News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

GF 2016

Started by duckdive, 20 December, 2015, 13:09:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

paaske

Quote from: Asger on 20 June, 2016, 11:59:42
Quote from: paaske on 19 June, 2016, 20:51:01
Og man kan ikke starte en forening som kan søge tilskud fra kommunen for hvert medlem og det overskud kunne så gå til bla den kommunale som skal overvåge stedet?

For hvert medlem under 26 (?). Minus hvert medlem over... Eller noget i den dur.

Hvis man leder efter studenter udgaven af turneringer er det efterhånden mange år siden man har skulle kigge andre steder hen end GF. Men ord som 'bare' og 'kunne man ikke lige', er symptomatiske for hvor let det er at så udenfor og tro man forstår det der er inde bag facaden. Det gør man bare sjældent. Virkeligheden er mere kompleks end en overfladisk analyse afslører. Og den viden du får ved at lave noget for 16 deltagere i provinsen, tæller ikke meget ;)

Asger

Hold da op.. Prøvede at komme med et input... Jeg kan huske at man i Århus (ja provinsen) lavede en forening for at få nogle penge til en turnering, og det lykkedes, men det er også 10 år siden.
Ville bare høre om det var en mulighed man havde undersøgt..
Forstår slet ikke din post? Hvad vil du med den? Svine turneringer uden for København?
Et "Desværre det er ikke en mulighed" havde været rigeligt.
Jeg håber virkeligt at GF bliver til noget og kom med noget som jeg ikke vidste om var undersøgt.
Men jeg skal da nok lade være med at skrive igen. Beklager for min uvidenhed på området..

Asger

Det var ikke henvendt dig til dig paaske, udover det direkte svar på dit spørgsmål :)

Asger

paaske

Nå ok:) beklager:)

golddigger

Jeg må indrømme, at jeg som Okkel læser dine indlæg som ret sure opstød, Asger. Jeg synes at erindre, at du engang var fortaler for at holde en ordentlig tone...hvad er der lige blevet af det?

At klandre folk for at de ikke har samme viden og erfaring som GF arrangører er IMO lidt spøjst, især når CNA selv har udbedt sig om hjælp. Hvor skulle folk lige vide fra, hvad det kræver at arrangere GF, eller hvad teamet allerede har forsøgt tidligere år? For mig at se har dine indlæg ikke megen anden effekt end at muligvis afholde folk fra at melde sig på banen som arrangør/hjælper.

Udover det, så er denne tråd jo ikke startet af GF selv, så du kan jo vælge at ignorere den, hvis indlæggene er for stødende/uvidende.

martinux

Quote from: CNA on 17 June, 2016, 12:01:57
I feedback tråden de sidste to år har der været en enkelt der har brokket sig over prisen og grundet dette ikke ønsker at deltage igen. Personen har også her i tråden givet sin mening til kende og det er absolut helt fint. Vi lever i et frit land og man kan sige sin mening og prioritere at blive væk.

Vi kan blot konstatere at de sidste to års GF har været de år med flest deltagere gennem tiden (ihvertfald i mine 10-11 år i miljøet) og sidste år nåede vi toppen med 250 deltagere, så med det for øje vil vi umiddelbart vurdere at vi leverer et ok produkt, som folk fra hele landet gerne deltager i. Det er vores udgangspunkt. Det er en utopi at tro vi kan gøre alle i miljøet tilfreds og kan ramme alles ønsker og behov.

Dog vil jeg blot understrege den fine pointé en bragte i spil tidligere....det er en HELT OG ALDELES anden sag at arrangere GF end noget andet. Jeg har arrangeret en håndfuld turneringer med 50 deltagere og var overvældet over forskellen. Det er en ikke uvæsentlig ting at tage med i sine tanker.

Det er tilsyneladende ikke den store udfordring at finde et sted der kan rumme 250 mennesker i København til en turnering. I må VIRKELIG gerne skrive til mig. Som i VIRKELIG gerne, for jeg har søgt og intet fundet. Jeg ser GF og Remisen som forudsætningen for GF grundet mange af de samme fine argumenter andre har bragt her. Men grundet nye kommunale restriktioner (der skal nu være en kommunalt ansat til stede hele weekenden ved arrangementer over 150 deltagere...i gætter selv hvem der betaler) så har jeg undersøgt muligheden. Jeg har som sagt intet fundet. Det er nemt at pege, den er jeg med på....sværere at bidrage, men jeg prøver alligevel her at appellere alligevel. Når Remisen, borde, stole, container, pissoir og lignende er betalt er prisen allerede her over 50.000kr. Så ved i også hvilket budget i har at gå efter.

Sidste år blev vi lovet et sponsorat på 5000kr. Desværre er det ikke lykkedes at skabe dialog omkring dette beløb, da det ikke er kommet os i hænde og derfor endte GF sidste år med et lille underskud. Det er vi meget ærgelige over. Vi har derudover fået afslag fra Østerbro Lokaludvalg grundet vi er blevet betragtet som en turnering der er forankret og ikke er nok orienteret mod selve Østerbro. Det kan der være en sandhed i, men vores side af sagen er at vi har terræn der skal renoveres og er nødt til at bruge midler til at udvikle GF, ikke bare vedligeholde. Og lige nu sidder vi efter to år med masser af deltagere, men det løber kun lige rundt. Det er i og for sig rigtig fint, det giver os bare ikke mulighed for ovenstående og det er nu engang en del af motivationen. Vi melder inden længe om vi føler for at arrangere et GF i år eller om der kommer en pause.

En sidste kommentar - Omalley69, lad være med at lukke sådan en dum kommentar ud, når du ikke har styr på dine ting. GF havde sidste år et præmiebudget på næste 5 cifre. Hvordan i alverden kan du komme med en påstand om at der ikke er præmier? Håbløst  ::)

Mvh Christian

Christian ved du hvad det koster at have den kommunale vagt på weekenden over?
Hvor meget skal der skaffes af sponsorater før at vi kan gennemføre GF med tilnærmelsesvis samme prisleje for en billet, alt i alt?

kpl.blutch

Nu tillader jeg mig altså bare at spørge ...

Er Svanemølle hallen en mulighed ? Det er lige ved siden af en S-togs station, så skulle være til at have med at gøre

Christoffer

Waaargh

Det første svar er jo et spørgsmål: Hvor mange kvadratmeter gulvplads er der?
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

kpl.blutch

Je ved det ikke, men der er 4 haller med håndbold/badminton

Skal nok ringe i morgen, og høre hvad mulighederne er

Christoffer

Wesser

Husk, at der også skal bruges borde og stole :)

paaske

Stærkt Christoffer!

Ghostdog

Hey, dette er bare et input til hvor jeg ved der er store haller.

Hvis det kan afholdes uden for Kbh., så ved jeg at i Helsinge har de en hal med 2 "boldbaner". (mener det er gymnasiet)
Det kunne være man kunne få en god pris.

Nørrebro hallerne er også ret store, der er vist op til 4 baner i den ene hal.

Grøndalscenteret i Nordvest.

DGI byen, men det er nok dyrt.

Hillerrød hallerne.

Det var hvad jeg sådan lige kunne komme på.
/Karsten
Jeg er ordblind(lyddøv) og jeg bruger langtid på det jeg skriver. Hvis du opfatter det nedladende, ondsindet eller på anden vis, negativt, er det ikke med vilje.
Jeg gør hvad jeg kan, men bær over mig.
Karsten

kpl.blutch

Jeg vil bare lige ... jeg har været i kontakt med Svanemølle hallerne. Jeg venter bare på et svar fra dem

Christoffer

Jigten

Kære arrangørerne bag giant fanatic. Hvordan melder man sig til og hvor meget koster det. K