News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Tak for denne gang

Started by VonPanne, 12 May, 2013, 23:12:15

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Farquaad

Jeg vil næsten love at hvis det meldes ud 2-4 uger i forvejen, så skaffer jeg selv tøj i given hold-farve :)
Hvis I finder en der kan levere noget med sejt tryk/print, kan I jo give folk mulighed for at betale lidt ekstra mod så at få en "lækker" trøje.

Fenris

Quote from: Farquaad on 15 May, 2013, 13:06:03
Jeg vil næsten love at hvis det meldes ud 2-4 uger i forvejen, så skaffer jeg selv tøj i given hold-farve :)
Hvis I finder en der kan levere noget med sejt tryk/print, kan I jo give folk mulighed for at betale lidt ekstra mod så at få en "lækker" trøje.

+1

Corran_dk

Quote from: fenris on 15 May, 2013, 13:10:10
Quote from: Farquaad on 15 May, 2013, 13:06:03

+1

Kan kun være enig, så er der også større chance for at folk beholder dem på hele weekenden, så man ikke bliver i tvivl om hvilket hold andre er på :)
Skaven Achievements List
GF17 Net Epic Armageddon Tournament Organizer - 2015
Epic ETC landsholdet - 2016/2017
GF18 Net Epic Armageddon Tournament Co-Organizer - 2016

PopKhorne

Jeg syntes faktisk at Ponchoerne var vildt fede og meget sejere end farvede skjorter.

At de væltede figurer på gulvet var så desværre en sørgelig bivirkning.

HK
Hold Grøn Brun HVID er STØRST!

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist!

Kreon

Quote from: VonPanne on 15 May, 2013, 09:52:22

Er det sådan én I skal have næste gang?

Eller sådan én?

Jeg havde egentlig håbet på sådan en her:

Fredo

Det med en 'Lethian X' (hvor X her så er det givne nummer, altså XI næste gang etc. ) skjorte / t-shirt i holdfarve mod (frivillig) ekstra betaling synes jeg kunne være en helt vildt fed ting :P
Dels ville man kunne have en 'officiel' trøje fra hvert år, og så har man da også sin hold farve :p

okkel

Vi snakkede faktisk lidt frem og tilbage om forskellige løsninger. Vi var ikke sikre på at alle havde specielt meget lyst til at betale en masse penge for fx en lilla T-shirt med noget nørdet tekst, så vi besluttede at gå efter en farvet t-shirt som kunne genbruges år efter år.
Desværre endte det så med nogle skjorter, der ikke var specielt tydelige i farverne da der var et godt tilbud på dem og pres på økonomien. Men med dem i baghånden er vi sikre på at have tøj til de fleste (omend vi skal se lidt på farverne) så så kan folk, der har lyst naturligvis købe en T-shirt hvis de lyster og vi kan måske også godt stå for en officiel en af slagsen.

Glitter

Et lidt forsinket tak her fra for en virkelig god oplevelse. Konceptet er godt, deltagerne var skønne, men jeres forberedelse og eksekvering på dagen var også til UG. Det er fx HELT VILDT FEDT at få personlige bonuser på et lamineret papkort fordi man har brugt 30 minutter på at skrive en baggrundshistorie - det giver virkelig følelsen af, at der er lagt kræfter i, og man går til spillet med en anden ydmyghed end i andre sammenhænge. Fedt! Auktionerne var sjove. Scenarier, mystiske events og alt det andet var både sjove og fine. Tak!

Og nej, jeg så overhovedet ikke på noterne nederst på kortet.

Jeres næste mål (for nu at sætte urimeligt høje ambitioner) må være at lave et brugerstyret interface hvor folk selv angiver ordrer og resultater over smartphone...

okkel

Quote from: Glitter on 18 May, 2013, 19:56:50
Jeres næste mål (for nu at sætte urimeligt høje ambitioner) må være at lave et brugerstyret interface hvor folk selv angiver ordrer og resultater over smartphone...

Selv tak og det har vi faktisk diskuteret i et par år. Om det bliver til noget afhænger vist mest af hvor meget tid VonPanne har.  :)

VonPanne

Ja, som Jonas skriver har jeg haft det på to-do listen i noget tid, men dog kategoriseret under "nice to have". Det samme er i øvrigt en webløsning hvor man kan se hærene gå rundt på kortet og se lenene blive overtaget, med mulighed for at pause, spole frem og tilbage, osv.

Og det er super at høre at I har haft en god oplevelse :) Det er også mit indtryk at førstegangsdeltagerne rimelig hurtigt kom ind i det, og trods de mange ekstra regler undgik den værste forvirring. Men hvis der er noget I gerne ville haft haft fået at vide lidt mere tydeligt på forhånd, så sig endelig til.

VonPanne

Og in other news, så skulle alle fem holdboards nu gerne være åbnet for offentligheden.

Lasse

... og folket var lamslået over, hvad de så :o
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

okkel

eller folket kom til at regne på hvor mange figurer man potentielt kunne nå at male i stedet for at læse 802 forældede posts igennem!  :)

Lasse

802 minus dem fra deres eget hold board om jeg må be  :P
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg