News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Pirat eventur!

Started by Taoregorn, 27 June, 2012, 18:30:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Taoregorn

De der har fulgt lidt med på bloggen her vil vide at jeg igennem den senere tid har rumsteret lidt rundt med pirater og des lige.

Årsagen er at vi er nogen stykker der i denne kommende weekend mødes for at afholde en piratdag, der nu ahr været i støbeskeen i godt og vel et års tid.

Der blev til at starte med planlagt mere end der blev lavet og derefter var der en flok der tog ud og indkøbte fine resinskibe og så videre. Selvom alternative spil er "billige" og "ikke kræver mange figurer" har de fleste deltagere på nuværende tidspunkt nok i hvert fald smidt en tudse for at kunne være med i weekenden... nogen har nok smidt mere!   ;D

Selv er jeg som altid håbløst bagefter. Så jeg er lige nu igang med at bygge mit skib og et fort til de britiske Royal Navy styrker (der også vil agere som fængsel).

Men jeg tænker at jeg i tråden her vil vise billeder fra hele projektet og fra alle folks bidrag, samt nok også poste et par battle reports når det går løs i weekenden.  8)

Kommentarer og spidskål er selvfølgelig velkomne.

Taoregorn

LeChuck's skeleton crew:

The Unthinkable Crew:

Indfødte kannibaler:

"Almindelige" pirater:

Royal Navy:

Skibe:

Andet:

Dværge Piraterne:

Objektivet på dagen:

Den gyldne liger!

Historien kort er: (på engelsk)

The Golden Liger will be the center of attention of our campaign.. the object of desire around which everything revolves!

The Voodoo Queen wants it so she can conjure up some slaves and other business, the cannibals want it so they can worship  it, LeChuck wants it so he can rule the world, the pirates want it so they can get filthy rich and the red coats are too thick to think of something to do with it so they just want it so the pirates, LeChuck, the Cannibals and the Voodoo Queen wont have it.

Mere tilgår!

Taoregorn

Phew!

Åcon has come and gone. Too fast in my humble opinion. I'll share with you here a brief overview of the convention.

We had 128 m2 of tent set up this year all courtesy of Castor on this forum. There were some 15 participants in all through the weekend. We had Barbara The Barbarian and loads of beer chilling in a Hello Kitty pool.

Saturday
We also had a wee pirate game that featured vikings, dwarves in leopard skin hats, goblins and pirates!

Here the dwarves and the crew of Sir John Glutton Smythe are fighting out his birthday at the local inn

There will probably be a more dedicated coverage of this later..  :)

Overhamsteren

Quote from: Taoregorn on 27 June, 2012, 18:30:36
mødes for at afholde en piratdag, der nu ahr været i støbeskeen i godt og vel et års tid.

AHRRRR!
Bortgives:
Mennesketusindben. Stort set ubrugeligt. Larmer. Savler. Kræver mad konstant.
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=56662.0

TF Riley

Det ser helt fantastisk ud! Hils tysken

CigarFace

Amok!!!

Glæder mig til flere billeder og historier fra de 77 have.

Bon voyage til jer alle  :)
And that´s MISTER Cigarface to you, copper!

carstone

Friis

er det Cutlass i skal spille? 8)

Egnarts

Der mangler nogle ninjas  8)
Eyes closed, head first, can't lose.

King_Cuttuk

Er det bare mig eller stod Shrek midt i det hele? :D

Torben Kastbjerg

Shrek? Nej nej, det er da Heinz Ochre :D
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

TrueRonin

Quote from: Friis on 29 June, 2012, 19:10:51

Ja det kunne jeg også godt tænke mig, at få at vide?
- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

Torben Kastbjerg

Quote from: TrueRonin on 02 July, 2012, 12:15:44
Quote from: Friis on 29 June, 2012, 19:10:51

Ja det kunne jeg også godt tænke mig, at få at vide?

Nej, vi spillede Song of Blades and Heroes med en hel del hjemmebryggede regler og sære påfund undervejs - og det virkede ganske glimrende til formålet :)
Terninger & Tinsoldater, Pladder & Penselstrøg samt Blog for the Blog God - de hippeste nye blogs på Powerfist!

TrueRonin

- Nørd med Aspergers Syndrom, er du i tvivl så spørg Google.

Min trader tråd.

King_Cuttuk

Vil også godt lige tilføje: kæmpe fan af de 2 dværgepirater!!

elThyge

Hvor stramt er stilen lagt? Hvis nogen har mod og lyst til at tage ud, hvor legenderne begynder, så har jeg et skattekort til Tudse-øen. :D
- You mean, I'm trapped here?
- Oh yes, we all are.

Let Me Warn You (1936)Horisont

Frede

Quote from: Egnarts on 29 June, 2012, 19:24:49
Der mangler nogle ninjas  8)

De er under construction.

- F -

SFC

Hvordan har du lavet røgen/flammerne der kommer ud ad kanonerne?

Frede

Det var da ellers også noget af en necro.

- F -

manstein

Det bedste imitation af røg jeg har set med det mørke uld.