News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Rud's Hjørne - ORKZEZ!!!!!!

Started by zKoTTe, 05 November, 2010, 10:16:45

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Kasper er meget doven net mæssigt, så jeg laver starten på hans blog og tager billederne for ham osv. osv. :)

Kasper har samlet meget på dukker og har en hel speciel teknik, han klasker nogle ting sammen, limer det, klasker nogle mere på og så klasker han noget maling på

Manden er genial og det vil jeg gerne vise jer nu :)

Mig og Kasper har begge Elefantitis med dukker, de kan aldrig blive for store!

Så her er hvad man får ud af den filosofi :)

Og til det har Kasper også et spørgsmål, ville du/i have noget imod at spille mod hans Battlewagon, fordi den er så stor?

Er de store nok tror i? :)
Morten Juel Søndergaard

AndersN

Damn, det er Orc/ky!
Garm glammer ved Gnipahulen!

Mairzy doats and dozy doats and liddle lamzy divey. A kiddley divey too, wooden shoe.

Rud

Tak for rosen!
Yo zKoTTe, tak for hjælpen med at starte bloggen op og dit kamera :D Har ikke været på forums så meget før.
Fede billeder du tog, mangler stadig en masse arbejde på de nye meganobz og battlefortress/wagon. Bør måske finde en bedre måde at male metallet, men planlægger at nå det inden næste GF :P

Surko

Det der er rigtig flot lavet. Virkeligt. 5 *  :) fra mig af.

Knudsen

Quote from: zKoTTe on 05 November, 2010, 10:16:45

WIN!!!

I det hele taget ser dine køretøjer virkeligt gennemførte ud. Jeg er ret rusten i 40k reglerne, men det er da vist regel en fordel at have mindre vehicles, og derved skyder du om nogen dig selv i foden, rent spilmæssigt, ved at lave dem så store. Derfor tror jeg ikke umiddelbart nogen ville have problemer med at spille mod dem.

zKoTTe

Jeg har bare hørt fra mange at store ting er en fordel i 40k, jeg ville aldrig tvivle om at spille mod hans store Battle Wagon :)
Morten Juel Søndergaard

Nicolai Nygaard

Jeg fik +10% livsglæde ved at se en death rolla med Om nomnomnom på kagerullen :D
Emperor's Pride
Battle Brother
"If I am guilty of anything, it is the pursuit of knowledge"

Rockstar

Quote from: Nicolai Nygaard on 06 December, 2010, 22:37:28
Jeg fik +10% livsglæde ved at se en death rolla med Om nomnomnom på kagerullen :D

^ What he said..
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Rud

Wee! Så kommer morten snart forbi igen med sit dejlige digtalkamera for at tage billeder af fremskridtet på den kommende warboss  :D

Jeg har virkelig nydt muligheden for at lege med hans nye dremel. Aldrig har det været sjovere at ophugge store bitz!

Som jeg har forstået det gør true line of sight i 40k det lidt til et selvmål at gøre figurene oversize, men screw dat, spiller generelt dårligt alligevel :P

By the way, er der andre som har haft problemer med leveringer fra asgaard games på det sidste?
Har ventet siden starten af december på at slå klørene i nogle malifaux figurer. Det er selvfølgelig fair at de ikke havde det hele på lager før nytår, men siden hen er der intet sket selvom de alle står som på lager igen. Er ved at være træt af selv at skulle tage kontakt før der sker noget. Har serøst fået figurer tilsendt hurtigere fra amerika.  >:(

zKoTTe

Asgaard er rigtig skuffende for tiden, de tager glædeligt imod pengene men at levere... Se det er en helt anden sag, jeg ventede 2-3 uger på en enkelt Alice dukke til min Fantasy hær men den kom aldrig, det var ikke første gang det skete for mig, så jeg handler ikke hos dem mere.

Selv Maelstrom er hurtigere... Og Kim hvis du ser dette, så det ikke et angreb mod dig som person, men den service du har leveret til os.

Please stram op, jeg har haft mange gode handler med Asgaard Games, men 2 dårlige i træk og man mister alt lyst til handel med samme firma igen, så se det som konstruktiv kritik

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

merlin

Bump, jeg kan bekræfte ovenstående.
Når der skal leveres sker der et eller andet ???

zKoTTe

Den lille ork tog til markedet for at hente grise... eller hvordan var det nu den vise var?

Uanset hvad her er Kaspers lille kæledægge

Orken ved hans side er den originale puny Ghazzzzkull

Er den mandig nok?

zKoTTe/Morten - Vikar for Rud/Kasper
Morten Juel Søndergaard

Rud

Heja, tak igen for at hjælpe en stakkels forum-tard med billederne :D

Der mangler stadig en masse slanger, nitter, banner, patroner og andet gejl på fyren her, men formen er vidst ved at være på plads  :P

Jeppe Sejer

Det er jo så sindsygt orky. Fuuuck, hvor giver det knaldhård squig på, når man savler over de figurer. Godt gået!
Quote from: Player1 on 28 October, 2010, 15:47:36
Da jeg fandt de videoer var jeg inde i en periode hvor bumser på brysterne var det nye analt!
- Regelrytteri er ligesom at prutte. Hvis du presser for hårdt, lukker du bare lort ud.

Kaime

Hmm synes mere det ligner en dreadnought end en ork i mega armor

TrueRonin

Some of da Orks wuz bigga dan da uddah waz! Dis one is 'uge...
- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

zKoTTe

Jamen Kaime.... Det er jo en MEGA ARMOUR i Ork sprog... Så skal den da også være stor nok til en Warboss ;)

Jeg syntes stadig den er for lille dog ;)
Morten Juel Søndergaard

Beelzebub

Kæft hvor laver din kammi bare nogle svedige dukker!
Boom! - The sound of my mind blowing!
Corruption is our armor. Infection is our weapon. Immortality is our reward.

Se, jeg har lavet en Ogreblog: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=81158.msg1080219#msg1080219

zKoTTe

Rud gider kun Malifaux, for Malifaux er manddigt... Her er ihvertfald noget af det han ligger og leget med i øjeblikket:)

Sybelle

Ass and Dust

Core og storm

Lidt KKK-Nazister som han aldrig blev færdig med, man kommer til at kunne købe dem efter sommerferien, fuldt converted og malet Redemsionist

Morten Juel Søndergaard