News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Spejderspilleren

Started by gakkedulla, 03 December, 2013, 14:22:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 10 Guests are viewing this topic.

MichaelAfisker

Han kan ikke forsvinde før jeg har fået min broodlord.

Og btw bliver der lavet et officielt oplæg til APOC til i år?

ckdaniel

Quote from: MichaelAfisker on 08 December, 2016, 10:46:32
Og btw bliver der lavet et officielt oplæg til APOC til i år?

Kun hvis der er nogen der vil spille tænker jeg.

Gorlak

Krølle er klog. Bimse er savnet.
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

ckdaniel

Quote from: RK on 08 December, 2016, 10:33:12
Da Bimse forsvandt - Kapitel 1

Endelig havde de nået bjergsiden, indgangen til den mørke hule var kun få skridt væk. Forsigtigt kiggede Runen ind, "Bimmes... er du derinde?" spurgte han.
Da Bimse forsvandt - Kapitel 2
Men kun ekkoet svarede ham. Tavst kiggede de på hinanden nedbrudte og med tårer i øjenkrogene. Hvad havde de dog gjort?

Gorlak

Men det bliver sgu nok bare næsten det samme som tidligere år. Rejs i tiden og oplev dem eller søg lidt rundt her på PF efter et oplæg.
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

RK

Quote from: ckdaniel on 08 December, 2016, 11:23:15
Quote from: RK on 08 December, 2016, 10:33:12
Da Bimse forsvandt - Kapitel 1

Endelig havde de nået bjergsiden, indgangen til den mørke hule var kun få skridt væk. Forsigtigt kiggede Runen ind, "Bimmes... er du derinde?" spurgte han.

Da Bimse forsvandt - Kapitel 2
Men kun ekkoet svarede ham. Tavst kiggede de på hinanden nedbrudte og med tårer i øjenkrogene. Hvad havde de dog gjort?

Da Bimse forsvandt - Kapitel 3
Mørket var faldet på. Lauge havde tændt et bål og lå nu og sov. Aslak brokkede sig over kvaliteten af den medbragte mad, Køllen trøstede ham lidt. Lars, som havde gået baglæns hele turen, så også lidt træt ud. Han hvilede sit ansigt i sine hænder og diskuterede med Ilfeldt, hvordan de dog begge kunne glemme deres cent-stjerner derhjemme. Det eneste der holdte stemning oppe, var Genesers blide røst. "Tag det nu roligt, drik det her flydende røg. Så finder vi Bimse i morgen". De havde alle tænkt det, men ingen turde tale om det: Havde de mange års PF spam langt om længe taget det bedste af Bimse... Var han nu blevet til...  En Troll.....

princelarming

Is på, folkens - Jeg havde overvejet at fastholde min frivillige udeblivelse fra Spejderspilleren indtil juleaften, og så komme tilbage som en anden messias, men det har jeg ikke tålmodighed til, og joken ville ikke være sjov nok til at retfærdiggøre mit fravær...

Se selv hvad man kommer til at lave, når man ikke spammer denne tråd: LINKY

Det eneste der dog kunne gøre det her tilnærmelsesvist sjovt (udover jeres lille føljeton, som næsten ville have gjort det værd at vente helt til juleaften), ville være hvis en MOD slettede dette indlæg...
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

MichaelAfisker

Quote from: princelarming on 08 December, 2016, 08:33:17
Jeg tror man glemmer hvor meget man får ud af enhederne, når de samtidig skal spilles med store skydeskiver på ryggen. Points er måske bedre brugt på "mere af det samme" så det homogene trusselsbillede fastholdes.

Hvad tænker folk?

MAL flere Homo mariner til folket!

princelarming

Tilbage i trædemøllen:

Rune vs Henrik
Ilfeldt vs Kristian
Gax vs Lax
Køllur vs Kenneth
Taj vs Klaus

Ingen PE krig inden vi eskalerer næste torsdag?
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

MichaelAfisker

jeg ville hvis jeg havde tid. :(

tajloe

Klaus er blevet syg så hvis der er nogen der mangler en makker er jeg frisk på PE

Gorlak

Bimmes findes!!! Jeg er så hyped!!! Så hyped jeg lader jer komme ud af kredsen før jeg brænder den til grunden :D

MichaelAfisker

[/img]

Jeg har rent faktisk lavet noget hobby relateret!

MichaelAfisker

Så hyped var jeg over Bimses umiddelbare forsvinden og tilbagekomst

MichaelAfisker

Og for Bimses skyld skal vi også have en post med apoc hype

sebastian ilfeldt

Tak for krig og kage:) jeg er klar igen på torsdag helst ITC style:)

Gorlak

Jeg laver en Rune og bekriger Aslak igen på torsdag :D vi lærte ikke nok om at spamme modeller.

tajloe

Jeg er klar på PE på torsdag

RK

Så laver jeg sgu også en Rune og PE'er Taj !

RK

Påpegede forresten Henrik

ckdaniel

Jeg arbejder på at lokke Bjarke med på torsdag til noget dæmonisk hygge. Sårn nogle mono-hære hvor han spiller nurgle og jeg slaanesh. Det er sgu da narativt :)

princelarming

Rune vs Taj
Lauge vs Gax
Køllen vs Bjarke
Ilfeldt vs ??

Gorlak

Du har forladt hobbyen men beholder ansvaret for updates? :D

Kaltenberg

Star wars næste uge med Peter linde Stand ingen, ingen Krig til mig.
Hold kredsen varm gutter til jeg kommer igen.

Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

princelarming

Quote from: Gorlak on 09 December, 2016, 16:45:22
Du har forladt hobbyen men beholder ansvaret for updates? :D

Nej ok, men vil bare ikke love mig væk til Ilfeldt igen, for at aflyse når i opfinder en anti-Bimse-spambot i løbet af ugen... Jeg kommer og slås!

Rune vs Taj
Lauge vs Gax
Køllen vs Bjarke
Ilfeldt vs ??
Bimse vs ??