Khorne warband - solgt og bliver ikke længere opdateret.

Started by GuitaRasmus, 18 September, 2011, 03:17:24

Previous topic - Next topic

0 Members and 3 Guests are viewing this topic.

GuitaRasmus

Jeg stødte tilfældigvis på dette forum, og synes det er hyggeligt med blogs om projekter, så jeg vil også lave min egen.

Jeg er for nyligt (3-4 måneder siden) begyndt at komme ind i hobbyen igen, efter ikke at have rodet med det overhovedet i 15 år - jeg stoppede da jeg begyndte i gymnasiet, begyndte at spille guitar, I kender det. Anyway, ungerne på mit arbejde (jeg arbejder som klubpædagog) begyndte for et års tid siden at vise interesse i 40k, og det kørte jeg jo med på, og har bygget et spillebord med terræn, og fået indkøbt en del småhære, og vi kører noget skirmish med modificered necromunda regler - altsammen rigtig hyggeligt. Og så sker det; jeg tager mig selv i at sidde og surfe efter fede figurer i min fritid, og er iøvrigt fuldstændigt lamslået over hvor fede plasticfigurer er blevet. Det er sgu ligesom crack, det her figurhejs.

Anyway, efter nogle måneder måtte jeg indse at jeg virkeligt havde lyst til at samle mig en hær igen. Jeg flirtede lidt med grey knights, men jeg elsker at "amok-converte", og der var simpelthen ikke nok muligheder - så jeg fandt min gamle kærlighed frem; Chaos Space Marines. De har altid været mine favoritter, og jeg har engang haft noget der ligner 10.000 points night lords. Denne gang skulle det dog være med et specifikt tema - Khorne! Jeg er fuldstændigt ligeglad med om de er balancerede eller ej, om figurerne kan lade sig gøre spillemæssigt eller ej - det eneste der betyder noget er at de er fluffy og ser superseje ud. Jeg tvivler på at jeg kommer til at spille særligt meget, jeg hygger mig bare med maling og conversions.

Så - et Khorne warband blev det til.

Derudover har jeg sat et par dogmer op:

ALLE figurer skal være convertet, på en eller anden måde.

Kun plastic og resin - med meget få metalundtagelser, men KUN hvor det er nødvendigt.

Jeg håber I vil finde det interessant. :)

GuitaRasmus

Nå, så må vi jo hellere se at få nogle billeder på. :)

Den der startede det hele - heftigt konverteret furioso dreadnought:

Closeup - jeg forsøgte for første gang at lave lyseffekt:

En løbende terminator, for udfordringens skyld:

Jeg har ikke fået malet noget af det følgende, da jeg er på lidt af en conversion-roll, men det kommer, bare rolig. :)

Jugger cavalry:

Berzerker:

Obliterator, lavet af tiloversblevne rester:

Chaos lord:

Berzerkers med jumppacks:

Khorne havoc:

Khorne defiler:

Kharn-agtig type:

Berzerker terminators:

Random champions:

Rhino in the works:

zacret

God damn din tråd er fuld af awesome allerede!!! :o Fede conversions og rigtigt fedt paintjob på den dread!

GuitaRasmus

Takker og bukker! Jeg har anmodet om at få flyttet denne over i "mindre blogs".

Belial

Det er hermed gjort.

Dælme godt du har fundet tilbage til hobbyen. Det ser mega blæret ud.

MVH

Belial

Konstantin the Apostate

Hold da op nogen fede konversions!!!! Begge tommelfingre Opad!!! Og ekstra Kudos for din dread, den er for sej!!! :) :) :)
Hvilken del af Ph´nglui mglw´nafh Cthulhu R´lyeh wgah´nagl fhtagn er det du ikke forstår?

Ham Niels Konstantin-Hansen dér, før en vred ung mand, nu et surt gammelt røvhul

TrueRonin

Wicked! Dine conversions er for fede. Du maler også meget bedre end mig... Jeg følger spændt med på sidelinjen.
- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

Uther

Ser helt suverænt ud !

Ps. roder stadig i kassen efter Khorne ting til dig  ;)
Thomas Paulsen

Spiky Norman

De conversions holder sgu da hele vejen til banken!

Specielt imponerende hvis du først lige er gået i gang for 3 mdr. siden.

GuitaRasmus

Mange tak skal I have!  :)  

Jeg leder intensivt efter alle de khorne agtige ting jeg kan finde - chainswords, chainaxes, skulderplader, ikoner, mm - sig endeligt til hvis I har noget I vil bytte med, jeg har en del ting og sager liggende.

Jeg er pt. igang med en Khorne Skull Preacher (chaplain) og en Blood Surgeon (apothecary) - og har lige fået fingrene i en land raider. Jeg overvejer lidt at lave et Tower of Skulls (baneblade + skulltower (fantasy storm of magic terræn), bare for at have et.  ;D På den anden side vil jeg ALDRIG få det brugt. Tænke tænke.

Lige et closeup af min terminators reaper autocannon - den er bygget af en skyder fra en ork warbike, og et fantasy orc sværd:

Min daemon prince, som jeg ikke rigtigt er tilfreds med - jeg tror den skal laves om:

GuitaRasmus

Quote from: Spiky Norman on 20 September, 2011, 23:08:35
De conversions holder sgu da hele vejen til banken!

Specielt imponerende hvis du først lige er gået i gang for 3 mdr. siden.

Mange tak, jeg er kun lige gået igang med disse for en måned siden, er begyndt at lege med dukker igen for 3 måneder siden - men jeg dyrkede det ret intensivt for en 15-16 års tid siden, fra da jeg var 8-14 år.

GuitaRasmus

Forresten er defileren en speciel Khorne Defiler - en slaughterfiend. Jeg synes ærligt talt at defileren er lidt nederen, som figur, og satte mig til at læse lidt fluff, for at få gode ideer, og faldt pladask for ideen om en slaughterfiend. Det er, kort fortalt, en art defiler, som en berzerker champion har været syg nok i potten til at tæmme, og bruger den som warbeast - derfor "rytteren". Grunden til platformen er så at berzerkere i nærheden, griber fat i kæder, tovværk og kroge, og bruger den som transportmiddel. Gotta love it.  ;D

MagnusA

Fed blog! Inspirerende. Når jeg engang skal lave mig en Khorne CSM hær, så vil jeg nok "låne" lidt af dine idéer...

rynkebabz

Hold da helt kæft nogle modeller og conversion!! Stående bifald herfra ;P

Er meget optaget af din dreadnought .. er det ikke en furioso med juggernaut head og nogle random accessories? (; og dens højre hånd er en ork chainsaw, am i right?

En ting til, løbende terminator, how?

Det er ikke for at tage dine ting og kopierer, men føj hvor er det inspirerende og flot arbejde!

- Jesper

GuitaRasmus

Quote from: rynkebabz on 20 September, 2011, 23:54:09
Hold da helt kæft nogle modeller og conversion!! Stående bifald herfra ;P

Er meget optaget af din dreadnought .. er det ikke en furioso med juggernaut head og nogle random accessories? (; og dens højre hånd er en ork chainsaw, am i right?

En ting til, løbende terminator, how?

Det er ikke for at tage dine ting og kopierer, men føj hvor er det inspirerende og flot arbejde!

- Jesper

Takker og bukker. :)

Det er ganske rigtigt en furioso dread, hvor jeg har skrabet alle BA og Imperial detaljer af. Derefter ændrede jeg en del i posituren (for at få den der "I'm the lord of edderrådme!" idé frem), og monterede et juggernaut hoved. Selve sarkofagen er også skåret en del i, og limet et headdress fra en juggernaut på, som chestpiece. Herudover en hulens masse spikes - det meste er fra venners bitzboxe, da det var den første figur* jeg lavede efter jeg begyndte igen - og stort set ingenting havde af bitz. Og jo, buzzsaw'en er fra en killa kan eller deff dread.

Terminatoren er en terminator lord, hvor jeg har skåret og reposed hans ben, for at få illusionen af at løbe. Hovedet er en bloodletter (fra juggernaut pakken), hvor jeg har skåret hornene væk.

Iøvrigt stjæler og kopierer du bare løs - det er jo derfor vi er på disse fora, ikke?  :)

*Det er så ikke helt rigtigt - jeg overvejede at starte grey knights, men der er slet ikke conversion muligheder nok - jeg vil amokkonverte!  ;D  Jeg fik dog nået at lave en version af dreadknight'en uden babysele:

Ryback

Wow! Det ser s'gu godt ud herinde. Jeg er meget imponeret af din Defiler og dine Khorne Terminator conversions, og den malede Dread er bare rigtig lækker.
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

leahciM

GuitaRasmus

Mange tak!

Jeg har fået lavet et par characters, og gjort mine berzerkers med jumppacks færdige:

Skull Preacher (Khorne Chaplain)

Bare en character jeg lavede for sjov:

Berzerkers:

Safran

Den hær bliver bare såååååå fed, love it big time:-)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Frede

Det hele er så uforskammet fedt!!

Du har også formået at gøre Dreadknighten cool. Det er ellers også noget af en bedrift.

- F -

duckdive

Den løbende Terminator, hviket hoved har du brugt til den?
Tjek min blog Projekt 40K

GuitaRasmus

Takker for de pæne ord. :)

Duckdive: Det er et bloodletter ansigt, limet på et af chaos lord hoveder (det der med den fucked up maske, der ligner læbe), efter det er skåret til - jeg har skåret hornene af bloodletteren, så den ikke ser så bloodletteragtig ud. (?!)

Næste projekt er en Khorne Black Surgeon (apothecary) og en Venerable Dread jeg lige har fået fingrene i idag. Jeg er fristet til at lave endnu et nærkampsmonster, men jeg tænker at rødderne godt kunne bruge lidt langdistance support...

Fimbulvetr

Super svedige konversions du er ude i! Er det et metal eller et plastik juggerhoved på din dread?

Presbytos

Først velkommen til dette herlige sted af figurnørder, dine ting er ganske gennemført mangler dog en smule med maling  ;) skal nok lige raide min bitzbox for dele, kan jo altid bytte med noget epic ^^

Later.