Dybdals Grey Knights! Update: 3/12 banner og apothecary!

Started by Dybdal, 08 June, 2011, 21:39:48

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

leahciM

Yep, rigtig sej.

Studser dog lidt over placeringen af ham på basen..

Kapersfingeren

Flot malet men hold da op hvor dine baser er kedelige, tror faktisk jeg har påtalt før ::)

Dybdal

Takker for rosen.
Grunden til han er placeret lige der på basen er fordi at foran ham som du kan se er der en masse mindre sten(dog større end de almindelige sten der er på basen) hvilket gør det umuligt at stille ham der. Det ser lidt mere ekstremt ud å billedet kan jeg så sige.

Jajajjajajajajajaja jeg smider noget græs på baserne. Der er så mange der påtaler det så der er sku nok noget om det :D

Dybdal

I ska da lige se mine paladins inden de bliver klasket til med alt den maling

Jeg har valgt at bruge almindelige termie hoveder fordi jeg synes de paladin hoveder er grimme. Og deres heraldry skjolde er også bare normale termie stuff men jeg synes bare ikke det er fedt man kun kan lave 5 forskellige heraldry til paladins hvis man bruger dem. Så de skjolde bliver kun brugt til ledere.
Men for at de ska udskille sig fra almindelige termies har jeg givet dem alle tabards, en lille Iron halo og en bog.

Hva synes i? Er de "specielle" nok til at være paladins?

Sean

Less talk more paint!!!

Og ja, de ser fede ud  ;)

leahciM

Jep, ser fedt ud. Originalitet er altid godt med enheder og hære. Sammenhængende, så enheden er let at skille ud fra de andre på slagmarken er godt  :)
Og så ser det nice ud samtidig  8)

Dybdal

Så er de sku done! Kan se der er nogle steder der lige ska rettes men ellers er de færdige :D
Selvom de sådan set bare er glorified termies synes jeg da godt de kan gå som paladins, lets face it så meget forskel er der jo heller ikke fra den originale.

Og lige et group shot :P

Og så ska i da også have noget wip på draigo. Jeg er gået i gang med KAPPEN og den er sleeeet ikke færdig. men i kan vel se hva jeg har gang i :P

Nå hva synes i?

Medusa

De er blevet ret gode ;)

Jeg har tænkt at bruge plasticard til kappen indunder greenstuffet, god ide det må jeg prøve en dag. :)
Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog

Kapersfingeren

Jeg har 2 pakker af de ældre Grey knights terminators til salg billigt hvis du lige står og mangler lidt supplering til hæren.

merlin

Flotte Knights, men med den der kappe syntes jeg du har ramt helt ved siden af.
Den virker for stiv og firkantet ::) altså kæppen øhhh kappen :P

Dybdal

Kapersfingeren: altså lige de gamle mtal figurer er møg fede men dear god jeg hader metal så er ikke interreseret. Men tak for tilbudet :D
merlin: point taken ;) jeg ska se hva jeg kan gøre ved det ved næste update.

tak for kommentarene gutter. I er sku meget bedre til det end b&c!

Sean

De er satme blevet lækre, rigtig godt malearbejde og de små conversions giver en enkel men god effekt.
Er spændt på at se den færdige kappe

Dybdal2

Dybdal

Så slap dog liiiiige af brormand ;)
jeg har fået lavet kappen på draigo. Den mangler bare at blive slibet lidt til hist og her. Og så må vi se hvor godt det er blevet når han er blevet sprayet.
Men lige til det så har jeg tænkt over hvordan jeg muligvis kan gøre kappen mere smooth. Jeg har set at nogle bruger superlim til at dække små bobler og sådan i figurer. Tror I jeg kan gøre det med kappen? Har nogen prøvet det før eller noget ligende?

Nå men i vil se billeder ikke? Her er de så:

WIP:

Jeg har sculpted hver enkelt fold af kappen for sig. og forsøgt at smoothe dem samme hver gag jeg addede en fold.

Og her er den næsten færdig kappe.

Hva synes i?

Medusa

Marc's Maleblog

slah

hvis du skal glatte kappen lidt, så ville jeg give den 3-4 washes med milliput, og så bagefter slibe den med noget fint sandpapir, korn 600-1000.

...Og så ville jeg smide det GS du har pt. ud. Ud fra billederne ser det ud som om det er blevet for gammelt, og ikek længere kan mixes ordentligt (de små gule klatter).

Fimbulvetr

Du kan osse glatte det med vand imens du arbejder på det.

edit : fedt malede GKs btw!

Dybdal

Tak for svarene gutter.
Slah: tak for tippet. Men er ikke så glad for milliput. Der udover ved jeg godt at mit gs er for gammelt. Men jeg har en masse som er købt ved et kæmpe salg så sålænge det ikke er værre så bruger jeg det endnu. Men havde det bare været den pakke der var skidt så havde den røget ud med det samme!
men han er blevet sprayet nu og synes kappen ser fin ud som den er. Jeg satser på at han bliver malet færdig på tirsdag da han ska i kamp om onsdagen!

Kapersfingeren

Kappen er da blevet meget fin og med lidt maling kommer det da til at se hæderligt ud.

Dybdal

Så er satanen sku færdig!
Der er nogle ting som nok bliver rettet senere hen men ikke noget stort(med mindre i finder noget :P)
Kappen skinder voldsomt meget på billedet. Så meget skinder det ikke in real life. Og så sidder der nogle underlige pletter på skjoldet som heller ikke er der når jeg kigger på figuren nu.
Men billeder!

Skjold close up:

Kappe close up:

Ser frem til at høre hva i synes. Jeg synes selv jeg er sluppet ret godt fra det :D

Medusa

Krappen er blevet vildt flot ;)

Synes dog ikke det sorte passer til det røde.

Marc's Maleblog

kmnbrush

Det ser ikke helt dumt ud, efter det har fået lidt farve. Jeg var dog lidt mistroisk, og syntes egentligt at det så lidt "klunky" ud, da det kun var GS og plastik.
Fint resultat :)
Male Blog (R.I.P) - CMON

Choker

Er vild med både kappe og skjold.

Og så vil jeg gerne vide, hvordan du har malet dit sølv :)
Quote from: Stephan on 09 October, 2008, 08:25:32
Har hentet en busfuld kællinger, der står i kø for at blive kneppet!

Sean

Han ser fanme lækker ud og kappen er jo blevet rigtig flot, fedt med det sorte mønster på rød baggrund.

Andreas 2.0

Du får min ærlige mening, for det fortjener du.

Superr godt malearbejde, du sikkert kan vinde bedst malet på til en del turneringer. Farvesammensætningen er dog noget mærkelig i min optik.  Der sker alt for meget på skjoldet, og når det kommer til heraldik, så er det godt at huske på - Less is more.  Samme motiv med nogle farver, der matchede resten af figuren, og så havde den været home free :)

Take it or leave it :) Det er stadig en meget flot figur.

/2.0
Læs mere på min blog Bitter Old Painters