News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Dybdals Ultramarines 4th company! 20/2 Sternguard WIP

Started by Dybdal, 30 April, 2008, 23:29:58

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

Dybdal

Den brystplade er fra black templars spruen. Den har dog et BT mærke på forneden som jeg har fjernet.
Nu er det sådan at jeg ikke rigtig kan den "blend" teknik. Så det jeg gør for at "blende" er at lave en masse lag hele tiden bare med lidt mere lysere farve i. Men må indrømme at billedet ødelægger det lidt. Men jeg kan lige se lidt på om jeg kan gøre noget alligevel.
Det grønne har jeg ikke rørt så det skulle stadig være det samme. Det er nok bare vinklen.
Men tak for responsen ;)

Dybdal

Så han sku færdig!
Der er dog lige et par bloobers jeg kunne se i de super sized billeder som vil blive fjernet efter denne post!(Der er en i hovedet, på karpen ved en hvid stripe og en på shoulder paden med vinger.

men i vil vel se billeder?

(Kan ikke forklare hvorfor karpen er skindende. Det er den ikke i real life)

Detajle Shot:

Hoved close up(og nye avatar!)

Hva synes i?

Rockstar

Stavefejl i signaturen er noget rod.

Paaschburg

Virkelig flot, og lige i IV-company's ånd. Det har virkelig hjulpet med detaljerne, alt fra Iron-gauntlet, IV på læderstrop, til skulderplade med den ikoniske hånd.

Du har inspireret mig til at lave en ny captain til mit fjerde company. Din captain's efterkommer.. Sergeant Uriel Ventris.

Hvis jeg skal komme med noget konstruktiv kritik, så ville jeg bløde de røde streger op på relic-sværdet med nogle flere mellem nuancer. Så det ikke bare ligner en rød streg på sort.

Men faktum er at figuren som helhed er super flot.. Vær stolt Dybdal, den er sgu sej!
Mathias Paaschburg, Odense - Silver SurferMit Galleri - Cadia's Red Eagles  maleblog

Dybdal

Takker for de venlige ord(og den konstruktive kritik ikke mindst)

Piranha: Ja nu er jeg ikke den store fan af ham Uriel men han kommer til at være en Sergeant i et tactical squad.
Men ja på billedet ser det lidt værre ud med sværdet, men ja jeg kunne nok godt have brugt lidt mere tid på det område.

Dog faktisk efter billederne blev taget opdagede jeg en kæmpe bøf efter min mening. Min freehand som jeg ellers var så stolt af på shoulder paden var faktisk forkert! Det skulle være en højrehånd og ikke en venstrehånd der holder om U'et! "Det flot Claus, virkelig flot Claus!"(men det er rettet nu!)

Safran

Hold up, noget fedt arbejde der gjordt på de minis, tumbs up fra mig 1000 gange er helt vild over det frihånd på hans sholder wow..... Gid min hånd kunne det:)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

melok

Super nice malet. Er isæt vild med din termi med den røde maske m striben. Men virkelig godt arbejde

Grumlord

Hep.
super fed model, må jeg sige. Der er bare en lille ting, i den originale historie (Chain of command s. 59) om Idaeus Last stand er han udstyret med Jumppack. Den del er ikke så godt beskrevet i codex SM, selvom det er den samme historie. Hans bodyguards var nemlig assaultmariner.  ;)

fluffnørd out....

Dybdal

Grumlord: Ja jeg ved det. Og vist nok havde han også en plasma pistol. Men vi vægler bare at sige det er før den kamp. Men jeg lavede ham ikke på grund af jeg læste den historie. Da jeg så 4th company banneret første gang tænkte jeg bare wow. Og at kaptajnen har den gaultnet.

Rockstar

Dybdal

Det var ham her:

Jeg må sige jeg er super stolt af ham. Selvfølgelig er der lidt fejl hist og her men jeg synes virkelig jeg slap godt fra det.

Hvad synes i?

Næste projekt. Termie squadet ska op på 10 mand!

leahciM

Fantastisk malearbejde!  :D
Især din freehand  :o
Og modellen i sig selv er ganske flot skruet sammen. God dynamik og naturlig pose.
Kunne godt tænke mig et nærbillede af hans Laurel-krans om hovedet. Har nemlig selv overvejet flere gange at benytte mig af den på nogle af mine modeller, men synes det ser rimelig dumt ud fordi den er så stor og kun kan sidde så langt oppe på hovedet.
Lige umiddelbart ser det ud til dit fungerer godt..  :)

Godt gået ! (igen  ;))

Linnet

FORMERLY KNOWN AS BA PLAYER

Det er et hyggespil..men jeg kan stadig godt lide at vinde
Quote from: Belial on 13 November, 2009, 00:19:39
Enig. De er super seje. Denne blog får simpelthen for lidt ros i forhold til det den fortjener. :)

Malleuz

Den er jo FANTASTISK :D

Og banneret...WOW!

Super arbejde, thumps up her fra :D
"The universe is a big place and, whatever happens, you will not be missed..."
- Probably some High Lord of Terra.

QuoteSagt af Frede:
Alle ved jo at man dør den dag man har malet alle sine figurer...
Så sandt som det er sagt ;)

Dybdal

Takker mange gange for de rosende ord. Det er næsten for meget(men også kun næsten :P) Jeg har virkelig knoklet med det så jeres påskønelse er rigtig fedt !

leachiM: Nu er figuren faktisk en smule gammel men male arbejdet er nyt. Anyway så kransen på hovdet mener jeg ikke at have gjort noget ved. Det eneste der ellers er gjort var at skære et hak bag i hjelmen sådan at kransen kom lidt længere frem på hovedet.

Rockstar

Matti

Hej Dybdal!

Super fede figurer, og fedt banner du har fået smækket op på din marine. Altid godt med noget kompliceret og teknisk lækkert malearbejde :) Er specielt imponeret over "Ultramarines" skriften på banneret. Hvis jeg måtte komme med et lille kritik punkt, ville det nok være det hvide symbol, som godt kunne rettes en smule op i kanterne visse steder. Det kan nemt gøres med de sorte kontur streger du har lagt udenfor symbolet.

Men alt i alt en fornøjelse at se på

-Mattias

Dybdal

Hej Matti.
Tak for de rosende ord og ikke mindst kritikken. Det er da faktisk noget jeg lige ska se på inden han får sin bestyttende spray. Må jeg endelig huske.

Rockstar: Super mange tak. Lækkert at vide det ikke er under niveau :D

leahciM

Quote from: Dybdal on 16 February, 2009, 22:24:53
Det eneste der ellers er gjort var at skære et hak bag i hjelmen sådan at kransen kom lidt længere frem på hovedet.

Må man se et billede af det?  :)

Dybdal

Problemet er at det ikke er til at se. Det har åbenbart været en god conversion. Men prøv at gøre det alligevel. Jeg synes det så lidt dumt ud i starten men det ser bedre ud når man lige har vænnet sig til det. hehe

Connach

det ser super flot ud det arbejde du har lagt for hånden.

hvad er det for en blå du bruger ? 

jeg er lige påbegyndt et scouts team og bruger ultramarines blue men efter de første farve prøver er jeg gået fra det igen for det er en totalt fesen blå jeg har fået mig. hvad er den blandet af ?

Emil

Dybdal

Tak for rosen :D

Jeg mener faktisk at have sagt det tidligere i tråden. Og det har jo også i reply 33 men her får du den igen ;)
Mal ALT der ska være blåt med et mix af regal blue og sort i 50/50
derefter et mix af ulrta blue og regal igen i 50/50. her efterlades det andet lag i dybden.
der highlightes med ultra blue på næsten alle edges.
og tilsidst et 50/50 mix af ultra blue og space wolfs grey.

Connach

mange tak det skal da hel sikker prøves for ultra blue fraven bare som sådan er da for grim ha

mange tak

Fimbulvetr

Dybdal

Tak for kommentarene :D
Jeg kan se jeg ikke har fået taget billeder af mine termies endnu. Hmm.. Dem må i få i en senere update. Nå men nu kan i få resten af mit Sternguard squad at se.

Jeg har arbejdet lidt med at lave bionics selv og nu løb cam'et selvfølgelig tør lige som jeg skulle til at tage close ups. Nå men de må så komme når de er malet.
Der mangler lige at blive fjernet et par moldlines og så ska jeg nok lige fylde nogle gaps.
Hva synes i?