News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

BB Team: "Greedy Grinders"

Started by stoiss, 16 November, 2017, 23:39:10

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

stoiss

Nu er det efterhånden små 3 år, 2 flytninger og et hus-projekt, siden jeg sidst har postet dukkebilleder her på boardet.  ::)

Kæresten INSISTERER nu på at jeg skal tilbage til min dukke-hobby, kladte med maling og kaste med terninger.  ;D

Anyways, jeg har længe haft disse "Volmarians" liggende, a.k.a. små fede perser dværge med søde krøller, stort skæg og en bisset attitude, preppet og klar til at blive malet.

Jeg havde i øvrigt glemt hvor meget jeg HADER metal. Blood was spilled ...

Custom tokens skal der selvfølgelig også til.

Her er de så malet i rød, sort og guld:

Thejs

De er super fine og særligt imponerende efter 3 års pause, hvor jeg gætter på at den gennemsnitlige penselstørrelse har været noget større?
Quote from: SonnyNu er det jo heller ikke fordi jeg render og stripper koedet af babyer jeg har fanget i nabolaget.

guapo

Velkommen tilbage til hobbyen :)

Du har tydeligvist ikke glemt håndværket, det ser rigtig godt ud og så er det dejligt old school 'Chaos Dværgagtigt' at se på ;)
Smile, it enhances your face value

Jenova

Det var dog en fornuftig kæreste. Min mand har jo et stort ønske om at køre alle mine figurer på genbrugspladsen  ::)

Super fede figurer og tokens  :D
Jenova Painting -  Like watching paint dry

Azrael

Fede figurer og rigtig gode kontraster i farverne. Ser godt ud!

Peter S

Fede figurer, og flot malet. Thumbs up her fra  ;D

Jeg er ikke helt sikker på at jeg tænder på hobgoblinerne (altså selve figurerne, ikke bemalingen), men dværgene er super-sprøde.

Hvor skal figurerne luftes henne? Må jeg anbefale 2MD i Lyngby  ;)

Laranor

De er da godt nok fine, dine Mesopotamiske* kaos dværge. Det er et rigtig godt farvevalg til dem.

*Eller er de Byzantinske?
Quote from: marjedi
Heldigvis er bedste våben mod spam, en kniv og gaffel

stoiss

Byzantiner, mesopotaner, egypter, assyrer, ottomaner, sumerian (sp?) ... der er jo mange forskellige og jeg har ikke lige historieviden til at sige hvem de minder mest om  ::)

Det lader til at GW og andre, har ladet sig inspirere af alle sammen på et eller andet tidspunkt. Masser af referencer her.

Jeg forventer ikke at "lufte" dem lige foreløbig og så bor jeg også i Køge et godt stykke væk fra f.eks. 2MD i Lyngby.

Tiden er nok også mest til lidt male-klatteri ud på de sene timer i i den mørke tid.

Derfor savner jeg nu stadigvæk når der bliver råbt "PIT INVASION!!!!" ud i et spillelokale og alt anden aktivitet stopper  ;D

Det kan være det ændrer sig når jeg får fyret op under Blood Bowl - Chaos Edition på Steam.