News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Dybdals Ultramarines 4th company! 20/2 Sternguard WIP

Started by Dybdal, 30 April, 2008, 23:29:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Dybdal

Nå mine damer og herre:D
så er der en lille bitte update igen!
Jeg har kun fået reposet sargen og malet ham blå(dog mangler det lidt touch ups osv)

men som nogen ved(og nogen ikke ved :P) så har ultraernes sarger rød hjelm. men har first company også det? lige nu tror jeg ikke at det vil se så super godt ud. så overvejer bare at male den hvid som de andres dog med en blå laurel på. lyder det som en dum ide?

Thomas the unclean one

ser fed ud. Jeg vil tro at du skal male hans helm hvid og så male en grøn krans på hjelmen.

Mvh
Thomas

Sicarius

first company har også røde hjælme til deres serg. (men som andre vet sergeants har de også en hvid stribe hen over hovedet... eller det havde de i hvert fald i 2nd edd... kan ikke huske om GW har ændret det, men mine får den hvide stribe)

synes selv det ser godt ud med den røde hjælm, men det er måske bare mig ;)
Charlie Staggemeier - jeg er ALTID PERFEKT, undtagen når jeg ikke er...

Dark Seraphim

Dybdal

Jeg valgte at gøre som jeg havde gjort på min termie sarge. han var trods alt også first company. og jeg synes faktisk det blev ret godt. nu er sargen så færdig.

Jeg ved imellem "L" og "T" er der et stort mellemrum og det må rettes.

og et lille squad pic skal i jo have;)

hva synes i så?

Sicarius

ser rigtigt godt ud :)

kan se du valgte den hvide stribe til sergeanten (dog lidt længere ned af hjælmen end hvad jeg er vandt til at se :-\ men det er nok en sags sag, personligt maler jeg ikke den hvide ned over visiret, men det ser ikke ringe ud)

keep up the good work :D

Paaschburg

Jeg er helt vild med den hjelm og den måde du har malet den på :) det stjæler jeg til en af mine marines
Mathias Paaschburg, Odense - Silver SurferMit Galleri - Cadia's Red Eagles  maleblog

Dybdal

Quotedet stjæler jeg til en af mine marines
NEJ det må du ikk!

nå men takker for alle de søde ord:D
Nu ska jeg bare have bygget de næste 2 vets!

Paaschburg

jo da :) nu hvor du har tyvstjålet mine freehand vinger på chestplate  :P
Mathias Paaschburg, Odense - Silver SurferMit Galleri - Cadia's Red Eagles  maleblog

Dybdal

Tyrech

Det er for fedt lavet.
Jeg elsker specielt dine vets' ekstra armor plate på lår-basserne, det passer bare så godt ind ;D

Ty'

Dybdal

en lille bitte update.

de 3 vets er med i en male konkurrence på relicforums så her idag har jeg lige siddet og rettet lidt hist og pist. største ændring er termie honours på sargen er malet grå.

men her er de sidste billeder:

Og et lille detail shot a frihånden:

Hva synes i?

Sicarius

ser godt ud som sædvanligt ;) (og endnu engang kan jeg kun ærge mig over at jeg ikke har den rolige nok hånd til selv at forsøge at nå den kvalitet :'()

Dybdal

Formålet er at jeg ska nå med min ven at kunne male 1200 point til Empires at War 2008. Så der ska sku males nogen figurer! Jeg ska have malet en chapie(se nedenunder;)) og 6 assault marines, 9 alm. marines med bolters(sikke et helvede) og 2 predators til den turnering!.
mig og min ven ska kunne sige allerede den 30. juli at vi kan nå det sidste inden vi melder os til turneringen.
så jeg håber vi når det;)
men her er chapien(fremskridt!)

jeg ved den ikke er verdens bedst malet. jeg lover at lave en der er bedre malet senere og så er den mere convertet!
jeg skal lige have givet det bløde armour lidt farve og det stof imellem benene kan jeg se.

Dark Seraphim

Jeg er ikke helt vild med de grønne shoulderpads, der er lidt for meget farve på ham imo... og de farver der er passer ikke så godt sammen... Havde nok malet kanten bronce eller blot blå. Ellers ser den meget fed ud! :)

Dybdal

Jeg har gjort det af den grund for at holde ham til 4th company. Så jeg blev lidt nød til den grønne kant.

Newt

Alt for fede ultramarines Dybdal. Kudos.

Jeg er lidt interesseret i hvilke dele du har brugt til din chaplain:

- torso: assault marine?
- ben: SM commander?
- hoved: ?

.Newt
då sgu da smart, mand!

Traxo

Mit gæt, (uden at være sikker) er nok:

Hoved: Almindelig hjelm, med greenstuff foran?

Torso: Assault marine, muligvis med lidt greenstuffet cloak

Ben: Dark Angels veteran ben.

Arm og våben: Dark angels powermace, og hovedet fra macen er skiftet ud med en bit fra command squad sættet :)

Og ellers er der vel brugt lidt diverse bits..

Ret mig hvis jeg er helt galt på den :)
Følg med i min og kærestens forskellige projekter:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=555.0

Dybdal

QuoteMit gæt, (uden at være sikker) er nok:

Hoved: Almindelig hjelm, med greenstuff foran?

Torso: Assault marine, muligvis med lidt greenstuffet cloak

Ben: Dark Angels veteran ben.

Arm og våben: Command squad powersword, og klingen er skiftet ud med en bit fra command squad sættet
havde du skrevet sådan havde det været perfekt. men ellers et godt godt byd.
Og takker igen for de pæne ord:D

Dybdal

Nå men jeg har fået malet!

og mangler 3 mand til at være færdig med alt infantry som er halvt færdig.(har måtte skære ned på antal mænd for at kunne nå det.)
hva synes i?

Sicarius

Tyrech

Super fede modeller! som sædvanligt.

Dog hvis jeg lige skal komme med en smule kritik så er dine Assault Marines' fast attack icon, på deres højre skulder, en smule tynde efter min mening ;D (dobbelt tjekkede lige modellerne, det kan være at der kun er tale om ham der er længst nede i højre hjørne, de fleste af de andre er lidt svære at se) jeg ved godt hvor svært det er at lave deres åndsvage logoer, spiller trods alt også selv marines, men på alle dine andre modeller har din free-hand jo været mega godt! så det burde du sagtens kunne.

Det har været det eneste indtil videre jeg har set fra din side, som jeg syntes du skulle rette lidt. God stil keep em comming!

Ty'

Robin

Super fede figurer! Og dejligt at se en der følger fluff og markings perfekt.
Hvis du er bekymret over for meget farve på din (super fede) Chaplain, så kan du roligt fjerne både det blå og det grønne fra hans højre skulder plade. Chaplains har Chapter farve + symbol på venstre plade, og company farve på venstre trim. Højre skulder plade er sort (og trimmen ligeså).

Rigtig fed hær! Og hvis du har fluff/symbol-relaterede spørgsmål så er jeg meganørd, så bare spørg!

-Rob
Hvorfor udsætte til i morgen hvad man kan udsætte til i overmorgen?

Min PF traders tråd: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=26145.0

b0ksah

Heheh ... da Rob lige postede så jeg lige den her tråd ... og må sige .. de mariner ser jo totalt sprøde ud ... det er sådan jeg hær jeg engang drømmer om at have ... og jeg drømmer stadig :P
The name is Juul, Peter Juul Jensen.
FAQ: Billeder!?!

Drake blev til Kashmir blev til KasH blev til Kasse blev til büchse blev b0ksah .. The Story of a Nick.

Yup, warhammer er noget jeg sux til ...

Dybdal

Long time no see huh?
Nå men må lige starte med at sige undskyld for de manglende updates. Men har faktisk ikke kunne tage mig sammen til at lave dem:S
anyway nu er der en update! og der er lidt mere end bare 1 mand for en gangs skyld:D

Håber det var værd at vente på!