Vrededrengens Maleblog (billedtung) - WFB WOC Mordheim og Kingdom Death

Started by Wrath, 19 August, 2011, 19:55:31

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Wrath

Så havde jeg benet oppe i et par uger - jeg kan godt mærke at jeg er rusten både på gaming-fronten og male-delen, så det blev mest til at få sammensat lidt modeller. Her er lidt billeder inden maling:

Counter (0-3 alt efter hvor mange hænder der pegede på unitten) til brug for gamle withering spells, nu en dims der kan stå bagpå mit nye warshrine:

gif uploader

upload an image

Warshrine:

picture host

upload an image

Chaos giant:

image url

image sharing sites

- se dét er en kølle der vil noget  ;D
WOC/Mordheim/Epic male- og conversionsblog
Medlem af: Monsters Liberation Front

Kennum

Megafed portal blæksprutte mr. Wrath  ;)

Og så er jeg helt vild med ham den lille counter-fyr - du bliver da også ved med at få noget godt ud af de 10 kasser zombier du har liggende  ;D

Glæder mig til at se dem alle irl inden længe - prøv om du kan få farve på bare en af de store inden d. 20. Dec.

Happy painting.
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

Wrath

Takker - nu når jeg jo altid at blive en smule skuffet over at min malestandard er så langt fra din, så jeg er faktisk mest glad for modellerne liiige når de har fået hvid spray på ;)

Med lidt held kan jeg nå at få malet lidt inden du kommer over :)

Kennum

Arg sludder - jeg har jo desuden lært af the Master hamselv  8)

Jeg er i øvrigt blevet færdig med min Dark elves bil - mangler bare crew. Og hvis jeg når det bliver det også til et par corsairs inden d. 20.
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

golddigger

Vildt fede conversions!!

Får mit green stuff fu til at blegne  ;)

Wrath

...4 år senere. Ja, ja, jeg skulle lige have fundet malegrejet frem igen. Har fået lavet en smule i mellemtiden :) Der er blevet lavet lidt af hvert, så lad os bare starte med lidt nyt mordheim terrain.

Et tårn og lidt træer inspireret af noget gammelt terrain min søster har lavet.

Wrath

Jeg har langt om længe fået malet min hellcannon. Det tog lang tid at finde frem til de farver jeg gerne ville have på, nu er jeg dog ret tilfreds. Den er stadig lidt lille, så jeg overvejer en af de gamle modeller.

Jeg blev også (næsten) færdig med min Chaos giant. Røgen og hammeren var svær at lave, og kunne nok være blevet malet bedre. Der mangler en shoulderpad, den skal lige modelleres færdig først.

Og så et par WIP fra arbejdsbordet ;)

Wrath

Lavede også et par Orker til Martins "Mal en Orc" -projekt.

http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=50090.0

Det var sjov, men så blev jeg også hurtig træt af at male grønhuder :)

Wrath

Og så nåede jeg da også lige at blive færdige med de her to bad boyz i min ferie :)

Samt et par hunde mere (dog uden tentakler).

Og så fik jeg i øvrigt suppleret mine regimenter med et par ekstra fodtropper her og der :)

Wrath

Det er dejligt at være kommet i gang med maleriet igen :) Så blev der en demonprince færdig som ellers har ligget i sin kasse i ret lang tid.

Og så lige et lille kig af WIP på arbejdsbordet:

Wrath

Så havde jeg et spil epic mod Frandsen, og fik taget mig sammen til at gøre mine fly færdig. Det lykkedes også at få magnetiseret nogle gargant våben og tilføje nogle odd-boy towerz til mine gamle battlefortresses som jeg ellers havde glemt lå i bunden af én af kasserne med 6mm orker :)

Her et tidligt billede, før jeg blev totalt kørt over af speed freakz orkerne i deres super landaer :)

Her er flyene, med KillBoy i front.

Haha, ham KillBoy han er da en værre én ;)

Og her er lidt fra arbejdsbordet, et battlefortress med converted odd-boy towerz.

Wrath

Her er to ekstra tilføjelser til mit Mordheim band. Efter at være blevet skåret helt ned til 5 medlemmer i forrige omgang, undslap jeg Hansens onde, onde sisters i et par runder, og endte med overskud på bankbogen. Det banede vejen for en beastman shaman, og en hired ogre. Det er sikkert kun et enkelt spil de får lov til at være med i, inden drengene igen rotter sig sammen mod mit svage, svage warband - men det skal nok blive sjov :)

Og så fik jeg endelig sat en shoulderpad på min giant. Som i de sidste to spil har fået lov til at være nålepude for min søsters Wood elves. Ak ja, så stor en model, så lidt value for Money ;)

...og her er et billede af arbejdsbordet :)

Jones

Superfed blog. Jeg kan jo overhovedet ikke stå for tentakeltemaet.
Dine conversions og ideer generelt syder er god energi og legelyst.

Tegner klart abonnement på bloggen og erklærer mig som fan.

Mere!
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Wrath

Takker. Er næsten blevet færdig med Warshrinet, glæder mig til at vise det frem. Det er en ond satan der har rullet mange elvere i støvet på egen ... tentakkel ;)

...men så gik der jo Kingdom Death Monster i den, og jeg har ikke fået lavet mange warhammer figurer i et godt stykke tid. Vi har ikke spillet så mange spil endnu, så jeg prøver på ikke at lave for mange spoilers, da spillet helst skal opleves, ikke læses på nettet :)

Starting survivors:

Den sindsforstyrrede løvefætter med Michael Jackson komplekser:

Reinforcements til andet spil:

Der er lidt flere nemesis monstre og quarrys i skabet, men det må lige vente med at se dagens lys til drengene har mødt dem i kampagnen :) Efter første spil var vi faktisk blevet revet så meget rundt at jeg kun skulle lave én ny survivor. Alt hvad der blev samlet af grej var lidt forrevent læder og lidt løvepels. Og så var der én der fandt et kranie under en sten, som han besluttede at bruge som hat. Ham har jeg lavet, resten kommer muligvis aldrig i spil :)

Wrath

I går spillede vi vores anden runde af Kingdom Death Monster. Det skulle bare have været et par timer om aftenen når ungerne var lagt, og det var først omkring kl. 5 at vi opdagede at vi skulle være stoppet for lang tid siden. Super spændende spil.

Et par ekstra survivors har tilsluttet sig flokken af håbefulde monster-jægere:

Og her er en spoiler - den skrålende ko, som var noget af en prøvelse at slås mod:

Jeg er også gået igang med at lave noget terrain, og har købt noget fra USA. Jeg er ikke videre tilfreds med kvaliteten, så hvis du selv tænker at gøre noget lignende, så skriv gerne, så giver jeg lidt mere info. Personligt ved jeg ikke om jeg faktisk vil spille med terrain - men lad os nu se når jeg har fået det lavet. Devouring Tree:

trygsen

Hej  :)

Lige umiddelbart vil jeg tænke, at det må have været noget af en Kamp - lige at få den Ged-ting til at stå på basen ?

Ellers Max-fede figurer!

Mvh. Trygsen
23.985 Points 40k Ork Army. Og bliver ved...