News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Twilight Breaking Dawn Part 2 - Wtf!?

Started by zKoTTe, 15 November, 2012, 21:55:21

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Hvad skal jeg anmelde næste gang?

Prometheus
6 (46.2%)
Fifty Shades of Grey
3 (23.1%)
Kieslowskis Bleu, Blanc, Rouge triologi
1 (7.7%)
Smurfs 2
1 (7.7%)
Stephanie Meyers seneste værk
2 (15.4%)
G.I. Joe - The polished turd
0 (0%)

Total Members Voted: 13

Voting closed: 24 February, 2013, 17:26:31

zKoTTe

Jeg har nu været inde og se den nyeste Twilight film, sammen med Kasper og Christian. Jeg tror vi var de eneste han-køn der var kommet derind af egen "fri" vilje. Der var sindsygt mange 14årige tøser og det lykkedes mig aldrig at grine i takt med dem, de grinte af meget mærkelige ting....

Vi sad og chillede lidt for meget med X-box og Space Cookies, så vi endte med at komme 30min for sent.... Sikke en katastrofe... Den første scene vi kommer ind til er en diskussion mellem Cullen-familien og Jacob. De syntes at han skal stoppe med at være forelsket i deres datter Renesme (I'm shitting you not, det bliver hun kaldt så mange gange i løbet af filmen, og alle laver grin med det, når selv karakterne syntes det er et fjollet navn, så burde man måske overveje at ændre det?).

Der sker en masse random ting og slås kampe, for Bella skal trænes op til at være en rigtig vampyr... Og jeg tager ikke pis på jer, hendes superkraft er at hun kan stirre på folk og give dem hud som en elektrisk ål, men det virker kun når hun står og stiger meget intenst.

I næsten alle scener er Jacob med, nogle gange siger han intet, men står bare og stirre....

Man får fortalt at half-vampires er fuldt udvokset når de er 7 år gamle og så stopper deres ældning... Wtf! Jeg tvivler virkelig på at en fuldvoksen kvinde i børnehave er det mest optimale...

Deres datter Renesmee har måske chance for at blive til en ond baby, en Immortal og hold nu fast, for nu kommer der så denne 300 inspireret scene med en lille 5 årige dreng, denne dreng har præsteret at slå en hel landsby ihjel og scenen slutter med at man ser drengen sidde og spise af ligene.

Det viser pigen sig så ikke at være, så den del af historien kan vi nu godt glemme alt om.

Der kommer flashbacks fra flere forskellige personer, så man ved aldrig hvem der tænker hvad og generelt så er der ikke sket noget 1½ time inde i filmen.

Så kommer der the final battle, mellem mørke bad-guy vampyre og de gode plus varulvene.

Hele kampen er det mest bizarre jeg nogensinde har set, jeg havde ikke ventet at denne Twilight film ville have flere halshugninger end Kill Bill, alle og jeg mener alle i filmen dør ved Decapitation og når hovederne bliver hugget af, lyder de som champagne propper.

Efter denne 15min lange kamp, så viser det sig så at det hele bare en fremtidsvision fra Alice, der på en eller anden måde har været relevant for "plottet" hele filmen igennem.

Så selve denne "episke kamp" har været for ingen verdens nytte og vampyrene går hver til sit.

Sådan slutter filmen... der er sket ingenting igennem hele serien og deres konklusion er "Meh, hun er egentlig ikke så slem, velkommen i klubben"

Jeg kan ikke huske hvornår det er i filmen, men Jacob er nok den mærkeligste fyr jeg har oplevet på store lærred.

Han vil vise Bellas far Mr. Mustache at han var en varulf.... Det gør han ved at stå og begynde at smide tøjet til han kun står i underbukser, og først der laver han sig om... Wtf var min udemiddelbare reaktion.

Jeg må indrømme denne film er den bedste i serien, der er lidt action scener og nogle virkelig surrealle ting, men den er nok den dårligste film jeg har set længe, der var ingen hoved eller hale i historien og man stiller flere spørgsmål end man får svar.

Jeg vil anbefale filmen til stoners og folk der generelt vil give sig selv en manddoms prøve. Det kræver virkelig sin mand ikke bare at forlade biografen og se Skyfall.

Jeg vil give den 1 Fist ud af 10, fordi den præstere at overraske mig på flere måder :)
Morten Juel Søndergaard

salun

Tak for advarslen ;)

Jeg har stor respekt for at du vil lide for vi andres skyld - jeg vil blot fortsætte med at le hånligt når folk nævner Twilight og vampyrer/varulve i samme sætning.
Og fordi jeg er gammel sur nørd, så må jeg godt. DIXI!!

King_Cuttuk

Quote from: zKoTTe on 15 November, 2012, 21:55:21

Hele kampen er det mest bizarre jeg nogensinde har set, jeg havde ikke ventet at denne Twilight film ville have flere halshugninger end Kill Bill, alle og jeg mener alle i filmen dør ved Decapitation og når hovederne bliver hugget af, så siger de lyde som champagne glas...

Altså... : "kliiiing" ? Eller mener du champagne flaske der poppes: "pop ffssss" ? :)

Quote from: zKoTTe on 15 November, 2012, 21:55:21

Jeg må indrømme denne film er den bedste i serien, der er lidt action scener og nogle virkelig surrealle ting, men den er nok den dårligste film jeg har set længe, der var ingen hoved eller hale i historien og man stiller flere spørgsmål end man får svar.

Det lyder jo som prometheus :D

Mange tak for anmeldelsen... den skal jeg så ind og se med kæresten en af dagene ;) Glæder mig allerede.

zKoTTe

"Pop fzzz" Er nok det mest korrekte term at bruge :)

Edward bliver også afvist da han ville have sex af Bella, det er en meget yndig scene der varer mere ca 5min, hvor han bruger alle tricks i bogen for at få noget på den dumme...

Og fejler....
Morten Juel Søndergaard

Dnic

Ingen er for store til at vise venlighed og høflighed, men nogle er for små.

Jones

Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Belerophon709

Quote from: Frede on 16 November, 2012, 11:10:42
http://www.youtube.com/watch?v=iGz9F1sQOPU

- F -

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA!!!!!!!!!!!!

Ååååååååååh, KORS I RØVEN, hvor er det skægt!

Marcus

zKoTTe

I løbet af filmen er der en varulv der laver hvalpe-øjne, og så hørte man hele salen sukke "Nåååh, hvor er den sød"...

Ikke just det jeg forbinder med en varulv :D
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

men nu er det jo heller ikke varulve, som allerede nævnt ;)

Jones

Quote from: Belerophon709 on 16 November, 2012, 11:16:35

- F -

Marcus

Shiiiit, det der er scary stuff!!! Hvem har set det til ende...overlever hun? Hvordan fanden vil hun klare en film på 1 time og 45 minutter?
Tjek min blog: Jones' Cauldron of Blogs

Belial

Vi er dømt til udryddelse som race... nu ved jeg hvorfor det er retfærdigt.

King_Cuttuk

Quote from: Jones on 16 November, 2012, 13:16:12
Quote from: Belerophon709 on 16 November, 2012, 11:16:35

- F -

Marcus

Shiiiit, det der er scary stuff!!! Hvem har set det til ende...overlever hun? Hvordan fanden vil hun klare en film på 1 time og 45 minutter?

Tænkte det samme. HVis hun kegler sådan over traileren, så tør jeg slet ikke tænke på når hun skal se filmen >_<

Caruncula

Hun skal da vidst huske den vandfaste mascara bare sådan til en start ::)
Have you ever seen anyone celebrate mediocrity so much?

I guess you weren't burdened with an overabundance of schooling

Ryback

- F -

HelligegudsmodertilhestiBuddingecentretmand! På samme tid hyleskægt og dybt deprimerende - havde nær sprayet en halv flæskestegssandwich ud over min Lenovo.

Der findes kun en mulig løsning.

Exterminatus

Exterminatus Extremis
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

TF Riley

Hver sin smag Frede, bevares.

Personligt leder jeg efter en anden type video'er, når jeg pr0nsurfer, men jeg ihukommer et motto fra min ungdom: "De fede skal også have pik." Prisværdigt at det stadig bliver holdt i hævd.

- F -

zKoTTe

Morten Juel Søndergaard

Tordenskjold

What. The. Fuck?! Jeg kan ikke få mig selv til at se den video til ende. Tak Zkotte fordi du kæmper dig igennem en biograf fyldt med sådanne mennesker for at se 2 timers vapyr-soap så vi andre ikke behøver gøre det.

Bumkarl

Så plottet startede ikke, men man fik en teaser om hvad det måske ville have været, hvis det havde været der?

Rimeligt godt skuldret at få 4(?) film til at gå på den måde. Men OK, det hører vel lidt med til genren at der ikke sådan for alvor må ske noget.

Men så til det virkelige spørgsmål: Hvad skal zKoTTe nu kaste sig over at anmelde? Jeg nominerer "50 Shades", som vist er i nogenlunde samme boldgade, så kulturchokket burde ikke være så stort  ;D

Martin Iversen

Jeg har jo aldrig helt fanget Zkottes fascination af Twilligt filmene.

Men, der er helt sikkert noget vi kan finde han kan gå videre med, - jeg så gerne af han kastede sig over:

The notebook
Notting hill
Charmed/heksene fra warren manor (hele serien)
Dear John
Legally Blonde (1-8)
Alle Anja&Viktor filmene
Crossroads
10 Things I Hate About You

Vær velkommen til at smide mere på bunken ...

M.
Waaaaay behind .....

Belerophon709

Seb

Det er sku god læsning. bare for at give lidt spice til diskussionen, besluttede jeg mig for at se traileren. I slutningen, efter de har proklameret at det er "The Epic Finale", bliver der zoomet ud over en stor snebeklædt mark, og jeg når et kort sekund at tænke, "nu skal der krafedemig slagtes dårlige skuespillere til den store guld medalje"....ind til der er zoomet helt ud, og det viser sig at deres episke kamp består af MAX 50 mand på hver side. WHAT???? troede lige jeg havde fundet et lyspunkt i, at varulve og vampyre kunne blive slagtet i et slag af Helms Deep agtige proportioner, og så viser det sig at det er mere passende at kalde det et legeplads slagsmål....øv.
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

zKoTTe

Jeg føler trang til at lave en ny anmeldelse, kom med nogle forslag til hvilke nye biograf film og så laver vi en afstemning.

Jeg gider ikke at se awesome film, jo dårligere jo bedre.

Efter en uge laver jeg en Poll, og så bestemmer flertallet :)

Så lige Battleship her forleden, bortset fra det dårligste koncept nogensinde, så er filmen faktisk virkelig god. Den er hvad jeg vil kalde en god Transformer film.

Men fuck Rihanna, hun trækker filmen ned hver gang hun optræder i en scene.
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Quote from: zKoTTe on 31 January, 2013, 13:13:10
Jeg føler trang til at lave en ny anmeldelse, kom med nogle forslag til hvilke nye biograf film og så laver vi en afstemning.

Jeg gider ikke at se awesome film, jo dårligere jo bedre.

Må jeg foreslå Prometheus hvis du ikke allerede har set / anmeldt den?

Quote from: zKoTTe on 31 January, 2013, 13:13:10
Men fuck Rihanna, hun trækker filmen ned hver gang hun optræder i en scene.

Jeg gad i hvert fald godt "fuck" hende!  :P

zKoTTe

Sci-fi har aldrig rigtig været mig, men den kommer på listen ihvertfald :)

Og med hensyn til Rihanna, så ja hun er da køn, men nøj hvor får man spat af hende på skærmen.

Hun har meget samme rolle som Jacob fra Twilight, hun har den der "hej, jeg er også med i filmen"-vibe, som så bliver presset ned i halsen på en.
Morten Juel Søndergaard