News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Nuclear Renaissance

Started by Taoregorn, 03 May, 2010, 09:26:08

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Taoregorn

De der har fulgt med i min maletråd vil vide at jeg har malet en del Nuclear Renaissance på det sidste.

Nu er det endelig lykkedes mig at få prøvet spillet også. Jeg er normalt ikke den store gamer, da jeg bor langt fra alle og ikke rigtig gider bruge tid på det i hverdagene. Men engang i mellem holder vi spilleweekender, hvor ligesindede mødes og vi får spillet vores små nørklespil:

Her er et link til en lille write up af vores test spil:
Water to Junk Town

TF Riley

Lækkert terræn. Inspirende, især når jeg selv skal i gang (snart forhåbentlig) med at bygge noget i samme stil.

Det kunne være fedt med lidt gruppebilleder af banderne.

Taoregorn

Quote from: TF Riley link=topic=38391.msg441782#msg441782 date=1272873581
Det kunne være fedt med lidt gruppebilleder af banderne.
/quote]

Det kommer der når banderne er helt færdige.

TF Riley

Åh ja, selvfølgelig!

Jeg må se om jeg ikke kan få opdateret min blog med billeder. Har endelig skaffet den rette oplader til mit lille skod kamera og fået malet nogle ting helt færdige :)

Belial

Meget fint terræn og fede figurer.

Hvordan er baggrundshistorien?

MVH

Belial

Taoregorn

Ja, hvordan skal man svare? Hmm.. Jeg synes jo den er vældig fin og ganske udviklet. Der er en hel del i den "gamle" regelbog (som kan downloades på hjemmesiden) og ellers er det spredt lidt hist og her.

Men det er ikke helt klassisk post apocalypse. Der er tilføjet lidt nærmest VSF-agtige elementer. Det er vel nærmest "efter post apocalypsen". Altså efter ulykken og så da man har genskabt et samfund. Det er det "renæssance"-ordet henviser til.

Der er alle mulige forskellige typer og endda en "clockwork town" hvor alle ole opfindere og rige kultiverede tosser holder til (en slags civilitationens sidste udpost).

Belial

Jeg føler mig totalt fjollet. Jeg troede dælme at det var noget "la homework" og "conversions galore".

Det er det jo slet ikke!!!

Selv tankbilen kan man købe...

Og reglerne er gratis download. Jeg har vist slet ikke hørt efter....

MVH

Belial

agger

Hvor mange figurer hører ca. til i en kampange? Jeg føler mig fristet af både wolf clan og scrap knights  ;D
To his dog, every man is Napoleon; hence the constant popularity of dogs - Aldous Huxley

Min Mordheim Blog:
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=31106.msg347622#msg347622

Taoregorn

Quote from: agger on 03 May, 2010, 13:16:16
Hvor mange figurer hører ca. til i en kampange? Jeg føler mig fristet af både wolf clan og scrap knights  ;D

Fisk. Der er begge ender af spektret. Intetanende horder (dvs. omkring 15 figs) og elite inf (3-5 stk). Så skal der jo nogen biler til også. Ellers er det jo fake.

TF Riley

Ja, undskyld hvis jeg spørger dumt, men er figurerne også af resin? Drønede til rundt på Ramshackles-siden, men kunne ikke rigtig lige finde noget...

Taoregorn

Quote from: TF Riley on 03 May, 2010, 13:58:13
Ja, undskyld hvis jeg spørger dumt, men er figurerne også af resin? Drønede til rundt på Ramshackles-siden, men kunne ikke rigtig lige finde noget...

Det svinger. Han laver dem både i metal og resin.

Der kommer snart en metalcykelbande med ryttere af metal der kan multiposes osv.

Tordenkuglen

WOUW det ser fedt ud, sådan lit mad max agtigt, feeeedt
Spiller/vil gerne spille: JRIII, SAGA, Bolt Action, Deus Vult, By Fire and Sword, Impetus, Trafalgar, Check your six, Hail Caesar, Black Powder, Sword Point, Sharp Practice, Force on Force, The Sword and the Flame, Sword and Spear, Blood and Plunder the Barons War, Warmaster og meget mere!!!!

dijit80

Og man skal huske at Curtis (ham der ejer Ramshackle Games) er i konkurans med Hasslefree for 'Den Flinkeste Wargames Folk Pris', skriv bare til ham og så kan han finde på alt muligt for at hjælpe.
Duncan