget, så er jeg klar på at stå for Blood Bowl

martinux

Håber virkelig GF bliver til noget, tak for at i gider.
Jeg er overbevist om at 9th age efterhånden er blevet så stort at det kan trække lige så meget som 8th. gjorde sidste år. Alle jeg kender og spiller med er gået over til 9th age. Som i øvrigt må siges at være bedre end 8th på alle punkter.

Nygren

Quote from: martinux on 12 April, 2016, 15:50:35
Håber virkelig GF bliver til noget, tak for at i gider.
Jeg er overbevist om at 9th age efterhånden er blevet så stort at det kan trække lige så meget som 8th. gjorde sidste år. Alle jeg kender og spiller med er gået over til 9th age. Som i øvrigt må siges at være bedre end 8th på alle punkter.

Enig!

Azrael

Ninu

Bare alene i Ravneborg i rødovre har vi 20+ 9th age spillere.. ALLE os der spillede 8th gik over og spillede 9th så kan kun bakke op om at et GF 9th age vil kunne køres :)
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Malehjørnet kan i finde her

plysforever

Vi er glade for den store interesse der af for GF, det er ikke fordi vi ikke har lysten, det er heller ikke fordi vi ikke har lokalerne, men den korte version, er simpel hen fordi, de har sat prisen for lokalerne så højt op, at vi søger andre løsninger til hvordan vi kan afholde/drive GF, i forhold til de andre år.

Når vi har fundet den løsning skal vi med glæde melde ud :)
Brian Andersen

martinux

Quote from: plysforever on 13 April, 2016, 16:55:36
Vi er glade for den store interesse der af for GF, det er ikke fordi vi ikke har lysten, det er heller ikke fordi vi ikke har lokalerne, men den korte version, er simpel hen fordi, de har sat prisen for lokalerne så højt op, at vi søger andre løsninger til hvordan vi kan afholde/drive GF, i forhold til de andre år.

Når vi har fundet den løsning skal vi med glæde melde ud :)
+1

Waaargh

Brian, tak for udmelding. Hold det i Ballerup Super Arena? Var Kraghs vision for mange år siden :D
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Honsou

Quote from: CNA on 11 January, 2016, 20:08:24
Som Brian siger, så er ingen beslutning taget endnu. Vi er en lille gruppe nu og flere hensyn skal tages.

Det bliver i hvert fald nok et anderledes GF på Fantasy fronten, da min forventning er at vi ikke kan sælge 100 billetter til Fantasy længere (uanset om vi lander på 8th, 9th, AoS eller KoW), hvilket gør tingene sværere, da WHfb primært har betalt festen for de mindre spilsystemer hidtil...og GF generelt.

Så vi skal nok have held med at søge nogen fonde mv., hvis der skal være et Giant Fanatic i år.

Mvh Christian
Lyder som om I skal have Malifaux så! Jeg tager mine 3 borde med, andre tager deres, og så laver I lige et par selv, og så kører det. ;)
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Ninu

HVorfor tror I ikke at i kan sælge 100 billetter?.

Vi var 30+ samlet i weekenden der spiller 9th til Lethian.. der er mange tilmeldt NWL.. vi har godt 25 9th spillere alene i Ravneborg.. og jeg ved der er mange spillere rundt omkring som jeg ikke har set længe men som spiller privat og i andre klubber :)

Fantasy er dødt ja. 8th er dødt.. men 9th lever videre ! :) "Long live the 9th"!!.
"Alone we are rocks but together we stand the strength of a mountain" - The Code of a Dorf..

Corran_dk

Ikke fordi det hjælper ret meget, men er ret sikker på at Epic spillerne gerne vil ligge mere i kassen for at deltage i GF.

Vi er dog også blevet en hel del mere i løbet af i år så jeg _forventer_ at vi kan sælge flere billetter end sidste år
Skaven Achievements List
GF17 Net Epic Armageddon Tournament Organizer - 2015
Epic ETC landsholdet - 2016/2017
GF18 Net Epic Armageddon Tournament Co-Organizer - 2016

martinux

Quote from: Ninu on 19 April, 2016, 09:21:20
HVorfor tror I ikke at i kan sælge 100 billetter?.

Vi var 30+ samlet i weekenden der spiller 9th til Lethian.. der er mange tilmeldt NWL.. vi har godt 25 9th spillere alene i Ravneborg.. og jeg ved der er mange spillere rundt omkring som jeg ikke har set længe men som spiller privat og i andre klubber :)

Fantasy er dødt ja. 8th er dødt.. men 9th lever videre ! :) "Long live the 9th"!!.

Tror heller ikke der bliver et problem at samle 100+  til 9th age.

Safran

Og tror også en del vil spille 40k nu når fantasy er kinda dødt:-)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

kSrSpoer

Tror sagtens GF kan hente 100 9th age spillere.

Det handler om at proklamere GF internationalt og bruge 9th age forumet til skabe opmærksomhed omkring eventet.
Tror man kan hente en masse spillere alene pga. den centrale placering midt i København.

Desuden kan man skabe tæt samarbjde med ETC-folkene til yderlig eksponering.

Jeg har nogle kontakter i Norge der er meget interesseret i 9th age tuneringsmiljøet i danmark. Her ville  GF være en perfekt indgangsbillet til den danske tuneringsene.

Tror vi som comminity er ivrige efter at hjælpe jer igang med hente deltagere osv.

Ninu

Vi ville snildt kunne skaffe 100 spillere.. :)

Sent from my iPhone using Tapatalk

blomkaal

Quote from: Honsou on 19 April, 2016, 08:51:10
Lyder som om I skal have Malifaux så! Jeg tager mine 3 borde med, andre tager deres, og så laver I lige et par selv, og så kører det. ;)

Jeg ville være klar på noget Faux til efteråret!

Bakunin

Bliver det til noget? Jeg er på at stå som TO for blood bowl!

CNA

Vi forventer svar på vores ansøgning om økonomisk tilskud i midten af juni og vi vil melde noget ud så snart vi har svaret.

Mvh Christian

The Black Lotus

"Attack" is the only order worth remembering.