News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Tilmelding

Started by VonPanne, 01 December, 2010, 22:04:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

VonPanne

Lethian IX, d. 29-30. januar 2011

Sidste tilmeldingsdag er d. 6. januar!

Vigtigt: Lethian er en holdkampagne, og der er ikke plads til at folk kører deres eget løb. Desuden fokuserer vi på flinke hære og fluff, så vind-for-enhver-pris spillere bør overveje om ikke en anden turnering er mere for dem. Lethian er heller ikke rettet mod begyndere, da det forventes at du ud over at kunne Warhammerreglerne, også har sat dig ind i alle ekstra reglerne til kampagnen.

Aldersgrænse: Minimum 16 år

Antal deltagere: 30

Pris: 175 kr.

Prisen inkluderer aftensmad lørdag aften, der vil være en lækker buffet

Tilmelding

Tilmelding sker ved at skrive her i tråden. Udfyld med dit navn, den hær du vil spille med (se note 1), og om du har holdleder ønsker (se note 2). Hvis du har noter du ikke vil skrive i tråden, kan du også sende dem til undertegnede i en PM.

Efter tilmelding skal deltagergebyret indbetales på følgende konto nr. Husk at angive navn!

Nordea
Reg.nr: 0320
Konto: 6266 668 285

Note 1) Du skal selvfølgelig tilmelde dig med den hær du har mest lyst til at spille med. Som nævnt herunder forsøger vi at lave holdene ud fra de hære der er tilmeldt og det kan nogle gange være lidt af et puslespil at få til at gå op. Skulle du stå i en situation med flere hære du lige gerne vil spille, og gerne vil hjælpe os lidt med puslespillet, kan du evt. skrive flere hære på din tilmelding. Du kan også prioritere dem efter forbehold som du selv vælger.

Note 2) Svar her på om du er interesseret i at være holdleder, og tage det ansvar der følger med, eller om du helst er fri. Det er ikke sikkert at du bliver valgt selvom du siger ja, da det som sagt er et puslespil at lave hold, men det sikrer at vi ikke vælger nogen der ikke er interesseret i rollen. Hvis du er i tvivl kan du skrive "måske", og evt. tilføje nogle forbehold om hvornår du er interesseret. Du kan også ønske at være holdleder uden egen hær (så du altså kun har den koordinerende rolle), men det understreges at det så absolut kun er et ønske, og at det afhænger af mange faktorer for at kunne gå op, så du bør regne med at skulle spille en hær selv.

Efter tilmelding
Når du har tilmeldt dig, kan du hjælpe os med at lave hold ved at give os et indtryk af din spillererfaring. Kig forbi denne side http://www.warhammerturnering.dk/lethian, og udfyld skemaet.

Info om forløbet fra tilmelding til spilstart

Opløbet op til weekenden hvor Lethian afholdes, følger en plan der ser nogenlunde sådan ud:

1) Du tilmelder dig - sidste tilmeldingsdag er d. 6. januar!

2) Deltagergebyret indbetales inden for 14 dage. Tilmeldte vi ikke har modtaget betaling fra inden da, fjernes fra listen igen hvis der er folk på venteliste. Sidsteøjeblikstilmeldinger har et par dage til at få betalt. Deltagergebyret tilbagebetales ikke ved afbud efter sidste tilmeldingsdag.
Det er naturligvis en af Lethian dødssynderne at melde fra, efter at holdene er lavet. Man bryder to dødssynder hvis man bare ikke dukker op.

3) Kort tid efter sidste tilmeldingsdag, mødes arrangørerne og laver holdene. Holdene sammensættes efter en vurdering af egnede holdledere, spillerdygtighed, hærenes racer og evt. ønsker til at være på samme hold. Hære der er naturlige allierede i Warhammer fluff, kommer ikke med sikkerhed på samme hold. Samtidig laves kortet også. Det passer som regel med ca. et len pr. spiller, og lenene fordeles mellem holdene.

4) Kortet og holdene offentliggøres og der laves et lukket board til hvert hold. Disse kan bruges til at lægge planer for weekenden i al hemmelighed. På de lukkede boards vil holdene også få tildelt deres pulje af magic items, som de kan fordele imellem sig.

5) Senest d. 26. januar fortæller hver holdleder os, i hvilke len holdets hære skal starte i. Samtidig afgives eventuelle march ordrer man gerne vil have effektueret fra kampagnens start. Hvis dette ikke overholdes, fordeler vi hærene tilfældigt, og eventuelle march ordrer fra start kan komme med hvis der er overskud lige før start (som traditionelt er lidt kaotisk).

VonPanne

Liste over tilmeldte

Dem der har betalt er skrevet med fed.

1. Rune Helms
2. Peter Cornelius Dyhre-Poulsen
3. Asger Sams Granerud
4. Lasse
5. Troels H. B. Eriksen
8. Dennis Friis Skram
10. Pejk Arnested
11. Martin Jørgensen
14. René Toft
15. Søren Lykke
17. Liam Ash-Collins
18. Frederik Frøling
19. Jeppe Timmermann
20. Carsten Luxhøj-Pedersen
21. Anders Høgild
22. Jesper Schou
23. Tobias Andersen
24. Steffen Morsing
25. Alexander Jensen
26. Bo Gotthardt
27. Mikkel Olsen
28. Thomas Gade
29. Ulrik Skotte
30. Carsten Ib Demant Petersen
6.
7.
9.
13.
12.
16.

(der har været et par afbud, så derfor de "skæve" tal til sidst)

Kreon

Jeg vil gerne med!

Navn: Rune Helms
Hær: Beastmen
Holdleder: Nej

Cornelius

Navn: Peter Cornelius Dyhre-Poulsen
H?r: Warriors of Chaos
H?rleder: Nej

Cornelius
Cornelius "Don C." Dyhre-Poulsen
Emperor's Pride

Asger

Navn: Asger Sams Granerud
Hær: Sorte elvere må det blive...

Lasse

Navn: Lasse
Hær: Bretonnia, Ogres, Dæmoner, Dværge ... i prioriteret rækkefølge, men helst vil jeg stille med en hær som ikke er repræssenteret i forvejen :)
Holdleder: Nix
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Butler

Navn: Troels H. B. Eriksen
Hær: orcs & goblins (2. valg er lizardmen)
Holdleder: Nej tak

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

corky

Navn : rasmus mølbak
Hær : skaven (tomb kings)
Kaptajn : nej tak
Alliancen står stærk!!!

Master of the Blue Zombie Crocodiles -> der er ALTID plads til en Necrosphinx i min racerbil!

PopKhorne

Jeg skal Naturligvis også med!

Navn: Hans Kristian Roemer
Hær: Warriors of Chaos
Holdleder: hmmm
Hold Grøn Brun HVID er STØRST!

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Den store aben

Navn:Dennis Friis Skram
Hær: Empire, Wood Elves (vil Begge lige meget)
Holdleder: Ja tak, det er mega sjov.
Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

zKoTTe

Navn: Morten Juel Søndergaard
Hær: Alicia In Wünderland
Holdleder: Enhver der ville blive styret rundt af mig, tager jeg hatten af for :), jeg ville ikke turde!

zKoTTe/Morten   
Morten Juel Søndergaard

Pejk

Jeg vil rigtig gerne med igen.

Navn: Pejk Arnested
Hær: WE, Dwarfs
Holdleder: Ellers tak.

Pille

Navn: Martin Jørgensen
Hær: Tomb Kings

Gil

Navn: Gil
Hær: Dværge(kan muligvis stille andet)
Kaptajn: Jo da, det går jo fint indtil videre  ;D
Battle Brother
Press Ganger

He who dies with the most toys win

Pete the Slayer

Pete the Slayer
(Dark Elves)
Vil gerne være holdleder
Belejringen af Brøleborg - Warhammer for feinschmeckere http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=79496.150

eido

Navn: René Toft
Hær: Orker og Gobliner
Holdleder: Tror næppe det er en god idé, da jeg ikke har prøvet den her type spil før. men er der ikke andre der vil, skal det da ikke komme an på det.
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

Der Alte

Navn: Søren Lykke
Hær: Orcs & Goblins
Holdleder: Nej tak
Steven Seagal is a calm human face glued to a gorilla that's swallowed a condom full of bees.

AndersN

Anders Noehr

Tjaa... Nu hvor 8th edition umiddelbart har gjort warhammer til et gråt og trøsteløst sted, er der vel kun én ting at gøre... at finde tilbage til rødderne, dengang alt bare var lidt grønnere. Så jeg tror jeg springer på Orcs & Goblins - WAAAAGH! ;)

Kan godt vaere holdleder, men behoever det ikke :)
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Neferazo

Liam Ash-Collins
Vampire Counts
Ellers tak som holdleder  ;)

Fredo

Navn: Frederik Frøling
Hær: Skaven eller Ogres - Tror dog Skaven.
Holdleder: Nah, har ikke prøvet netop denne form for spil, så tror jeg springer over :)

hulla

Jeppe Timmermann

Empire, vampire counts eller tomb kings

hærleder: nej tak, da jeg ikke har prøvet dette form for spil før

opdatering; jeg spiller med empire;)

carstone

Carsten Luxhøj-Pedersen

Wood elves

Hærfører: Under ingen omstændigheder :P (Nej, jeg har ikke prøvet dette før og synes det ser lidt kompliceret ud :))

andse

Jeg vil med!
Og jeg vil spille TK
VH Anders Høgild aka Onkel andse

Kreon

Vil I ikke opdatere listen over betalinger? Det vil være rart at vide, at ens betaling er gået det rigtige sted hen.

Kreon

VonPanne

Quote from: Kreon on 10 December, 2010, 08:36:34
Vil I ikke opdatere listen over betalinger? Det vil være rart at vide, at ens betaling er gået det rigtige sted hen.

Jo, naturligvis. Det gør jeg i aften. Jeg har været lidt ophængt den sidste uges tid, så beklager ventetiden.