News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Dybdals Black Templars! 30/6 King Arthur mk 2

Started by Dybdal, 14 December, 2012, 23:55:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dybdal

Hvad lignede dét da siden billedet har snydt lidt tda?
Who is that du snakker om Friis?

In other news: ser ud til forgeworld var glad for de billeder jeg smed på deres væg på facebook. De har lige delt dét idag og så er der 250 likes på. Det er satme niiiice!

duckdive

Tjek min blog Projekt 40K

JanusHedemann

Ser virkeligt godt ud :)

Den Eviscerator, hvordan er den kogt sammen ?

/J

Dybdal

Det er noget så simpelt som Forge world stuff. Den er fra det der power weapon sæt.

the damned artificer

Tænkte bare at hudfarven nok var anderledes i virkeligheden ;)

Yeah så godt du fik delt dit billede, det er awesome :D

Dybdal

Haha.. Han skal vel også have noget at lave i sin fritid når han ikke nakker heretics :P

Dybdal

Så blev der sku lige disket op med flere initiates!

Jeg har prøvet at lave lidt anderledes poses på nogle af dem. Mest de forreste. Og synes det er gået ret godt. Min personlige favorit er den løbende melta gunner i midten.(jeg prøvede at få ham til at ligne når man spurter i Space Marine spillet)

Hvad synes i?

Safran

Ser super fedt ud er vild med din melta gun mand:-)
Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

duckdive

De ser bare super fede ud! Kan du ikke tage nogle flere billeder af ham Meltagun manden? Evt fra siderne også ;)
Synes også dem med Black Templers logo på hjelmen er super fede.

Dybdal

Har pakket både kamera og figurerne væk i øjeblikket så der kan ikke lige komme flere billeder. Men er der da noget du vil vide om ham?
Og mange tak for rosen gutter! Den er meget værdsat!

duckdive

Kunne bare godt tænke mig at se hvordan han holderden fra siden ;)

Dybdal

Han holder den der hvor man støtter våbnet når man holder dét med 2 hænder.
Jeg tog en arm og skar alle fingrene af og limede våbnet fast. Så green stuffede jeg  fingrene på. Man kan se tommel fingeren på billedet. Dét var ret lige til.

Håber dét hjalp lidt. Ellers må jeg få taget nogle billeder

Dybdal

Hej alle sammen igen! Så er der sku blevet male lidt! Jeg har haft travlt med at få det sidste af de 1500 point jeg manglede færdigt da jeg skulle til en mini turnering mig og mine venner havde lavet her i påsken. Der skulle mine Black Templars bruges og mine Grey Knights. Og det gik ganske glimrende da jeg vandt vores lille turnering. Ogfandt ud af min Black templars er ganske underholdende at spille med! WIN WIN :D

Nå men i skal vel se hvad jeg har fået malet?

Drop pod der skal kigges på engang igen da den er blevet lidt speed painted da jeg havde RET travlt og var ramt af noget feber. Så den skylder jeg lige en tur mere med penslen.

Long Bows
Ansigter er jeg samte dårlig til at fotografere. De bliver meget lyse.

En Thunder wolf mere

Og så synes jeg nu som en ekstra lille ting skal i da lige have lidt billeder af hele samlingen af dem:(listen kan ses på første side)

Hvad synes i?

zacret

Belial

Dybdal

Takker mange gange for rosen! Glæder til at komme igang med dét næste:D

Bartholdy

Det er sgu en fed hær du har produceret der!

Jeg glæder mig til at se mere. Hvad er næste led i programmet?
Dukkepusher i Faraos Cigarer
Jeg er skulptør - besøg min Facebook side

Dybdal

Mange tak. Dét næste er en thunder wolf leder med skjold og hammer. Derefter en til thunder wolf der bare er til squadet. Derefter et squad initiates.
Der er planen indtil videre. Der efter kan alt ske:P

Safran

Andreas Lykke Rasmussen
40k -  space wolf, chaos (wordbearers) og deamons, daemonkin
Bloodbowl - nurgle, chaos dwarf

Dybdal

Scouts bliver dét nok ikk da jeg aldrig rigtig har kunne lide dem.. Både spil og figur mæssigt.

JanusHedemann

Dybdal

Hej alle sammen. Som nogen sikkert ved så satser jeg på at være med til GWs The Fang konkurrence i år! Om jeg vinder betyder ikke rigtig noget. Men skal da give et førsøg! Jeg tager min Draigo conversion med som jeg også havde med i Painting Powerfist her. Og så har jeg tænkt mig at få lavet min "thunder wolf" lord til mine black templars hær som entry i Large Model 40k.

Her er et telefon billede af dagens arbejde(jep jeg har TRAVLT!)

Og i kender sikkert alle til at man bliver sidetracked? Det kan jeg også gøre når jeg har travlt :P Lavede mig lige en super sej Chaplain hvis jeg selv skal sige det

Kommentare og kritik er velkomment :D

the damned artificer

Ohh, det ser godt ud :D Skal der nogle stropper på de skjold på bæstets ben? synes de ser lidt flimsy ud som de er nu.

Og ja din chaplain er møg fed! Hold da kæft mand ;D ;D

Dybdal

Ja har godt overvejet at give dem en strop rundt om benet. Var ikke helt sikker om de behøvede det.
Chaplainen har godt nok fået dét man kan kalde en glavie i stedet for en maul. Men jeg kunne simpelthen ikke lade være:D