News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Hvor skal ETC 2013 holdes?

Started by gertinc, 06 November, 2012, 11:23:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gertinc

Quote from: Ni on 11 November, 2012, 01:49:11
Jeg forstår det altså ikke... Hvordan man med åbne øjne kan stemme på et land der ikke engang kan stille et hold.

Ni, du får os til at lyde som naive sinker - det kunne jo være vi ikke var dét.

De har tilsyneladende et fint 40k miljø med årlige store turneringer (større end DK) hvor folk kommer til også fra nabolandene. Dette er funderet i to større klubber, der vil samarbejde om etc-afholdelsen. Deres bord- og terræn forberedelser lyder fine.

Jeg har ikke set nogen forklaring på hvorfor de ikke havde et 40k hold, men da du har adgang til kaptajnforummet på twf kunne du jo spørge dem direkte? Der er måske grunde der ikke vil have noget at gøre med det organisatoriske i afholdelsen af ETC?

Jeg ved ærligt talt ikke om Serberne eller Grækerne kan klare det her, det ved ingen af os, men begge forslag lyder fine. Derfor er det i et eller andet omfang en beslutning om personlige præferencer, og tiltro til de mennesker der har budt. Dér foretækker nogen af os åbentbart serberne, derfor nytter det ikke noget at du fremstiller dét valg som tåbeligt.

ses
Jens
Jeg skulle ikke have scoutet...

Asger

Quote from: Ni on 11 November, 2012, 01:49:11
Jeg forstår det altså ikke... Hvordan man med åbne øjne kan stemme på et land der ikke engang kan stille et hold.

Jeg forstår ikke at du lægger så meget vægt på noget der er så sekundært i forhold til opgaven de skal løse. Det er en tom pseudo kritik, og du fremfører den ærlig talt ikke på en facon så jeg tror du overbeviser nogen. Dig om det.

Personligt er jeg fløjtende ligeglad om det er det ene eller det andet sted. Der er fordele og ulemper :)

Asger

Ni

Nånå, så blev i sure. Lad os bare stemme om det og se hvad der sker så.
TourneyKeeper.net - hjulpet spillere med at holde styr på deres lort siden 2013

gertinc

Martin, jeg går ud fra at det er dig der nu har postet på TWF, hvor du spørger serberne om terræn, turneringserfaring osv. - du har godt set at alle dine spørgsmål allerede er besvaret i enten tråden du spørger i eller deres officielle oplæg, ikke?

mvh
Jens

Ni

Det var mig. Jeg kiggede helt kort i tråden, men synes ikke jeg helt fandt svarene. Det kan godt være de er der dobbelt nu så :) Det er nogle meget pæne tøser de har billeder af, men det får mig nu ikke til at skifte stemme. Jeg er stadig ikke overbevist om at de kan håndtere den volumen der skal til, det virker på mig som om grækenland har et mere realistisk forhold til egne evner.

gertinc

Fair nok, men de har gode uddybende svar, inkl. spreadsheets !, af ting som terræn osv. i deres materiale, hvis du er interesseret:

https://docs.google.com/file/d/0B8FKp0EHVydUelE1S1JXUUdVc3M/edit

http://etcserbia2013.wordpress.com/terrains-2/

https://docs.google.com/file/d/0B4HDD5W4ZkadM2xidTVjSWhEN1U/edit

Jeg tror ærligt talt ikke der er mere de ville kunne gøre

mvh
Jens

edit:
og: http://etcserbia2013.wordpress.com/terrains/

De har en aftale med en lokal teknisk skole om at få bygget terræn, den ene arrangør er lærer der

Ni

Det er vist lige meget hvad vi ender med at stemme, der står pt 26-7 til serbien. 4-5 til grækenland i vores egen afstemning.

Asger

Jeg synes nu vi skal stemme under alle omstændigheder. Det handler lige så meget om respekt for det arbejde der er lavet, at vi som minimum er villige til at tage stilling til det.

Uden at jeg forøvrigt har været eller er sur, bare forundret  ;)

Asger

Ni

Jeg er skam helt enig, så det her er en opfording til at få stemt. Jeg afgiver dansk 40k stemme på FREDAG.

Troels C

Jeg fyrer den danske WHFB stemme af der også - fredag altså..  :)