News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Malestafet for Daxtor og zKoTTe

Started by zKoTTe, 20 January, 2012, 16:22:34

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

Jeg skal spille mod Tordenskjold på søndag, og jeg vil prøve lidt nyt...

Jeg har nu så sindsygt meget Neverborn at jeg snart kan stille alle lister, så min ide er for at få prøvet dem alle sammen, det skal i der følger bloggen hjælpe med.

Jeg poster nu alle dukker jeg ejer til mit Neverborn, og så skal i simpelthen lave en liste til mig med de point jeg diktere.

Når der bliver brugt en dukke, så bliver den streget ud og kan ikke bruges før alle dukkerne er brugt :)

Here Goes:

Master:
Dreamer + 2 Day dreams
Pandora + Avatar
Zoraida + Avatar
Collodi
Lelu
Lelu
Lilitu
Tuco
Bishop
Sorrow
Insiduos Madness
Insiduos Madness
Wicked Doll
Wicked Doll
Wicked Doll
Wicked Doll
Wicked Doll
Wicked Doll
Wicked Doll
Wicked Doll
Wicked Doll
Wicked Doll
Wicked Doll
Wicked Doll
Brutal Effigy
Arcane Effigy
Mystious Effigy
Nurse
Nurse
Papa Loco
Coppelius
Poltergeist
Cherup
Primodial Magic
Alp
Alp
Alp
Weaver Widow
Teddy
Teddy
Warpig
McTavish
Librarian
Misaki
Hamelin
Black Blood Shaman
Terror Tot
Desp Merc
Desp Merc
Desp Merc
Baby Kade

Såååh, glæder mig til at se hvad i smider i hovedet på mig med 35ss :)
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Og så selvfølgelig lige lidt billeder :)

Collodi

Marionette - Han misforstod pointen i Pinochio, dette er børn der er lavet til dukker

Pinochio

Theodore

Hvad jeg har bygget i denne uge:

Dreamer base

Lelus retarded cousin Bleh

McTavish

Hamelin Pokemon Trainer

Misaki med mere awesome awesomeness

Morten Juel Søndergaard

Daxtor

Så kommer der også en update herfra! Jeg fik fortsat en lille smule på gremlinsne og tror farvetemaet bliver blå arbejdsbukser til dem alle :)

Og jeg fik startet op på grisen...

Jeg er ikke stolt.

Da grisen først var blevet branket som på første billede, prøvede jeg at dække den med små korte hår. Det er bestemt noget jeg skal udforske noget dybere, men for nu skal grisen i syrebad og jeg håber jeg kan låne din flæske-spray igen zKoTTe...  ;D

zKoTTe

Der var engang...

I 3. klasse blev jeg undfanget af at male warhammer, jeg er ikke vokset siden, men har derimod lige fundet en af mine første figurer jeg nogensinde malede.

Jeg har været maks 11 år, da den blev skabt... Så jeg viser jer nu Vlad von Carsten!

Og så lige noget jeg har malet i denne uge: Bleh, Lilitu's retarded kusine (tæller som en Lelu)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Daxtor

Morten og jeg har snakket sammen og ændret lidt på reglerne for vores blog. Hver torsdag inden klokken 23:59 skal der være lagt et billede op af én færdigmalet figur :)

Og tid til update, Som'er Teeth er malet færdig samt de to gremlins:

King_Cuttuk

Lidt svært at se helt præcis hvad der er hvad på de meget mørke billeder, men det man kan se ser godt ud.

zKoTTe

Det er vist tid til en Update hva? :)

Rule 63

Bishopina

Misaki Mistress Death

Rusty Alyce

Wicked Doll

Insideous Madness

Candy

Morten Juel Søndergaard

Player1

Quote from: zKoTTe on 30 May, 2012, 14:51:52I 3. klasse blev jeg undfanget af at male warhammer
Lige i dit tilfælde Morten, giver det der rent faktisk mening.

Daxtor

Og en hurtig update herfra også! Hele 2½ figur er blevet færdig:

Og så har jeg en Hoffman substitute på vej med posten :)

zKoTTe

Kan du så tage et ordentligt billede af Banjo Gremlin! (Kommer det fra mig af??;))
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Family Pandora - Med billeder i lorte kvalitet :)

Morten Juel Søndergaard

merlin

Zkot man.

Nu bliver jeg altså efterhånden nød til at spørge, hvad er der med dig og de der flødebolle baser :-*

zKoTTe

Jamen jeg gør det jo kun for at få fordele, jeg går nemlig altid mega meget op i reglerne og elsker at bøje dem til min egen fordel. Faktisk så elsker jeg at Powerplaye så meget som muligt, at min modstander ikke får et ben til jorden. Det er nemlig sådan et rigtigt godt spil er.

Og tror du på den, så kan du købe eiffeltårnet af mig ;)

Jeg gør det kun for den æstetiske effekt, og det er så rart at have et par ekstra dimensioner (højden, dybden og uden for basen) at lege med :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

Ryback

Den Pandora Avatar, den er sgu en fed figur, og fint malet også.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Knudsen

Det ser meget godt ud, men har du tænkt dig at bruge noget der ligner en executioner som standin for en warden i crews som også sagtens kunne have indeholdt en executioner?

Jeg har ikke noget mod alternative figurer, men lige det der ville jeg nok rynke lidt på næsen over. Det er dog en meget fin executioner.

zKoTTe

Jeg kommer til at bruge den alternative Executioner der udkommer her i juli måned, men generelt kan jeg ikke bruge Executioneren fordi den spilteknisk ikke matcher min stil.

Desuden er den customized så meget med en ny hånd, med dertilhørende kæde og nyt ansigt at den sagtens kan bruges som en Warden, desuden kan der umuligt være nogen tvivl når jeg kun har et Warden kort bordet.

En af mine Desperate Mercenaries er jo også bygget på en Convict Gunslinger, men hun har fået samme udstyr som en Desp Merc og jeg bruger kun det kort til hende... Ergo ingen forvirring, og det er det samme jeg har gjort her, givet ham et Handswap :)

Så nej jeg ser ingen problemer i min conversion :)
Morten Juel Søndergaard

Daxtor

Det er top dollar Morten, du får noget fra hånden!

Mht. alternative figurer, så er det ikke er så slemt som man umiddelbart forestiller sig det, og jeg har spillet en del gange mod Morten ;) Der er heldigvis ikke mange figurer man skal memorisere i et spil.

Knudsen

Nåh ja, i gør jo selvfølgelig præcis hvad i vil. :) Jeg er bare en af de distræte tosser der ikke kan huske sådan noget og kigger på modellen for at se hvilken situation jeg skal tage stilling til lige nu, og jeg bliver forvirret over sådan noget halvvejs gennem spillet.

Men hvis I ingen problemer har med det så bare carry on.

zKoTTe

Jeg skal bruge jeres hjælp 'fistere.

Mig og Rud er ved at planlægge et kickass Hanging Tree til Giant Fanatic.

Ideen er at det træ vi skal bygge, skal være af epic proportions al'a Yggdrasil, bygget af ståltråd, polyfilla og Greenstuff og så den sidste ting som jeg skal bruge jeres hjælp til..

Der skal være hængte mennesker!!! Mange af dem tilmed, regner med minimum 10 + Jack Daw.

Men jeg mangler nogle mennesker at hænge, Daxtor vil sørge for at lave hangmans knots til samtlige dukker.

Jeg har kigget på Mantics Zombies, og har allerede brugt 20 til terræn og pynt på baser.

Men problemet med de her er at deres fødder er støbt i basen og mange af deres poses er mega retarded i forhold til at de hænger i et træ.

Jeg har også kigget på Enigma Zombie Horde, de er virkelig fine, men de satme også dyre

Fandt lige dem her, og endda til en billig penge!

http://www.indiegogo.com/zombie-miniatures?c=gallery

GW's Zombies er udelukket, de er simpelthen for grimme og umedgørlige samt dyre.

Så jeg er lutter øren for nye forslag :)

Og de behøver ikke at være Zombies, de skal bare enten være Malifaux-agtige (1800 tallet udklædning), komme i en mængde og koste maks 200,- og selvfølgelig galge venlige :)

zKoTTe/Morten
Morten Juel Søndergaard

zKoTTe

En anden ting i også kan hjælpe mig med, er at finde 2 katte, den ene skal helst være Amin Jensen fed og den anden må gerne smile, så må i selv regne ud hvem de skal bruges til ;)

De skal nemlig også op på træet :)
Morten Juel Søndergaard