News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

ETC Kval København 2011

Started by Patrick Glikmann, 13 December, 2010, 14:59:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Patrick Glikmann

ETC Qualifier København 2011

Dato: 29-30. januar
Spil: 40k 6 spil
Pris: 50 kr
Adresse: Faraos Cigarer Lyngby. Jernbanepladsen 63.
Pladser:16
Mad: Du er i Danmarks centrum, ingen fare for at sulte med mindre man ingen monetos har  ;D
AS: Ingen SC/NC/FW/IA/Apoc/Add-on
Aldersgrænse: 18+
WYSIWYG: Alt skal være WYSIWYG, hvis modeller ikke er udkommet endnu, skal der laves troværdige conversions.
Maling: Ikke nødvendigt

Vinderen af turneringen vil få en automatisk plads til ETC 2011, og vil få indflydelse på udvælgelsen af det resterende hold

For at deltage til turneringen skal man indforstå sig med følgende krav!:
-Det kræver at man efter udtagelsen til holdet kan spille mindst 1 træningskamp om ugen
-Det kræver at man deltager aktivt i alle diskussioner og debatter der bevirker beslutninger som kan påvirke landsholdets performance (army valg, liste opbygning, trænings metoder osv)

Tidsplan
Lørdag d 29 Januar
17:00-20:00 Spil 1
20:30-23:00 Spil 2

Søndag d. 30 Januar
10:00-13:00 Spil 3
13:30-16:30 Spil 4
17:00-20:00 Spil 5

Missionerne der bliver spillet er følgende:

Spil 1: Seize Ground (5 objectiver) Dawn of War
Spil 2: Capture and Control, Pitched Battle
Spil 3: Annihilation, Spearhead
Spil 4: Seize Ground (5 objectiver) Spearhead
Spil 5: Annihilation, Pitched Battle

Winning Conditions

At the individual level : Game points
Fist step - decide who is the winner based on rulebook rules. The result is always 15 points to the winner and 5 points to the loser. If it's tied on the objectives both players receive 10 points.

Second step
Compute Victory Points (VP) difference. The player having the VP difference in his favour gets a bonus, the other one gets a malus.
Difference in vps / game points bonus / malus
1450-1750 / +5 / -5
1150-1449 / +4 / -4
850-1149 / +3 / -3
550-849 / +2 / -2
250-549 / +1 / -1
0-249 / no bonus & malus for vps

Clarification: http://warhammer.org.uk/phpBB/viewtopic.php?f=19&t=73405

Tilmelding skal foregå ved at skrive navn op, samt om man ønsker overnatning (det forventes at hvis man bor i nærheden, at man sover hos sig selv), begge ting er først til mølle.

1: Thor - BA
2: Patrick Glikmann - SW
3: Jens Krøldrup - CSM
4: Morten Kirsted - SW
6:  Emil Andreasen - BA
7: Andy Horvath - CSM
8: Majken Havn - SW
10: Jens Geertsen - DA
11: Marcus Gerhcke - BA
12: Kasper Ring - ??
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.

ButterBoy

Patrick Glikmann

Så er Copenhagen Qualifier (2)  ;D oppe! Håber at se en masse tilmeldte til at battle den ud til anden plads på landsholdet!

Ses der, Mvh Paddington 8)

Krøldrup

"We're all stories, in the end. Just make it a good one, eh?"
— The Doctor, Season 5, Episode 13

Morten Stensgaard

Hej Patrick.

Jeg er på :)

Morten Stensgaard
He bonds of blood transcend all others.
But no blood runs stronger than that of Sanguinius.

Rune Hilbert

Jamen, jeg må jo hellere også tilmelde mig :)

Det bliver jo skægt og hyggeligt!

Rune

Sune Krarup

Det ser jo godt ud Patrick.

Desværre har jeg planlagt at jeg skal på skitur i den uge, og det vil jeg sku egentlig hellere ;D selvom jeg er sikker på det bliver hyggeligt.
Sune "Mer' lasgun" Krarup

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Imarco

In the criminal justice system of Gotham City the people are represented by three separate, yet equally important groups. The police who investigate crime, the district attorneys who prosecute the offenders, and the goddamn Batman.
These are their stories.

easyrider

Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK

gertinc

Hej - jeg vil gerne deltage.

mvh
Jens Gertsen
Jeg skulle ikke have scoutet...

Johan B.

Johan B.

Omegon

"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

EFA

Landbooster

Jeg vil også gerne deltage

Mvh
Klaus Hansen

gammelpot

Jeg vil gerne deltage...

Mvh
Morten Kirsted

Patrick Glikmann

Hey guys!

Da vi låner lokalet fra EP til qualifieren bliver der en lille pris for lån af lokalerne. Det bliver mellem 50-100 kr per deltager. Jeg er i forhandlinger om prisen lige pt og bekræfter det endelige udfald snart!

mvh Paddy

Nikolaj Ulf

Jeg vil gerne være med, Nikolaj Ulf Rasmussen - CSM
Castellan

Omegon

Benjamin Kristiansen vil også gerne tilmelde sig!
"You are not allowed to repeat anything you hear. You have to say what you didn't hear even if it is hearsay.
And you can't say what you see. So you have to say what you see without saying what you saw. Do you see?"

Patrick Glikmann

Hey Guys!

Grundet noget bøvl med Eps Kalender har jeg rykket lokation ud til Faraos Cigarer Lyngby (vi holder magic prerelease i København og det kører hele weekenden).

Prisen bliver kun 50 kr men grundet en kortspils turnering vi holder lørdag morgen i butikken kan vi først starte med at spille kl 1630 og derfor bliver det kun 2 spil lørdag og 4 spil søndag  :P Håber folk kan holde til det!

mvh Paddy

Landbooster

Det bliver godt nok lidt af en marathon Søndag med et presset program.
Surt vi ikke kan være hos EP.

Excommunicate

4 spil synes jeg sgu er for meget på en søndag, hvis man kommer udefra. Er der ingen muligheder for at finde enten lokaler eller måske bare flytte datoen en weekend?

Ja, det er jo så nok kun relevant, hvis der kommer folk udefra... :)

Simon

EFA

4 spil er sgu i overkanten for mig også :-\

Asger

Ikke at jeg skal blande mig, men 6 spil er fuldst?ndig overfl?dig til det antal mennesker i regner med kommer. 5 spil r?kker fint til 32 deltagere, s? burde ogs? v?re fint til jeres st?rrelse.

4 spil kunne s?dan set r?kke til 16 spillere, og med frafald er det nok n?rmere der I ender.

Ellers kan I bide i det sure ?ble og spille rigtig hurtigt, men forts?tte til 2-3 tiden om natten l?rdag.

Asger

gertinc

Ideen er vel at det skal ligne det "rigtige" etc så meget som muligt, inkl. udholdenhed .-))

4 spil er ok. Lyngby er ikke .-))

-jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

Asger

Øh... det ligner jo på ingen måde det rigtige ETC, så det er vel et temmelig fjollet hensyn at tage lige her.

Asger