News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

CHAOS - WIP.

Started by Martin Iversen, 09 July, 2011, 01:55:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Martin Iversen

Min trofaste 40K - buddy - Kristoffer (PF-nick: Hare) Manglede en Dreadnought i sin hær - og sådan en kunne jeg godt tænke mig at bikse sammen.

Så med et dyk i Kristoffers bits-boks og et bidrag fra hvad jeg har valgt at kalde "Qiest-fonden" i form af en fin FW SM-dread.

Er jeg igang med at lave en "gør-det-selv-chaos-dread"

Mishandlinger er begyndt.

Gun-armen er lagt løst på, den skal naturligvis have en mere lige linie.

På ønskeseddelen står der: Chaos dread m. Twl Autocannons, CC-weapon + flamer.

Det er så langt den er kommet indtil videre - herfra er planen at den skal green-stuffes så delene kommer til at hænge mere harmonisk sammen, måske med lidt tentakel-værk osv.

M.

I må væbne jer med tålmodighed på fortsættelsen - MEN den kommer  ;)

Waaaaay behind .....

Hare

WOW! Det ser squ blæret ud so far. Savle savle...

Konstantin the Apostate

Konstantin The Apostate synes godt om dette.

Er det en nurgle dread? Det er da et nurgle banner..
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Martin Iversen

Jeg er jo rimelig blank på Chaos - men K. Ville helst have de tre cirkler (Nurgle it is!) - derfor skal den også en tur i GS-pitten og blive "nurgeled up"

M.
Waaaaay behind .....

gammelpot

Jeg ville skære de der horn af... også når du nu er igang med greenstuff enten lave nogen meget nurgle agtige skufler (horn fra Dådyr) eller lade ham være uden horn, synes ikke helt de passer ind...

Løbet på autocannon måske lidt for langt?... ellers super nice... glæder mig til at se den modelleret lidt på

Overhamsteren

Hvis du gerne vil lave twistede rådyrhorn så er warhammer dryad arme vist ret gode, hvis du kan skaffe sådan nogle.

Og totalt fed dread der! :D
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

Friis

jeg har dryad dele på lager ;D

Konstantin the Apostate

Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

Martin Iversen

Jeg takker for tilbuddet om gevir - men, jeg har konfereret med modtager af Dread. - og han synes den skal beholde sit nuværende look.

Dog er der sket lidt  ;) Selvom man holder ferie kan man jo godt tage lidt GS og lidt værktøj med - så den er blevet "nurgeled up" med GS.

Og fået lidt mere chaos look.

Jeg tænker at det skal males som obliterator skinn - og så noget tentakler og sick looking look (lækkert ord: Sick looking look, prøv at sige det 3 gange hurtigt i rap).

Waaaaay behind .....

zacret

Fantastisk arbejde du har lavet på den dread Martin, tror K er meget tilfreds! Jeg ved jeg ville være det ;D

Hare

Honsou

Den er godkendt. Martin jeg har en liste over figurer du skal bygge til mig. :D
Quote from: kOOn on 31 May, 2018, 23:28:36
Erik tæller aldrig, vi spiller altid om andenplads
Blog: Guld!

Hare

Quote from: Honsou on 21 July, 2011, 10:01:00
Den er godkendt. Martin jeg har en liste over figurer du skal bygge til mig. :D

Jeg har også sagt at han skal søge et job hos forgeworld, hvem ved måske de overvejer at udvide med en afdeling i Lyderslev  ;D

Martin Iversen

Meget smigret  8) - men, jeg husker nu tydeligt min "Edward Munck - Skriget" da jeg forsøgte at modelere et ansigt i GS.

Chaos snask og tentakler - se det er en anden ting.

Så jeg venter lidt med at sende en ansøgning afsted - eller måske bare venter til at FW afdelingen kommer til Lyderslev/Stevns.  ;D

M.
Waaaaay behind .....

Martin Iversen

Efter 14 dage ferie har jeg åbenbart været i "male-figur-underskud" - så jeg fik afreageret i går aftes:

Jeg har forsøgt at male den så den passer ind i hæren - basen er denne gang ikke blevet lavet - fordi jeg ikke har de matrialer som Hare benytter.

Det store skull på PF skal nok lige have et par sorte streger, men den ser nu ok ud irl. uden spotlights  ;)

Måske der kommer et billede op når den har fået base?  :)

Håber den falder i din smag K.

M.
Waaaaay behind .....

Martin Iversen

Aarg - ser lige at nid-kraniet mangler lidt farver - det kommer på med det samme.

M.
Waaaaay behind .....

Flashgit

Du har også glemt basen ;)
Waterboarding at Guantanamo Bay sounds super rad, if you don't know what either of those things are.

Hare

Nej du, ved nærmere eftertanke kan jeg squ ikke rigtig lide den  ;).

Er du skør? Og så malet??! Det ser jo pisse godt ud, jeg skal nok stå for basen  ;D

Safran

Ser godt ud den kære dreddy:-)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Belial

Kristoffer er en heldig "kartoffel". :)

Den er blevet vildt fed.

MVH

Belial

Zananda

Fed .... dens øjne måtte godt lyse af ondskab...
Z

merlin

ja giv øjnene ondskab, nice work :D

Gabriel

Fantastisk arbejde, Martin! Både conversionen i sig selv men så absolut også malearbejdet!

Gabriel
Battle Brother
Lord Inquisitor of Ordo Ritus, Lord Castellan
Emperor's Pride

Emperor's Pride FAQ

Hare

Så fik jeg endelig resultatet at se irl og den skuffede ikke. Heller ikke i spillet. Den gik bezerk en enkelt gang hvor den alligevel skulle i nærkamp og så overlevede den de 5 ture spillet varede så - ingen curse of new paintjob, eller hvad det hedder. Og basen er naturligvis klaret. Ikke noget særligt men den passer fint med resten af hæren  :)

Nixon

Den er blevet rigtig god.