News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Midnatsåbent i Jylland

Started by Gorlak, 23 May, 2017, 09:57:05

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Gorlak

Nogen der ved om der er en shop i Jylland der har midnatsåbent d. 17 for at sælge 8th? :D
Quote from: Aslak
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Alustriel

DL i Aalborg har snakket om at have det, til trods for de lukker!

Gorlak

Fedt! Tror du man kan preorder allerede nu? Sådan, du ved, lidt uofficielt og sådan :D
Jeg er overrasket over at du konstruerer sætninger vedrørende fødevarer nogenlunde rigtigt. Du lader til at have forståelse for konsistenser og sager! Havde forestillet mig noget i retning af "mår vendt i Per" eller "stålbudding med fynsk tandsten"

Sigmaril

Hjarl

Quote from: Alustriel on 23 May, 2017, 11:11:49

Skulle de ikke lukke d. 10 juni?

Sigmaril

Quote from: Hjarl on 23 May, 2017, 13:23:25
Quote from: Alustriel on 23 May, 2017, 11:11:49

Skulle de ikke lukke d. 10 juni?
Jo, men holder sandsynligvis ekstraordinært åbent for at dække Nordjyllands behov for 8th edition. De offentliggør det forhåbentligt snart.

Spiky Norman

Quote from: Gorlak on 23 May, 2017, 09:57:05
Nogen der ved om der er en shop i Jylland der har midnatsåbent d. 17 for at sælge 8th? :D
Tror du ikke Gunzone eller DL i Aarhus har tænkt sig at holde midnatsåbent?

Alternativt Goodgames i Kolding måske.

Gorlak

Tjo måske. Sidste gang der kom edition gjorde de ikke, men vi har selvfølgelig en del vi vil preordre denne gang :)

Spiky Norman

Quote from: Gorlak on 23 May, 2017, 15:52:35
Tjo måske. Sidste gang der kom edition gjorde de ikke, men vi har selvfølgelig en del vi vil preordre denne gang :)
Hvis ikke, må det overvejes at leje en bus så Aarhus' hungrende figurskubbere kan få deres midnatsfix! :-)

Gorlak

Ja for faen!

Skal du forresten ikke være med til midnatsrelease festen i Spejderspilleren? :)

Spiky Norman

Quote from: Gorlak on 23 May, 2017, 21:10:01
Ja for faen!

Skal du forresten ikke være med til midnatsrelease festen i Spejderspilleren? :)
Jeg var slet ikke klar over at der var releaseparty - Men jo. Hvor skriver man sig op?

Nixon

Det lyder da fantastisk med release party, så skal jeg have mit grundsæt med i byen!

Gorlak

Fedt! Vi finder lige ud af hvornår vi åbner, men bliver nok noget med 23 tiden og så ankommet dem af os der shopper sådan 01. Lokalerne er skrydstrupvej 4, 8200 :) 

Spiky Norman

Quote from: Nixon on 23 May, 2017, 21:24:24
Det lyder da fantastisk med release party, så skal jeg have mit grundsæt med i byen!
Det er det kvinderne vil ha' - Primaris Marines!

Silver_Hawk

Kan se på deres facebook at Dragons Lair Århus holder Midnats åben

"Husk at Dragonslair Aarhus holder 40k midnatsåbent i morgen fredag d. 15-6.
Kom ned og få nyhederne 1 minut over 24:00. Derudover vil du få -10% på alt 40k du køber ved samme lejlighed.
Som en ekstra begivenhed holder vi åbent fra kl:18:00 og frem til midnatsrelease, hvor vi stiller borde og terræn til rådighed for folk, der gerne vil hyggespille de nye regler, og vi laver lodtrækning blandt alle der spiller med, om præmier.
Så kom frisk ned i din lokale spil butik, og få dine ting tidligt, hyg med dine lokale medspillere, tag del i lodtrækning om præmier og få rabat på dit 40k køb.
Det er da win/win..."
Primarch! Progenitor, to your glory and the glory of Him on Earth!