News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Dybdals Ultramarines 4th company! 20/2 Sternguard WIP

Started by Dybdal, 30 April, 2008, 23:29:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

Dybdal

HEJ DER! første post:D
jeg tænkte en god måde at starte her ville være at vise hva det er jeg kan med en pensel:D
ultra captainen og black templaren har begge været med i en(hver) painting comp på relicforums hvor det endte med en anden(ultra) og en tredje plads.
så uden så meget spas.. her(ska lige nævnes at denne lille hær meget gerne skulle vokse inden for den nærmeste fremtid)

Captain

Squad

Sarge

og for hyggens skyld så ska i da også lige se lidt andet jeg har brugt min tid på!
Black Templar Marshal

Captain Gabriel Angelos:

Nogen af billederne kan være dårlige(Beklager) men hvis der er behov for det kan i sikkert tvinge mig til at tage nogle nye da disse er lidt gamle nogen af dem.

JP

Ja man må da sige at du starter godt.
Meget flot male og konversion arbejde.
God start, men det liger jo et vist pres på dig.
Nu skal du blive beder hver gang du poster, sådan er det herinde  ;).
(Dette gælder dog ikke for mig, der har fået tilladelse til at blive dårligere for hver post) ;D

- JP -

Thomas the unclean one

jeg syntes at de ser rigtig fede ud.

gider du skrive hvilke farver du har brugt på den blood angel.

mvh
Thomas

Jønke

Det er ikke en blood angel med en blood RAVEN  :P

Super lækkert arbejde, glæder mig til at se flere. Vil nok gøre nogle dårlige forsøg på at stjæle måden du laver øjne på hjælmene på.
In the name of the emperor...
But sir, what is the name of the emperor?

Rodney.....Rodney Jørgensen.

Dybdal

takker for svarne gutter:D rart at vide det er værdsat:D
øjne siger mange er svære at male men jeg har aldrig haft de store problemer med det:S
men de røde øjne er malet sådan her(for andre farve øjne bare brug den type farve der passer til)
scab red i hele øjet.
så mal blood red i den foreste halvdel af øjet.
så en lille streg af blazing orange(vis denne er for lys så mix den lidt med blood red) i den foreste halvdel i bunden af øjet.
så en lille hvid plet i det bagerste hjørne. done:D

som jønke sagde ja det er en blood raven. billedet af den har fået den  røde farve til at være lidt lys.. og desværre lidt sluppy.
men for søren da jeg har da et bedre billede af den røde farve jo! her:

NÅ men den ska jo forklares hvordan den er gjort!
Jeg brugte en hvid undercoat her, men tror også den kan bruges på sort.
først mechiade red over alt det der ska være rødt.
så shade den med meget for tyndet scorched brown. dette step kræver en del lag  men det er det værd! sørg for at det er nogenlunde even her. og at den løber godt ned i de dybe revner i armoren.
så malede jeg red gore på. her efterlod det tidligere lag være i bunden for at skabe dybde.
så malede jeg et 1/3 mix af blood red og red gore(dette er fordi red gore har en underlig finish synes jeg... ikke helt rød nok)
så highlightede jeg i 3 omgange ved at blande Blazing orange ind the mixet før. hver gang blandede jeg mere orange i.

Thomas the unclean one

min fejl

men takker for din tutorial :)

Mvh
Thomas

Dybdal

nå dette billede var egentlig ikk meningen at det skulle postes her men selve kvaliteten af figurene på billedet er sku egentlig okay så i får sku lige en lille update på 2 lascannons gutter:D(de mangler bare lige bases)

btw så er den metal klat på den højre lascannon rettet nu:D

Orv for silvan glemte at jeg havde malet nogen andre før det med billede og det hele. hvorfor har jeg ikke postet det? nå fuck it så får i dem bare nu!:

nå men der bliver malet her senere idag så der er nok 2 sarges på vej i en update til inden for den næste uges tid.
men kommentarer er altid velkomne!

Ilithien

Når du maler så godt, så er det lidt blasfemi at have sådan en støberest sidene på basen.
Battle Brother
Mal jeres basekanter Sorte!!

Dybdal

orh for helvede ! jeg er 18 år.. I kender vel godt den alders doven skab ikk? haha..
men takker for komplimentet og så må jeg jo faktisk fjerne de små rester der jo:D

Ilithien

Quote from: Dybdal on 09 May, 2008, 23:08:42
I kender vel godt den alders doven skab ikk
Det bliver kun værre med tiden.
Battle Brother

Dybdal

her er 5 nye mand(eller 2 af dem har I set)
Lascannons og plasma gutter

sarges

ooooog army shot:D

(billederne er ikke lige de bedste:(

alle kommentarer er velkomne
næste update: terminators!

Gabriel

Det er meget muligt at billederne ikke lige er de bedste men figurerne er virkelig flotte! Stor ros herfra  :)

Gabriel
Battle Brother
Lord Inquisitor of Ordo Ritus, Lord Castellan
Emperor's Pride

Emperor's Pride FAQ

Frede

Ja det ser sku lækkert ud. Kan godt lide at du har valgt en lidt mørkere blå istedet for den ret fesne ultramarine blå.

- F -

Paaschburg

Ja det ser cool ud. Nogen speciel grund til det er 4th company som feks. Uriel Ventris serien?

Hvis det er tilfældet...
Jeg lavede nemlig i sin tid også en 4th company hær med Ventris tema, så det kunne være sjovt hvis du var igang med det samme. Så vil jeg nemlig gerne se hvordan du har lavet Uriel Ventris figuren og måske nogle af de andre navne som f.eks. Chaplin Clausel.
Mathias Paaschburg, Odense - Silver SurferMit Galleri - Cadia's Red Eagles  maleblog

Ablabab

Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

Dybdal

super mange tak for de rosende ord!
jeg er ikke igang med en uriel hær. jeg valgte bare 4th company fordi jeg synes den grønne trim bare er fed.
clausel'en i første post er bare en marshal der bare tilfældigvis hedder clausel.
men jeg har tænkt mig at lave en chaplain senere så ham chaplain clausl kan da nok godt bruges som inspiration hvis du har et billede?
men jeg planlægger at lave en marneus calgar conversion senere når hæren er blevet lidt større.

Dybdal

så er der 2 termies færdig gjort. jeg nærmer mig de første 500 pts:D

Jeg vil lige nævne at den store mold line på assault cannonen som er blevet taget af. rimelig skidt jeg ikke fik nappet den:S
men kommentarer tak!

Ilithien

Det ser super l?kkert ud. kritik: skriften p? den til h?jres h?jre kn? er lidt for stor, hvor den til venstres l?ndekl?de er for lille. Ellers vil jeg sige at den r?de hjelm ser rigtig god ud, og bryder farverne lidt bedre end den hvide g?r. Da den r?de ligner (og nok er) en leder thingy s? ville jeg putte de r?de hj?lme p? de almindelige, og s? holde den hvide til lederen. Men ellers rigtigt l?kkert.
Battle Brother

Jønke

Ser super lækkert ud. Dog syntes jeg at det ser ud som om den brune kant på basen godt kunne tåle et lag til. Ser ikke ud som om den dækker som den skal.
In the name of the emperor...
But sir, what is the name of the emperor?

Rodney.....Rodney Jørgensen.

Dybdal

takker for kommentarene!
den røde hjelm ska indikere at han er sargeant. som det er for resten af chapteret.
@Jønke: den brune kant har fået et lag til. håber det er blevet bedre på de næste billeder!

alle: Der er malet en termie mere og ca det halve af en ny. Jeg vil update denne tråd når alle 5 er malet.  så vil der også være et bedre billede af sværdet!

Dybdal

Så er alle malet:D

og som lovet et bedre billede af sværdet:

og..... army shot! 500pts:D

Malleuz

Hej Dybdal

Jeg har ikke skrevet i din blog før så jeg vil starte med at sige SUPER godt lavet, det er godt kvalitets arbejde du laver der ;)

Nu mangler du bare et Command Squad til din Captain, så vi kan se et stort flot banner ;D

Keep up the good work :)
"The universe is a big place and, whatever happens, you will not be missed..."
- Probably some High Lord of Terra.

QuoteSagt af Frede:
Alle ved jo at man dør den dag man har malet alle sine figurer...
Så sandt som det er sagt ;)

Dybdal

QuoteNu mangler du bare et Command Squad til din Captain, så vi kan se et stort flot banner
der er faktisk en plan med at det skal komme. men det er ikke det næste i planen dog.
det næste skulle dog meget gerne vække interesse hos folk! nok mest ultra fans...
men takker for kommentaren!

Mouse

Det ser godt ud. Jeg ville dog lave de to tactical enheder på 10 mand hver så de passer bedre med fluff og kommende regler.
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752

Excommunicate

Flu... flue... fleff?  ???
Kommende regler? Ja, den er god nok. 5 eller 10 mand skal man have i det nye dex, siger profetien.  ;)

Det ser skide godt ud, Dybdal. Det, der mangler for at gøre din hær rigtig spektakulær er nogle federe baser. Der skal sgu ske lidt mere på dem :) Det er altid fedt at se en Ultramarine hær - det er jo "rigtige" mariner.

/Simon