News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

ETC live coverage

Started by Skummelkrat, 09 August, 2008, 11:35:19

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Skummelkrat

Bibliotekaren siger: Search and destroy!

s00k

Tak mand

JAAA hvor fik Tjekkiet tæsk  ;D

Skummelkrat

Undskyld, men hvordan ser du det? Jeg får absolut intet frem på den lorteside.

Martin Skummelkrat

Khirrin

http://www.forumgwtilea.it/fiw/ems_live/livecoverage.php

Hvis jeg har gjort det rigtigt kan det ses gennem ovenstående link ved at gå ind under Fantasy delen og kigge på første runde!
Camouflage er svagt og umandigt. Det er også farligt. Hvis du ligner en asparges eller en bæver risikerer du at en dreadnought jokker på dig.
(Citat: Tore Bolhøj)

s00k

Khirin viser vejen :)

Bliver spænde hvad resultatet bliver mod polen, skulle gerne være færdig her om en times tid (16:30)

Mini Munchkin

Det blev desværre til et nederlag mod polen med ca 30 BP  :(

Gromnir

Ja, og det er højst sandsynligt det der koster sejren :'(
Jeg er altid frisk på noget: Warhammer Fantasy, Magic the gathering, poker og Harry Potter TCG.

Make your weakness, your strength.

s00k

`Rolig nu, der er 4 runder i nu.

Belerophon709

Så fik Sverige (og Jan D'Souza) tæv.  :P

4 plads nu, men Italien er næste modstander - spændende, spændende!

Marcus

Excommunicate

Ja, satme godt vi(ja, man har vel nationalfølelse lige pludselig) tævede svensken.

Hvis Italien får bank, så ligger vi sgu lunt i svinget. KOM SÅ DRENGE!

/Simon

Mini Munchkin

Så fik de sejren hjem over italien :D alle stod lige pånær Polle som tog en 12-8 hjem og sejren til Danmark  :P

Stephan

det talte vist som en samlet uafgjort...
Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Skummelkrat

Det var nu Troels, som vandt 12-8, og det blev uafgjort alt i alt.

Martin Skummelkrat

s00k

Tyskland virker rimlig uovervindelig :/ Som vi nu skal møde

Mini Munchkin

Quote from: Skummelkrat on 10 August, 2008, 13:48:42
Det var nu Troels, som vandt 12-8, og det blev uafgjort alt i alt.

Martin Skummelkrat

Hmm så skarp er jeg åbenbart efter en bytur til kl 6.  ::)

Excommunicate

Hvordan fanden kan man lave så mange draws? Total frygt for at tabe fra begge sider? Troels skød sig nok bare til den 12-8'er...

Tyskland har vundet alle deres matches indtil videre... Damn, kom så de røde!!!

Simon

Skummelkrat

Det er sådan set ikke så svært med de draws. Det kommer sig af, at de spiller hærene ud mod hinanden. Dermed vil der tit være match-ups, hvor den ene spiller forsvarer, og den anden angriber. Hvis der ikke sker noget vanvittigt med terningerne, er begge spillere meget forsigtige.

Det er naturligvis et sjældent syn med så mange draws, men når spillerne er omtrent lige gode, og der er nerver på, spilles der meget forsigtigt, hvilket også afspejles i deres victory points.

Til ETC for nogle år siden spillede jeg selv mod en dværgespiller, som fik lov at vælge bord og bordhalvdel. Det betød, at han forskansede sig bag en bred flod i det ene hjørne. Det var tydeligt, at jeg ikke ville kunne nå frem til ham før tur 6, og så valgte jeg at stille op i det modsatte hjørne. Spillet endte med, at han havde slået halvdelen af mine knights ihjel med en katapult, og jeg havde taget tre quarters og en gyrocopter. Det tog en halv time inkl. rygepauser og hyggesnak.

Vi gjorde begge, hvad der var bedst for holdet, for havde han taget den anden bordhalvdel, var han blevet løbet over ende af min hær, mens jeg ville være blevet skudt til slagger, hvis jeg havde forsøgt at angribe over floden.

Martin Skummelkrat

rainbowman

At gode spillere laver draws på hinanden er absolut intet særfænomen, men at Jan og hans modstander begge har præsteret at få 0 VP er mig ubegribeligt.

Excommunicate

Synes dog alligevel det virker sært at ingen har haft følelsen af at de kunne slå deres modstander. For så plejer der sgu at ske noget. Jeg forstår dog godt at ingen har lyst til at tabe på det her tidspunkt, men unden at vinde får man altså ikke førstepladsen - men det må drengene vel have kalkuleret med.

/Simon

s00k

Men en uafgjort mod tyskland ville da være rigtig godt

Azrael

Ja men som Simon siger vinder de jo ikke på den måde.

Dog ikke så underligt det sker lige præcis mod Italien, som vandt sidste år, og vistnok var de eneste der besejrede os.

Skummelkrat

Så  vidt jeg ved, spiller Jan vampire counts, og måske har hans modstander gemt sig for ham. Nogle gange er terrænnet ikke lige til at forcere til ETC, og så er der ikke meget at gøre.

Det kan også være, at Jan har været oppe mod tzeentch daemons og har forskanset sig i et hjørne. Det er ikke utænkeligt.

Martin Skummelkrat

Belerophon709

Jan spillede mod Italiens egen VC-spiller.

VC mod VC - det gi'r vel også mening så...

Marcus

Skummelkrat

Ja, så kan det nemt ske. Især hvis hærene er nogenlunde ens.

Martin Skummelkrat

Mouse

Jeg syntes at det ser ud som at Italienerne fedtspiller. De har ikke rigtig lavet nogle store sejre endnu.
Irl: Søren Husum, Tlf: 4056 5752