News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Gak og gøjl tråden(DEADLINE)

Started by Dybdal, 06 May, 2012, 23:10:13

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kennum

En uge ja så skal skoene kridtes...

Jeg har kastet mig over en lille hyggelig fyr jeg har haft liggende noget tid, men aldrig er kommet rigtigt i gang med ( sådan nogle har vi jo nok alle samme liggende) Jeg har benyttet muligheden her for at prøve kræfter med NMM og det er sgu om ikke andet meget sjovt og kan kun anbefales, da man lige skal tænke sig om for at få 'the shine' til at virke...

Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

TF Riley

King_Cuttuk

Ser sgu godt ud, glad for du er i pro niveau! :D

Kennum

Så lykkedes det at blive færdig - i morgen skal der tages billeder!

Min base kommer fra sådan en svend her:

( hvis du ikke kan se hvad det er, så kan jeg løfte sløret for det her: det er en gammel stub jeg har haft stående i haven i Laaaang tid og se nu hvad insekter, vind og vejr har skabt ... marvelous!)

Glæder mig til at se folks færdige produkter snart!
Per Kennum
CoolMiniOrNot galleri:
http://www.coolminiornot.com/artist/Kennum
Swimming in the smoke of bridges I have burned

Lysgaard

Vi har til 23:59 inden vi skal væree færdig ikke   ::)

King_Cuttuk

Quote from: Lysgaard on 11 July, 2012, 12:40:03
Vi har til 23:59 inden vi skal væree færdig ikke   ::)

Korrekt. Jeg har i hvert fald forstået det samme.

the damned artificer

TF Riley

Jeg fik desværre hold i ryggen sidste uge, så kan af den årsag ikke blive færdig til tiden. Tog en tørn i søndags og kan sidde ned ti minutter af gangen før ryggen låser, så det er sgu' noget skidt.

Held og lykke til jer andre.

Mvh
Thomas

King_Cuttuk

Quote from: TF Riley on 11 July, 2012, 13:58:44
Jeg fik desværre hold i ryggen sidste uge, så kan af den årsag ikke blive færdig til tiden. Tog en tørn i søndags og kan sidde ned ti minutter af gangen før ryggen låser, så det er sgu' noget skidt.

Held og lykke til jer andre.

Mvh
Thomas

Argh, nas. God bedring. Så er der ikke andet at sige end du skylder 1 stk malet figur til fremvisning! :D

Dybdal

Det er den rigtige opfattelse i at i har til 23:59.

TF Riley: Kan se der ikke er meget space marine i dig. Men problemer med ryggen er ALTID noget lort! Håber du kommer af med det hurtigt!

TF Riley

Haha, nej - jeg har malet én Space Marine nogensinde, så det er der sgu' ikke ;) De der SM er ikke lige min kop te, lidt kedelige i det. Ryggen er i bedring, men kan som sagt ikke sidde så længe af gangen, og det dur jo ikke, hvis man skal male.

Men jeg skal nok poste et færdigt billede, har trods malet på figuren i 2 måneder nu, så det ville være ærgerligt ikke at færdiggøre den.

Holm76

Så er min entry off and away - WOOHOO

Good luck everyone.

JRN

To the youngsters the call for arms came as a nice surprise.

Leopold Oakmill was in a great mood having dug out his grandfathers old shield and carried it proudly along with his spear.
Adi, his servant, was less excited. Probably due to his obligations to his master.

However, even as they strode forth to the mustering at the Red Hen Inn the unholy powers had already infested the lands. Thus the sharp-eyed could spot the signs of evil in both beasts and plants. Strange fungus growths with vile scents sprounting from the ground and mutations among the creatures of the soil were obvious marks of discord in the natural order of things.

*  *  *  *  *

Gad vide om der er nogen der kan gætte, hvilken figur der er tale om...

Dybdal

Send mig nu bare billederne jakob så jeg kan gætte det! :p hihi

the damned artificer

Ohh Jakob du ved lige hvordan du skal pirre til ens nysgerrighed :P

Norx

Jeg når det desværre ikke, men der skal nok komme billeder på et senere tidspunkt. Der er tale om en Chaos Sorcerer Lord på Disc, converteret ud fra en Ushabti, hjemmelavet le, badass flagermuse vinger osv :)
Basballen's private gulvklud

King_Cuttuk

Quote from: Norx on 11 July, 2012, 18:44:03
Jeg når det desværre ikke, men der skal nok komme billeder på et senere tidspunkt. Der er tale om en Chaos Sorcerer Lord på Disc, converteret ud fra en Ushabti, hjemmelavet le, badass flagermuse vinger osv :)

Neiiii den ville jeg gerne have set i konkurrencen :(

Holm76

Får man en bekræftigelse på at eens entry er noteret og man har 'sendt' den så Chefen kunne læse/hente den?

Belial

Grundet lidt smøleri, måtte jeg skifte til en mindre spektakulær figur, men den er færdig og email sendt. :)

MVH

Belial

JRN

Quote from: Holm76 on 11 July, 2012, 18:55:56
Får man en bekræftigelse på at eens entry er noteret og man har 'sendt' den så Chefen kunne læse/hente den?
Godt spørgsmål...

Dybdal

I får en besked tilbage fra mig når billederne ligger på min pc. Jeg har bare arbejdet hele dagen så derfor jeg ikke liiiige har svaret med det samme

EvilSyde

Min røg også endeligt afsted. Var kun lidt glad for at den næsten var færdig inden jeg tog ned på den famøse mark i sidste uge.

Yikes hvor jeg rystede da jeg skulle tage billeder.  ::)

Dybdal

Alle billeder jeg har modtaget ligger nu på min pc!

Alle der har sendt billeder min ikke fået en bekraftigelse bedes skrive her!

Dybdal

PS: Da flere i den seneste omgang har sendt lidt for store billeder har jeg selv nedskaleret dem til maks tilladte størrelse.

Hvis der er nogen der har noget imod dette så sig til :D

Medusa

Jeg har ikke fået bekræftede min entry.
Det normale er for amatørerne

Marc's Maleblog