News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Spejderspilleren

Started by gakkedulla, 03 December, 2013, 14:22:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 19 Guests are viewing this topic.

Gorlak

Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

princelarming

Nej nej, jeg kunne ikke engang nosse mig sammen til at koge en liste...

Min lyst til hammer kan ligge på et meget lille sted p.t.

Til gengæld fik jeg klippet et sæt nye Maelstrom-kort, og fik da også spist en stroopwafel...
Min blog - Alt males grønt!
Projekt 2025 status: 0/51
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

princelarming

Aslak vs Lauge
Ilfeldt vs ??

PS: Jeg har undskyldt overfor Affe at min slattenhed er begyndt at påvirke min hammer-trang...
Quote from: Troels S on 01 July, 2019, 15:08:30[...] 40K århus er ikke en afdæmpet forsamling [...]

princelarming

Men så må der bare spammes herinde i stedet for...

Hver torsdag, 19-22.30, live-blog fra kredsen!

RK

Quote from: ckdaniel on 15 December, 2016, 22:24:49
Ja mand og tak for lækker kage. Fedt at Henrik bare lige kom forbi med den. Ikke et øje tørt

Ja, så fedt! Det er hvad man får ud af at pege på pøblen. Jeg peger på dig i stedet Krølle, sgu for længe siden vi har fået noget ordentlig kage!

Så må Henrik jo bare dukke op med en ekstra kage engang, eller aldrig.

Edit: Kan jeg overhovedet det her? Du kommer vel heller ikke næste gang?

Kaltenberg

Jeg er klar på krig og kage, fik kun snuset en smule til rosevandet, og kigget lidt på at Magnus rev nogle mariner fra hinanden. Så føler mig lidt bagefter.
Quote from: Thraundil on 18 June, 2019, 15:34:19
Vindicaren siger bare fuck af. Og somme skyder han et nyt pishul i en knight - det føles dejligt, og kan ikke ignoreres.

Gorlak

Alle skal inkluderes, også dem der ikke vil! Så Bimse, så længe Helge ikke spiller hammer så er der desværre allerede for mange der har forladt hobbyen til at vi både kan nå vores inklusionsmål OG give dig et andet tilbud, så du bliver i kredsen for nu :)
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Tun

Quote from: Kaltenberg on 16 December, 2016, 08:08:51
Jeg er klar på krig og kage, fik kun snuset en smule til rosevandet, og kigget lidt på at Magnus rev nogle mariner fra hinanden. Så føler mig lidt bagefter.

Hvem spillede med Magnus?

sebastian ilfeldt

Quote from: Tun on 16 December, 2016, 08:23:02

Det gjorde jeg:) jeg spillede ham sammen med en screamerstar og det fungerede rigtigt godt, han er virkeligt et bæst. Især når man har nogle og 20 warpcharges at smide efter ham:)

MichaelAfisker

Quote from: princelarming on 16 December, 2016, 07:21:37

Til gengæld fik jeg klippet et sæt nye Maelstrom-kort, og fik da også spist en stroopwafel...

Er marine listerne blevet for kedelige at spille?

ckdaniel

Quote from: RK on 16 December, 2016, 08:04:40
Quote from: ckdaniel on 15 December, 2016, 22:24:49
Ja mand og tak for lækker kage. Fedt at Henrik bare lige kom forbi med den. Ikke et øje tørt

Ja, så fedt! Det er hvad man får ud af at pege på pøblen. Jeg peger på dig i stedet Krølle, sgu for længe siden vi har fået noget ordentlig kage!

Så må Henrik jo bare dukke op med en ekstra kage engang, eller aldrig.

Edit: Kan jeg overhovedet det her? Du kommer vel heller ikke næste gang?

Det kan du overhovedet ikke. Jeg kommer ikke før den 29. Sådan er det bare.

ckdaniel

Quote from: sebastian ilfeldt on 16 December, 2016, 08:30:02

Det gjorde jeg:) jeg spillede ham sammen med en screamerstar og det fungerede rigtigt godt, han er virkeligt et bæst. Især når man har nogle og 20 warpcharges at smide efter ham:)

Men fik du lavet bare en enkelt spawn?

Tun

Skal du ikke lige herind: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=98388.0 og poste lidt om det, Ilfeldt? Hvem/hvad du spillede mod, hvem der startede, osv..

sebastian ilfeldt

Gør det i eftermiddag:)

Gorlak

Han spillede imod Aslak så der kommer nok også en anden udgave af kampen :D

princelarming

Quote from: MichaelAfisker on 16 December, 2016, 08:33:44
Quote from: princelarming on 16 December, 2016, 07:21:37

Er marine listerne blevet for kedelige at spille?

Njaaah... udfordringen er lige p.t. at kredsen kommer til at mangle cirka 500 malede horrors til Slagelse, hvis meta'et fortsætter som det har gjort indtil videre...

Og så har jeg ikke haft en liste jeg egentlig ville teste (og som jeg gerne ville spille) siden kval... Jeg ved at det nok skal være noget marine-halløj, og at det nok også kommer til at inkludere en Conclave til summoning, men det gør jo sådan set bare ovenstående situation værre...

Min hammer er lige så slatten som min pik...

princelarming

Quote from: Gorlak on 16 December, 2016, 08:21:59
Alle skal inkluderes, også dem der ikke vil! Så Bimse, så længe Helge ikke spiller hammer så er der desværre allerede for mange der har forladt hobbyen til at vi både kan nå vores inklusionsmål OG give dig et andet tilbud, så du bliver i kredsen for nu :)

Jeg bliver skam i kredsen, men jeg skal spille ludo og zombie-dice med Affe, mens jeg live-blogger og drikker rosenvand (af superior quality naturligvis!)

PS: vidste I at der er en fræk lille app fra Zombie-dice til iPod touch??

MichaelAfisker

Quote from: princelarming on 16 December, 2016, 09:24:08
Njaaah... udfordringen er lige p.t. at kredsen kommer til at mangle cirka 500 malede horrors til Slagelse, hvis meta'et fortsætter som det har gjort indtil videre...

Og så har jeg ikke haft en liste jeg egentlig ville teste (og som jeg gerne ville spille) siden kval... Jeg ved at det nok skal være noget marine-halløj, og at det nok også kommer til at inkludere en Conclave til summoning, men det gør jo sådan set bare ovenstående situation værre...

Min hammer er lige så slatten som min pik...

her ikke fulgt rigtigt med i de nye demoner, så hvad er det nye cheese med de her horrors?

princelarming

At hvis man knepper dem, så bliver de til flere - og hvis man knepper dem, så bliver de til flere igen...

Det er til at få lange løg af!

MichaelAfisker

så det er en enhed der næsten ikke kan dø pga af antallet af wounds?

princelarming

Formuleret korrekt ser det sådan her ud:

Hvis du dræber en pink horror, bliver der i slutningen af fasen skabt 2 nye blue horrors indenfor 6". Med et passende locus indenfor x tommer bliver der skabt 4...

Hvis du dræber en blue horror, bliver der i slutningen af fasen skabt 2 nye brimstone horrors indenfor 6". Jeg ved ikke om locus kan fordoble dette antal også.

Hvis enheder fjernes helt, placeres de nye units med det samme, inden den sidste model fra den fjernede enhed fjernes. Eneste undtagelse er ved instability, hvor de ikke kommer igen...

10 pink horrors bliver til 40 blue horrors, som bliver til 80 brimstone horrors... uden ekstra omkostninger udover locus...Og uden locus er tallene stadigvæk fjollede...
10 > 20 > 40

Og gæt lige om de nye enheder også er psykers?

sebastian ilfeldt

Quote from: ckdaniel on 16 December, 2016, 08:36:46
Quote from: sebastian ilfeldt on 16 December, 2016, 08:30:02

Men fik du lavet bare en enkelt spawn?

Ingen spawns dog:(

MichaelAfisker

Quote from: princelarming on 16 December, 2016, 12:06:03
Formuleret korrekt ser det sådan her ud:

Hvis du dræber en pink horror, bliver der i slutningen af fasen skabt 2 nye blue horrors indenfor 6". Med et passende locus indenfor x tommer bliver der skabt 4...

Hvis du dræber en blue horror, bliver der i slutningen af fasen skabt 2 nye brimstone horrors indenfor 6". Jeg ved ikke om locus kan fordoble dette antal også.

Hvis enheder fjernes helt, placeres de nye units med det samme, inden den sidste model fra den fjernede enhed fjernes. Eneste undtagelse er ved instability, hvor de ikke kommer igen...

10 pink horrors bliver til 40 blue horrors, som bliver til 80 brimstone horrors... uden ekstra omkostninger udover locus...Og uden locus er tallene stadigvæk fjollede...
10 > 20 > 40

Og gæt lige om de nye enheder også er psykers?

jeg gætter at ja det er de. men er de nye spawnede en ny seperat enheder eller tilføjes de til den eksisterende? og hvad kost en pink horror?

princelarming

De horrors der skabes bliver tilføjet til eksisterende units hvis der er nogen indenfor 6" - ellers skaber de en ny.

Pink horrors koster 9 points stykket...

princelarming

Man ved man har skrevet knækkede regler, når man gerne vil summon en unit, og så DS'e den i dangerous terrain, så der hurtigt kan dø et par stykker...