News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Spejderspilleren

Started by gakkedulla, 03 December, 2013, 14:22:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 15 Guests are viewing this topic.

gakkedulla

I denne tråd er det muligt at se, om vi spiller onsdage i Spejdernes kredshus på Skrydstrupvej i Aarhus N.

Spejderne står for at orientere om hvorvidt, der er åbent - senest i weekenden inden.

Vh Aslak

JanusHedemann

Jeg synes stadig boulangerie syndikatet er bedst :)

Men jeg synes spejderspilleren er fin - den er købt :)

J

princelarming

Kredsens Krigs Klub var også et dårligt forslag - det kunne jeg jo have sagt mig selv!   

;)
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

gakkedulla

Brug endelig tråden til ligegyldigt spam.... f*ckers! 8)

JanusHedemann

Du kender os :) dont push the button :)

princelarming

Quote from: gakkedulla on 03 December, 2013, 15:21:33
Brug endelig tråden til ligegyldigt spam.... f*ckers! 8)

Tak for tilladelsen, mester medister!
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

Gorlak

Der er også åbent onsdag d. 11 kl. 17.00 - vi begynder at parre kl. 17.15ish

Og hvis man er hurtig kan man da lige nå at snige sig med til Apoc på lørdag - kræver dog at man dukker op med sindssyge tømmermænd for at man er inviteret:

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=71465.0
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Gorlak

Vigtig opdatering. Det kan IKKE være onsdag i næste uge. Der vil være åbent MANDAG KL. 17. Duk op der :D

Aslak, sørg lige for at dit folk dukker op og at de ved det er Mandag!
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

princelarming

Tis! jeg kan ikke på mandag d. 9.

JanusHedemann

Jeg tor sgu godt jeg ku finde på at komme forbi og male lidt :)

Hvis kan sige nej til en gang spejderspiller ;)

/J

Doktorevil

Doktorevil

Quote from: gakkedulla on 05 December, 2013, 12:18:20
Quote from: Doktorevil on 05 December, 2013, 12:13:15
mandag d. 19???

Nix - d. 9.

VAR SGU DA PGS^DET JEG MENTE!! FFS!

Anyhow, spiller hammer med en om formiddagen, men kan sikkert kigge forbi om eftermiddag :P Hvornår er I der fra og til?

princelarming

Quote from: Gorlak on 04 December, 2013, 21:48:53
Vigtig opdatering. Det kan IKKE være onsdag i næste uge. Der vil være åbent MANDAG KL. 17. Duk op der :D

Et part posts oppe i tråden, Peter...

Doktorevil

princelarming

Quote from: Gorlak on 04 December, 2013, 21:48:53Der vil være åbent MANDAG KL. 17. Duk op der :D

... Folk går nok hjem når de er færdige med at slås - tættere kommer du ikke på et tidspunkt...

Gorlak

Quote from: princelarming on 05 December, 2013, 12:00:48
Tis! jeg kan ikke på mandag d. 9.

Arh træls... Men der er salg af julemærker om onsdagen, så med mindre vi vil hjælpe med til det så er kredsen booket der :P ved godt der har været noget de sidste 2 onsdage, men generelt set er der altså frit i kredsen om ondagen :D

Men Affe kan heller ikke, så jeres faste kamp er vel bare skubbet til ugen efter :D

Aslak, vi mødes vel til ugens mirror match kamp? :D

Doktorevil

gakkedulla

Quote from: Gorlak on 05 December, 2013, 15:28:48
Aslak, vi mødes vel til ugens mirror match kamp? :D

Word!

Krølle kommer også og trækker en med der hedder bjarke. Bjarke er helt ny på 40k næsten.

princelarming

Quote from: Gorlak on 05 December, 2013, 15:28:48
Men Affe kan heller ikke, så jeres faste kamp er vel bare skubbet til ugen efter :D

Jeg er snart træt af den ork horde! ! ;)

(Sidste gang var jeg nok lidt mere træt af den broadside unit...)

Gorlak

Quote from: gakkedulla on 05 December, 2013, 15:42:19
Krølle kommer også og trækker en med der hedder bjarke. Bjarke er helt ny på 40k næsten.

Det er sådan vi bedst kan lide dem i kredsen. Unge og uerfarne.

Heimdal kommer nok også, bare med Daemons i denne uge :D og er ved at gruppepresse Gribsen til at dukke op.

JanusHedemann

Quote from: Gorlak on 05 December, 2013, 18:53:39
Quote from: gakkedulla on 05 December, 2013, 15:42:19

Det er sådan vi bedst kan lide dem i kredsen. Unge og uerfarne.

Sådan kender vi jer bedst :)

/J

princelarming

Jeg har hørt rygter (fra flere kilder) om at der spilles med spejdere d. 18/12?? Lauge - sig lige "vuf"?

Gorlak

Der vil være åbent i Boulangerie Syndikatet fra kl. 17 d. 18/12, og 17.01 bestiller vi pizza'er for vi er tough guys der ikke kan vente på en skid!

Og godt nyt - Aslak har lovet at han bager hjemmelavet kringle for at betale bod for ikke at have kringle med i mandags.

princelarming