News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Goddag og velkommen

Started by Frederik, 03 April, 2011, 15:53:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Frederik

Hej alle!

Jeg har været så heldig, at få tildelt min egen lille bid af Powerfist.

I den frygteligt virkelige verden, hedder jeg Frederik, er far til to børn og finmekaniker/maskinarbejder.
Herinde er jeg en nørd. En malenørd.

Jeg har skrevet et års tid på min blog, før under "Mindre Maleblogs", og har fået sat en del forskellige projekter i søen.
Jeg indrømmer blankt, det til tider har været en noget rodet affære, da jeg ikke maler (videre) på figurer der ikke "tænder" mig.

Jeg vil her - med den "nye" blog - prøve at skabe lidt mere overblik, ikke mindst for mig selv.

Jeg elsker at male figurer. Jeg er bare ikke så fandens hurtig til det.
Så forvent ikke der sprøjtes færdige figurer ud i stride strømme, men få der så - forhåbentlig - vil være værd at følge med i og kommentere på.

...og det er herinde, i den allerdunkleste krog af huset, jeg slår mine folder...

"Gamle" læsere vil måske bemærke den fabelagtige lampe, der nu bor hos mig... For helvede det holdt hårdt for i IKEA >:(

Rigtig god læselyst og på forhånd tak til alle der blander sig.

Frederik.

Rockstar

Lad for alt i verden være med at begynde at spytte figurer ud hele tiden. Heller få mesterværker ;)

Hvad skete der med ham der blev taget af katten? Kelzaral eller noget i den stil..
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Frederik

Quote from: Rockstar on 03 April, 2011, 18:55:37
Hvad skete der med ham der blev taget af katten? Kelzaral eller noget i den stil..

Han har oplevet et acetonebad eller to siden hen...
Lige for tiden, holder han til i en vindueskarm, med maling på 1/3 af kroppen. Han forsættes når lysten er der :)

Rockstar

Quote from: Rancor on 03 April, 2011, 19:05:24
Han forsættes når lysten er der :)

Sådan skal det være :)
Stavefejl i signaturen er noget rod.

Potter

Hey Rancor.

Tillykke med din nye blog :)

Glæder mig til, at følge med i alle dine projekter.

Kunne være fedt, hvis du lavede en "guide" section. Med hvordan du lavede rust osv. Så det lidt nemmere af finde :p

Potter

Frederik

Quote from: Potter on 04 April, 2011, 00:04:53
Glæder mig til, at følge med i alle dine projekter.
Kunne være fedt, hvis du lavede en "guide" section. Med hvordan du lavede rust osv. Så det lidt nemmere af finde :p

Og jeg glæder mig til folk der blander sig :)

Jeg har tænkt over en "guide" sektion, som du foreslår.
Jeg tror det bliver med eksempler på hvordan man kan gøre, og håber så andre vil kommentere og byde ind med hvordan tingene ellers kan gøres.
Jeg synes det kunne være skægt, at lave sådan en sektion, med flotte billeder og step-by-step guides.
Det skal nok komme ;)

Potter

Det lyder bare super :)

Det er helt hvad jeg havde i tankerne. Der jo altid flere måder at gøre tingene på.

Step-by-Step guides er nice, og viser hvordan man kan gøre, og ud fra det. Kan man selv eksperimenterer

Potter

Frederik

Quote from: Rockstar on 03 April, 2011, 18:55:37

Figuren står stadig hvor den har stået i lang tid.

Men jeg har til gengæld sluttet fred med katten. Den er blevet stor, og knap så figursyg. Faktisk rart med lidt selskab :)
Og fantastisk at kunne sidde ude og nørde!

Frederik

En håndfuld figurer der har samlet støv i et stykke tid...
Nu nydeligt afstøvet, og på vej til en måneds ophold i Fanatic i Roskilde :)

Lauge

Jøsses!

Der skræmte du sku mig frederik...
skulle bare lige ind og have mit daglige Rancor fix og så var boardet væk!  :o
heldigvis havde det bare skiftet navn  ;)
...puha skal lige have vejret igen...

Lauge
Der skal mørke til for at se lyset.

salun

Frederik

:)

Inspireret af denne tråd, syntes jeg egentlig også bare, jeg ville gøre mig lidt mere "genkendelig".

Dejligt i læser med :)

Jones

Rancor...er...Frederik!

Gisp! :o

Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Frederik

I al beskedenhed, synes jeg det er ganske passende, at sammenligne mig med en superhelt.

Lauge

Quote from: Frederik on 10 March, 2012, 15:34:20
I al beskedenhed, synes jeg det er ganske passende, at sammenligne mig med en superhelt.

... må nu også indrømme at du minder mig om Kratos fra God of War spillene... han er vist antihelt  ;)
men jeg er også stor fan af ham  ;D

Lauge
Der skal mørke til for at se lyset.