News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Opdatering af forummet 31/10

Started by VonPanne, 31 October, 2022, 16:18:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VonPanne

Kære alle,

Til info opdaterer jeg forummet i aften. Jeg forventer at forummet vil være låst 1-2 timer i tidsrummet 20-22.

Jeg beklager på forhånd ulejligheden.

VonPanne
Moderator

VonPanne

Forummet er opdateret. Som I nok har opdaget er temaet ændret væsentligt. Det skyldes at det er en større versionsopgradering som forummet har været igennem, og det gamle tema var desværre ikke længere kompatibelt.

Jeg vil hen over de næste par dage få kigget på om der er nogle detaljer, der mangler at komme på plads. Meld gerne ind i denne tråd, hvis noget driller.

Fortsat god aften.

El Rey

Lyder godt, ser da godt nok noget anderledes ud lige pt. :)

Jimmi Stender

Jeg syntes det ser godt ud.  :) 

Det ser ud til, at muligheden for at give et indlæg et "Like" er forsvundet.

VonPanne

Så skulle 'like' være en mulighed igen. De gamle likes er desværre røget i opgraderingen.

Skilkoff

Jeg er sku fan! Det virker stadig lige til. Plus noget nyt.

rosenaa

Øhhh...
Jeg er sgu gammel eller noget her

Jeg kan ikke finde PM ?
Og jeg kan se, at hvis jeg svare i en post, så er alle de andre "forsvundet" - det vil sige at jeg ikke kan se, om der er andre i samme tråd der en nye og som jeg ikke har set. Ved godt at jeg kan trykke på "Nye Post" og så de dukker frem for sig selv (går jeg ud fra)  :)
Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

Jimmi Stender

Quote from: rosenaa on 05 November, 2022, 20:58:24Øhhh...
Jeg er sgu gammel eller noget her

Jeg kan ikke finde PM ?

Jeg måtte også lede lidt efter beskeder, men fandt dem heldigvis til sidst:

Mit forrige indlæg fik et Like, men jeg kan stadig ikke se hvor muligheden for at give den slags er henne?

rosenaa

Nope... den barre har jeg ikke  ???

Fandt den... s.ide rullebar  :(
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

rosenaa

Jeg kan ikke lave de forskellige ting som fremhæv, o.l. når jeg redigere et indlæg ?

okkel

Jeg har sat forum til at sende mig en mail når jeg modtager en PM men dette er mildest talt blevet ustabilt sandsynligvis i forbindelse med opdateringen - De ender ikke i spam mappen og jeg er ikke den eneste der har problemet.

Kristian

Quote from: okkel on 13 November, 2022, 08:46:37Jeg har sat forum til at sende mig en mail når jeg modtager en PM men dette er mildest talt blevet ustabilt sandsynligvis i forbindelse med opdateringen - De ender ikke i spam mappen og jeg er ikke den eneste der har problemet.

Jeg får heller ikke mails.
Konge af Lethian!