News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Tak for denne gang

Started by VonPanne, 12 May, 2013, 23:12:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

VonPanne

Tak til alle for en super hyggelig, spændende og hektisk weekend. Jeg håber at alle har hygget sig uanset hvordan det gik, og har moret sig med at spille noget anderledes Warhammer. Vi har haft lejlighed til at kigge lidt på evalueringsskemaerne og takker for den positive opbakning I har givet udtryk for der, og vi vil kigge på nogle af de ting I har nævnt der kunne virke bedre.

Skulle I være kommet i tanke om andet, eller ville I bare hellere skrive det på et tastatur frem for med en umoderne blyant, så tøv endelig ikke med at kaste alle jeres tanker efter os! De er hver og én værdsat :)

Fenris

Jeg vil sige tak for en super fed weekend med nok det bedste Fantasy koncept jeg har oplevet i 20 år..

Jeg er vildt begejstret og håber at være med igen en anden gang..

Tak til arrangørerne og dommerne samt en stor tak til mit hold..Og selvfølgelig tak til mine modstanderer for nogle gode spil..

Som skrevet på evalueringen så var alt i top

Kasper
A.k.a. Trax Blackpelt - Beastlord Hold Brun

Pille

Jeg vil også sige mange tak for endnu en fantastisk Lethian turnering. Det er i særdeleshed den bedste og sjoveste turnering jeg har deltaget i, og jeg glæder mig allerede til den næste. Det er utrolig fedt at bruge en weekend på sit yndlingsspil i godt selskab og overordentlig hyggelig stemning.

Tusind tak til mine holdspillere, alle modspillere, alle dem jeg ikke spillede imod, og sidst men absolut ikke mindst dommerne og arrangørerne.

Af ren nysgerrighed hvad var fordelingen af gamle (som i deltaget tidligere, ikke aldersmæssigt  :) ) og nye Lethian deltagere?

Martin - Aka Vinthas Silverbolt, Slayer of Savage Orc Big Bosses...

Olsen

Tusind tak for en fantastisk weekend. Har kun ros til arrangørerteamet og ser frem til at deltage næste gang.

Meget imponeret over, hvor vel planlagt det hele var. Tænk at I fik sat det hele op, så fluffet passede med handlingen. Allerede efter en time, stod Kong Snusk og en af hans Generaler ved Alsborgs porte, som i fluffet. Smukt.

Farquaad

Jeg kan også kun sige at jeg er vildt overrasket over hvor godt alting fungerede. Og hvor p*sse-hyggeligt det var. Stemningen var bare god og positiv, og det var uanset om man vandt eller tabte.

Fantastisk arrangement!
Stor tak til både arrangører og med-/modspillere for at få lov til at opleve Lethian :)

Og tak til mine loyale vasaler - uden jer var jeg aldrig endt så tæt på Lethians trone som førstegangs holdleder og deltager :)

VonPanne

Jeg skal i øvrigt også lige huske at sige tak igen til 2MD for lån af terræn og lokaler. Tak til Claus / Team GF for lån af projektor. Tak til jer der hjalp til med at rydde op undervejs og især da vi var færdige. Det er super at vi kan få opbakning fra jer alle så Lethian kan blive til noget. Se, 2-3 mand kan klare det, så andre kan sagtens komme på banen og lave noget tilsvarende så vi også kan deltage ;)

Quote from: Pille on 13 May, 2013, 10:10:55
Af ren nysgerrighed hvad var fordelingen af gamle (som i deltaget tidligere, ikke aldersmæssigt ) og nye Lethian deltagere?

Der var vist ca. 1/3 af deltagerne der var nye denne gang.

Den store aben

Tusind tak til jer Carsten, Jonas og Lasse. Fårk det var fedt. Jeg synes Lethian er den fedeste warhammer weekend man kunne tænke sig. Jeg ved hvor stort et stykke arbejde en alm. 30 mands turnering er. Så tak for jeres indsats.

Tak til mit hold der prøvede at forsvare tronen med mig. Selvom det ikke lykkes var det  fandeme skæg.

Tak fjender, allierede  og alle andre for en super fed weekend

Tillykke til Kong Snusk og de andre grønne.

Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

andse

Jeg vil også gerne sige TAK! Og for første gang nogensinde, kan jeg absolut ikke finde noget som helst at brokke mig over...INTET! Alt var simpelthen bare i orden.
ANDSE

Johan

Jep, det var sgu fedt  :)
Tak til alle som deltog og selvfølgelig arrangørerne (som forøvrigt meget gerne på ligge øltabellen op på boardet. Synes helt sikkert den gav lidt ekstra krydderi til de ellers noget statiske muligheder der er i dværgehæren... ;))
Ses forhåbentlig til næste år....

VonPanne

Mange tak for opbakningen :)

Jeg har forresten et spørgsmål omkring kortet, som jeg ikke selv har en chance for at vurdere. Under kortet er en lille oversigt over de seneste hændelser på kortet (hære der begynder at marchere eller ankommer, lenovertagelser, osv.)... bruger I det / giver det værdi for jer?

Jeg overvejede nemlig om man kunne bruge pladsen på noget bedre, men hvis I bruger den nuværende liste er det måske ikke så smart.

Farquaad

Jeg kiggede på listen over hændelser et par gange, men mener umiddelbart ikke den gav værdi som jeg ikke kunne finde på kort og march-tider. Men jeg er/var også Lethian-rookie :)

Fenris

Quote from: VonPanne on 13 May, 2013, 23:30:10

Jeg har forresten et spørgsmål omkring kortet, som jeg ikke selv har en chance for at vurdere. Under kortet er en lille oversigt over de seneste hændelser på kortet (hære der begynder at marchere eller ankommer, lenovertagelser, osv.)... bruger I det / giver det værdi for jer?

Jeg overvejede nemlig om man kunne bruge pladsen på noget bedre, men hvis I bruger den nuværende liste er det måske ikke så smart.

Jeg kiggede på den 1 gang men ellers var det ikke noget jeg brugte..

Kasper

Pille

Quote from: fenris on 14 May, 2013, 08:24:11

Jeg kiggede på den 1 gang men ellers var det ikke noget jeg brugte..

Kasper

Det samme her...

Kreon

Jamen jeg vil da også lige sige tak for en fed weekend - jeg er helt sikkert klar til at tage turen fra Jylland igen næste gang!

Jeg synes der var en fantastisk stemning hele vejen igennem, så stor tak til arrangørerne, mit hold og alle modspillerne.

Selve konceptet er bundsolidt og jeg synes det fungerede fint med de små twists I smed ind undervejs - her havde jeg ellers på forhånd været lidt bekymret for om forvirringen villle tage overhånd, men det blev ikke tilfældet (i hvert fald ikke mere end, at det bare bidrog til stemningen).

Skønhedsfejl på weekenden skal der ledes længe efter. Skulle jeg pege på noget, tror jeg at jeg foretrak muligheden for at opruste i mindre bidder. Det at man skulle bruge lige så lang tid på at opruste fra 1200 til 1300 point ved et nyt len som fra 800 til 1500 synes jeg ikke er helt hensigtsmæssigt.

En anden lille detalje var omkring wysiwyg. Her lagde I en lidt anden linie ved turneringen end i oplægget i forhold til korrekt bevæbning af tropperne. Jeg nød selv godt af den lidt løsere linie, da jeg fik lov at låne en chariot fordi jeg havde glemt mine egne, så jeg bør egentlig ikke brokke mig - Men lidt ærgerligt at have brugt tid på at male en hel enhed gors med ekstra håndvåben op i ugen op til, hvor det egentlig ikke havde været nødvendigt.

Uanset er det ikke noget der rykker ved at Lethian er årets Warhammerhøjdepunkt for mig!

Kreon

PS Jeg brugte heller ikke oversigten i bunden, de oplysninger synes jeg var mere overskuelige at finde på kortet og i oversigten til højre

Olsen

Brugte heller ikke oversigten til noget. Kiggede på den et par gange, men tænker ikke at jeg ville savne den.

okkel

Jeg vil lige sende lidt tak tilbage igen: Vi kan have nok så fine intentioner og få det meste til at køre glat men i sidste ende står og falder det hele med deltagernes tilgang til arrangementet, og jeg har trods mange gode bud aldrig oplevet et Lethian med en så gennemført positiv flok deltagere.
Normalt er der altid folk, der er utilfredse med de aldrig perfekt afbalancerede og formulerede regler, men ikke én gang oplevede jeg decideret brok eller sur stemning*. Hverken da sabotørerne viste sig at være markant billigere end de burde, da nogle scenarier ikke var helt tydeligt formulerede eller da nogle slag blev forsinket søndag morgen af for sent fremmødte modspillere.

Vi insisterer ofte på at vi ikke er en turnering men en kampagne, blandt andet fordi vi håber at folk lægger win at all cost mentaliteten derhjemme og kommer med en mere åben og afslappet tilgang og det levede i til fulde op til: TAK!

* Naturligvis kom der konstruktiv inputs både under og efter kampagnen men det er jo kun med til at forbedre kampagnen.

Den store aben

I

Jeg kiggede heller ikke særligt meget på den. Og selv tak okkel.
Funhammerist af alfaderens nåde.

Må den gentagende Konge af Lethian Kong Skrammelborg hvile i Fred.

Olfert

Tak for en fed weekend, Hold Rød fik en moralsk sejre som alle ved er den vigtigste.

Det var dejligt sjovt og stressende at være holdleder og det vil jeg gerne prøve igen.  :)

Stor tak til Lasse, Carsten og Jonas for at arrangere en fed kampagne.

Lasse

Jeg vil også gerne takke for en god weekend. Det var rart med den store tilslutning og gode stemning som alle bidrog med.
Det giver lyst til at lave noget lignende en anden gang :)
Og undskyld til hold brun for ponchoerne. Vi prøver at finde nogle brune skjorter til næste gang :)
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Kreon

Quote from: Lasse on 14 May, 2013, 21:31:14
Jeg vil også gerne takke for en god weekend. Det var rart med den store tilslutning og gode stemning som alle bidrog med.
Det giver lyst til at lave noget lignende en anden gang :)
Og undskyld til hold brun for ponchoerne. Vi prøver at finde nogle brune skjorter til næste gang :)

Ja ærlig talt - jeg havde sådan set frem til at blive en Brunskjorte!  ;)

Kreon

Fredo

Hvad med nogle ponchoer til de andre også i stedet? :p

VonPanne

Er det sådan én I skal have næste gang?

Eller sådan én?

Fenris

Jeg tager gerne en af hver i forhold til leopard ponchoen  ;D

Kasper

okkel

Hehe jeg ville elske at give hold brun de t-shirts på men jeg er bange for at vi bliver nød til at hæve deltagergebyret en del hvis vi skal have råd til den slags. Lige nu købte vi det billigste vi kunne skaffe og det gik desværre lidt ud over især brun. Det er dog helt sikkert at ponchoerne ikke skal bruges næste år.