News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Vejen til AFOD

Started by Belial, 09 April, 2009, 10:24:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Belial

Vi må have Ceramite armour tilbage til land raiders.  ;D

MVH

Belial

Caruncula

Du kunne også bare prøve med noget ordentligt armour, nemlig det der eldar wraithbone ;D Det er dælme effektivt, har jeg hørt ;)
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Belial

Blah. De er en uddøende race. På et tidspunkt kan der da snart ikke være flere tilbage af dem.  ;D

Nåh, men næste projekt bliver jo alligevel min CSM hær med Khorne.

Fearless all the way skulle nok virke mod de fjollede IG psykers. Nu mangler jeg bare lige at få skrevet 5. kamp for at afslutte denne tråd. :)

MVH

Belial

Septimus

Belial, jeg lover dig at jeg HADER eldarz præcis lige så meget som dig - og jeg looover at jeg vil gøre mit til at hjælpe dem med at uddø lidt hurtigere når jeg kommer hjem fra min nuværende sejltur  ;)

Men er lige kommet til at lave en AFOD eldar liste som hun er lettere betaget af... hvornår lærer jeg at holde min kæft?  ::)

Ceramite armour, det virker da ikke mod meltaguns... eller husker jeg forkert? Heh, har aldrig brugt det skidt  :)
Min blog: Best served cold http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=299.0

How fun are Dark eldar? Like duct taping a hundred knives to a bicycle and riding it through a children's playground and then crashing into a tree.

Tulsa Doom

Joh, det virkede upåklageligt... desværre. Belial, jeg tilgiver dig aldrig, for at have givet alle dine vehicles ceramite, da jeg dukkede op med mine multimelta squat trikes of vehicular doom... aldrig ;)

(Eller måske lidt, hvis vi kan sige at den går op med dengang hvor Greven lånte min Emperor Titan uden at du måtte vide noget?)
Any technology distinguishable from magic is insufficiently advanced.

Belial

Jo, jo.

Ceramite virkede super-duper mod melta våben. Forsvandt godt nok med 3rd edition, men var enormt fornøjeligt da jeg løb ind i en squat trike army fyldt med multi-meltas.

Vi må simpelthen starte en forening til støtte for Eldars rapid decline. Måske burde jeg spille Slaanesh bare af princip, heh. :)

Edit: Slået på stregen. Ha, ha. Den kamp glemmer vi aldrig Simon.  ;D

Urgh. Hvilken Emperator....? Det erindrer jeg ikke.  ;)

MVH

Belial

Caruncula

Jamen mine Eldarer har without number reglen... Ærgelig ærgelig!

Slaanesh sidder på alle Eldar spilleres skuldre og hvisker i vores ører... Det er så dejligt med selskab ;D

Taoregorn

Quote from: Caruncula on 08 June, 2009, 22:53:14
Jamen mine Eldarer har without number reglen... Ærgelig ærgelig!

Slaanesh sidder på alle Eldar spilleres skuldre og hvisker i vores ører... Det er så dejligt med selskab ;D

Tænk. Jeg troede de havde "without large numbers"

Septimus

Quote from: Belial on 08 June, 2009, 22:50:16
Vi må simpelthen starte en forening til støtte for Eldars rapid decline. Måske burde jeg spille Slaanesh bare af princip, heh. :)

Eller foreningen for Aktiv dødshjælp til svage eldarz.

Og ja, det burde du!  :)
Der er ikke noget sjovere end at se det forvildede udtryk i øjnene på eldar spillere når de finder ud af at de ikke slår først mod Slaanesh daemons  ;)

Caruncula: mine 10 scorpions, og farseer, vil gerne snitte den der tyre dæmon tingest i stykker. Sagt til lyden af raslende terninger en masse
Mig: jeg tror altså min Keeper slår først...
Caruncula: WHAT?! Jamen... nej... eldar plejer at slå først...
Mig: plejer er død, og det er dine scorpions også! Mu-HAHA!!!! :P
Min blog: Best served cold http://www.powerfist.dk/forum/index.php?board=299.0

How fun are Dark eldar? Like duct taping a hundred knives to a bicycle and riding it through a children's playground and then crashing into a tree.

Belial

Hæ, hæ. Ak ja sådan kan det gå. :)

Nå men jeg må nok hellere få afsluttet Vejen til AFOD, så jeg kan få begyndt med noget nyt.

Kamp 5: Domination

Jeg skulle møde den gode hr. Stephan og efter vi havde konsulteret missionen et par gange, så kom vi da også i gang.

Stephan havde kun Destroy Armour tilbage i tertiær og jeg havde kill points. Med Stephans køretøjstunge IG (inkl. 6 sentinels) skulle jeg godt nok være uheldig for at tabe den.

Jeg synes godt nok at 8 bands er meget når man har to sølle tactical squads mod IG, men det kunne jeg takke mig selv for, så jeg delte dem i combat squads og håbede på det bedste.

Kampen forløb egentlig rimelig planmæssigt indtil jeg skulle slå save for mine assault terminators. Jeg klarede en del inv saves, men 1'erne begyndte at dukke op i alarmerende fart, så snart multi-lasers, lasguns og flamers ramte dem.

Det skal dog siges at Stephan virkelig kastede meget ild efter dem.

De blev decimeret ret så alvorligt, men jeg havde dog mine almindelige termies tilbage.

I tur 3 (ca.) skete der så bare det sjove at jeg fejlede 2 ret trælse leadership tests. Både mine resternede assault termies med Librarian og alle mine almindelige terminators faldte tilbage og Stephans havde folk nok til at følge dem ud af bordet. Lidt over 1000 points gik hjem og fik en morfar...

Jeg var dog startet på et udfald på den anden flanke som det var forsent at kalde tilbage. 2 tac combat squads med powerfists rykkede frem støttet af lascannons og whirlwinds. Det gik væsentligt bedre, så til sidst fik de hul på 2 Demolisher tanks, 1 flok lascannon gutter og diverse IG squads.

Men skaden var sket. Supply drop faldt lige ned i armene på Stephans folk og i min side landede det aldrig.

Til sidst havde vi begge 1 band hver og contestede resten på må og få. Jeg vandt ganske som forventet tertiær.

Så det endte med primær draw, sekundær loss og tertiær win (11-9 til Stephan)

Hvis slutpoints passer endte jeg på en 13-14 plads, hvlket var helt fint i forhold til min målsætning (top 15 placering).

Min hær var jeg egentlig tilfreds med. Jeg skulle dog aldrig have valgt machine curse. Ganske som Simon Darre sagde til mig, skulle jeg nok hhave valgt null zone, hvilket kunne have gjort livet lettere mod de forbistrede seers. Dog tror jeg ikke at det ville have gjort den store forskel i min og Simons kamp (der var simpelthen for mange 1'ere til at noget som helst kunne have forbedret det).

Men alt i alt en fornøjelig turnering. Det var squ helt rart efter så lang tids fravær fra turneringsscenen.

MVH

Belial

Caruncula

Herlige og velskrevne battle reports! :D