News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Resultatet

Started by VonPanne, 30 January, 2011, 14:34:06

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

VonPanne

Allerede fra start lykkedes det hold Hvid at trække godt fra, og selvom hold Grøn undervejs halede lidt ind og satte tvivl om førstepladsen, så var det ikke nok. I sidste ende blev Kong Skrammelborg og følge fra hold Hvid årets vinder af Lethian.

Resultatet:

Hvid88
Grøn73
Brun56
Lilla44
Rød34

Tillykke til hold Hvid og tak for en rigtig sjov weekend!

Morsing

Quote from: VonPanne on 30 January, 2011, 14:34:06... I sidste ende blev Kong Skrammelborg...
Junior ;)

Lasse

Hvis og hvis!! .... nåja, tillykke da :)
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

carstone

Butler

Jeg venter stadig på den omtælling. :)

Butler
Stolt medlem (læs: prygelknabe) af "9000 Evil Bastards of DOOM!!!"

Min PF Traders tråd kan ses her.

andse

Stort tillyke til hold hvid, og tak for en festlig weekend!

Ablabab

Vi glæder os til en udførlig rapport med detaljerede highlights fra den episke kamp!
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

eido

Hold Grøn er (næst)STØRST!
Kids! Bringing about Armageddon can be dangerous. Do not attempt it in your home.
    -- (Terry Pratchett & Neil Gaiman, Good Omens)

Eidos Maleblog

Olsen

Vil gerne takke alle deltagene for en rigtigt sjov weekend og især arrangørerne for denne fantastiske weekend. Glæder mig allerede til den næste, hvor Skammelslot den tredje skal ned med nakken.

DaBossakaHånden

HIL ABEN, DEN ALMÆGTIGE HERSKER AF LETHIAN ;)
We are the Troels Cederholm fanclub
We praise Troels for his excellent warhammer play style
Lay down your hope and faith
For when you play against Troels, there's only one outcome.

Your defeat..

JOIN TROELS CEDERHOLM'S FANCLUB TODAY...

VonPanne

Quote from: Ablabab on 31 January, 2011, 08:23:45
Vi glæder os til en udførlig rapport med detaljerede highlights fra den episke kamp!

Jeg vil også opfordre til at deltagerne fortæller lidt om hvordan det er gået for dem selv og deres hold :) Jeg kan selv huske nogle af historierne, men jeg har langt fra overblik over dem alle, så bare slå jer løs.

I aften vil jeg smide en graf ind over victory points udviklingen, og i en forhåbentlig ikke alt for fjern (men ikke nærmere bestemt) fremtid vil jeg få lagt kortet på nettet, med mulighed for at se hærenes vandren rundt i Lethian.

okkel

Quote from: VonPanne on 31 January, 2011, 10:21:01
og i en forhåbentlig ikke alt for fjern (men ikke nærmere bestemt) fremtid vil jeg få lagt kortet på nettet

Det er sjovt det var lige netop der jeg planlagde at uploade billederne!

Kreon

Jeg vil da også lige sige tak for en fed weekend. Jeg glæder mig til at se vpgrafen - jeg havde slet ikke fanget, at vi var tæt på hold hvid en overgang.

Kreon

VonPanne

Graf over udviklingen i victory points hen over weekenden (tidspunkter under grafen). Det er uden slutbonus.

VonPanne

Startopstilling:

Hvid og Brun er allieret

Slutopstilling:

Brun og Rød er allieret, Grøn og Lilla er allieret

(klik på billederne for større udgaver)

Belial

Det er sørme ellers nogle flotte kort.  :)

MVH

Belial

okkel

Quote from: Belial on 31 January, 2011, 22:00:39
Det er sørme ellers nogle flotte kort.  :)

Tak tak. Det kan i øvrigt ses uden grænser her: http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=43392.0

VonPanne

Jeg har i øvrigt glemt at nævne hvem der vandt årets nyindførte pris, Løgnagtigelyveløgnere (det hold der havde den laveste troværdighed overfor guderne). Tillykke til hold Rød for den fine titel ;)