News:

Har du noget spændende der kan stå her? Læs mere her

Main Menu

Mal en orc (Billedtraaden)

Started by Player1, 20 September, 2011, 17:29:52

Previous topic - Next topic

0 Members and 4 Guests are viewing this topic.

Afstemningen er slut

_
0 (0%)
-
0 (0%)

Total Members Voted: 0

Voting closed: 24 June, 2013, 12:50:20

Player1

Læs mere i Mal en orc -tråden

AndersNielsen

Azrael

Bent Ejaas

Berle

BlackJack

Blurb

Butler

chrjensen

clam

Daxtor

De Nordfynske Katalysatorer

doktorevil

eido

elThyge

EmilSVB

FatherNurgle

Frede

Gnyf

Grobut

guapo

havshoj

Jenova

Jeppe D

Jimmi Stender

King_Cuttuk

kmnbrush

LarsM

Lasse

Lauge

Laursen85

Lawec

leahciM

Player1

Læs mere i Mal en orc -tråden

Malmby

Master Ciaphas

Medusa

mudboy

muffe strongarm

Nerevida

Nillernisse

Nygren

Obetor

PeterThomsen

rubber

Ryback

Sadomator

ScratchBox

Seb

Speaker to Machines

Stephan

Talos

TheMuffinMan

The Wise Mans Fear

Troels S

Tulsa Doom

Twilight

vvitus

Warden

Weedaxe

WolfRam

Wyrath

Zephyr

zKoTTe

King_Cuttuk

'Kæft det er godt nok the motley crew! :D Bliver mega fedt at få samlet dem alle!

Specielt de der squigs og det unit blackorcs er fede! ;)

Player1

Quote from: King_Cuttuk on 17 September, 2012, 14:34:42
'Kæft det er godt nok the motley crew! :D Bliver mega fedt at få samlet dem alle!

Specielt de der squigs og det unit blackorcs er fede! ;)
På 10cm afstand kan man godt se at der er gang i en del forskellige malemetoder. På 1m afstand ser det til gengæld bare pissefedt og herre kaotisk ud. :)

Indtil videre har folk ikke gået så meget op i at lave simple baser, hvorfor baserne er ret forskellige. Når hæren på et tidspunkt har vokset sig lidt større vil jeg prøve at inddele de enkelte units efter hvordan baserne er udført og så få lavet nogle movement trays der matcher de enkelte units.
Jeg har samtidigt prøvet at holde de fleste af skjoldene i samme stil når jeg har sendt figurer afsted, men generelt er det den røde detalje og den grønne hud der binder hæren bedst sammen. Jeg synes det holder 100%.

Grobut

Helt enig - det holder 100%!

(og så er jeg faktisk ved at skulle igang med de orcs du har sendt mig - de er nu klar til grunder )
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Lasse

Quote from: Player1 on 17 September, 2012, 14:54:29
Jeg har samtidigt prøvet at holde de fleste af skjoldene i samme stil når jeg har sendt figurer afsted, men generelt er det den røde detalje og den grønne hud der binder hæren bedst sammen. Jeg synes det holder 100%.

Du er velkommen til at skifte skjoldet ud på min orc, hvis du heller ikke synes det passer ind :)
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

Player1

Quote from: Lasse on 17 May, 2013, 08:06:41Du er velkommen til at skifte skjoldet ud på min orc, hvis du heller ikke synes det passer ind :)
Der er ikke noget der bliver skiftet ud, jeg tænkte bare at når jeg selv sendte skjolde med så blev det primært af den samme type. Der er alligevel så mange forskellige modeller med hver sit eget type skjold, så det betyder ikke det store om en enkelt har fået et andet.

Seb

Arbejder hæftigt på at få et billede klart. Kan forhåbentlig blive her i weekenden, hvor jeg måske kan låne et ordentligt kamera :)
Sebastian Thoms Christensen
Operation: Malifaux gaming table - http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=96419.0

Player1

Så kan der stemmes om den sejeste figur.
Afstemningen løber en uge. Vinderen kan vælge imellem et Confrontation grundspil med to prepainted starter hære eller et gavekort til en dansk figurspilsbutik

Lasse

Betingelsen for at kunne indløse sin gevinst, må naturligvis være, at man lige maler en håndfuld orcs ekstra! ;)
Pledges 2009-2014: +153/+33/+19/-28/+61/-30
Kommentarer ved køb og salg

zKoTTe

Du har glemt at smide mig i poll'en :)
Morten Juel Søndergaard

Player1

Quote from: zKoTTe on 17 June, 2013, 14:48:08
Du har glemt at smide mig i poll'en :)
Mærkeligt, jeg kopierede ellers alle navnene fra listen med billeder og den sidste option stod også tom, men slået til.
Du er på nu i hvert tilfælde.

Quote from: Lasse on 17 June, 2013, 13:42:19
Betingelsen for at kunne indløse sin gevinst, må naturligvis være, at man lige maler en håndfuld orcs ekstra! ;)
Som med alle andre online spil, skal man selvfølgelig spille 300% af gevinsten for at kunne trække den ud. D.v.s. mindst en 40~45 malede figurer før jeg giver slip på præmien. ;)

*Edit*
I mellemtiden skiftede den så til synlig afstemning i stedet for hemmelig, og vil samtidigt ikke tillade at jeg skifter tilbage.
Det får være som det er

Waaargh

Det er da nogle helt utroligt dejlige orker herinde. Der er oldschool figurer og old school maling, der er mere nye metoder og sjældne figurer.

I sidste ende faldt min stemme på Ryback, med en blanding af 80'er stil, skarpe penselstrøg og ditto highlights. Men De Nordfynske, Grobut og Lauge var alle også lige ved at få den.

Fed ide med et fedt arbejde bag.
So long as the average ork has someone to fight, someone bigger than him to tell him who to kill next, and someone smaller than him to beat up, he will know contentment.

Tordenskjold

Jeg kunne simpelthen ikke lade være med at stemme på Butlers Foundry orker, fantastiske figurer med et simpelt og effektivt farvetema. Sådan!

kmnbrush

Mit valg faldt på Grobut. Det er nogle fantastiske dukker, med et lækkert eksekveret malejob, og ikke at underkende nogle rigtigt gode billeder, hvilket betyder en del i sådan en net-afstemning.
Male Blog (R.I.P) - CMON

King_Cuttuk

Grobut vandt min stemme.  Det er bare nogle lækre figurer det der.

Ville ønske jeg kunne tage nogle lidt bedre billeder af min entries. Tror også der er flere af de andre som ville ønske det var en bedre billede de stillede op med.

Player1

Tillykke Grobut.
Jeg glæder mig til at se de næste du fik fingrene i og til, med egne fingre, at se dem du allerede har malet hér.

Du kan lige kontakte mig om hvorvidt du vil have et spil Confrontation eller et gavekort til en lokal figurbutik.

Alle orcer der bliver modtaget fra nu af vil komme op i deres egen tråd. Når der igen er kommet en god bunke ind kan vi kigge på en ny afstemning. Inden for en overskuelig tid skulle jeg også få lagt billeder op af de orcer folk kan vælge imellem når de gerne vil male en.
Der er stadig mange der kontakter mig for at få en orc. Jeg har masser tilbage og man kan få næsten lige hvad der passer en.

Grobut

Tark!

Glæder mig til at male de andre du har sendt OG overrække dem her til dig :D
Se mine mini's på: christianbech.dk

Quote from: Daniel aka FatherNurgle d. 28 august 2007
Jeg er simpelhen for ordinær

Player1

Lidt at vælge imellem. Jeg har alt muligt andet liggende, så hvis din yndlings-orc ikke lige er på billederne så send mig en PM.

*EDIT*
Opdaterede billeder følger på et senere tidspunkt
*EDIT*

Stephan

Hey

Lang tid siden sidste post herinde, håber at alle har det godt  :D

Jeg havde fornøjelsen at låne nogle af Martins figurer, for efterhånden 8 år siden. Men nøj hvor har de hygget sig. De har både boet i Århus, Aalborg og nu Silkeborg, i 5 forskellige lejligheder. Men nu har de fået farve, og glæder sig til at komme hjem fra eksilet i Jylland.

Tak for lån Martin, og beklager at det tog så lang tid  :-[

Se good trader ved at trykke på jordkloden <----

Synes godt om alt hvad Asger skriver omkring tonen herinde:)

Player1

Quote from: Stephan on 27 August, 2019, 21:05:36Jeg havde fornøjelsen at låne nogle af Martins figurer, for efterhånden 8 år siden. Men nøj hvor har de hygget sig. De har både boet i Århus, Aalborg og nu Silkeborg, i 5 forskellige lejligheder. Men nu har de fået farve, og glæder sig til at komme hjem fra eksilet i Jylland.
Det er storartet! Så er de omrejsende soldater snart på vej hjem.

Jeg har postet billedet jeg fik fra dig, Stephan, længere oppe i tråden. Jeg er vild med tern, så det ser jo allerede klasse ud. -og så er bunken jo sprængfyldt med poses der ikke allerede var i hæren, så det skal nok blive et fint bidrag til det lille WAAARGH!
Jeg glæder mig meget til at se dem med fingrene :)

LarsM

Endu en grønhud melder sig til tjeneste..

Ryback

Den er sgu flot malet, der er rigtig meget knald på de farver.

Hvad er det for en figur? En temmelig dæmonisk orc.

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Player1

Den er super fed, Lars. Sværdet, dukkehovederne, bylderne. Det hele spiller bare!
Den passer også perfekt sammen med de andre du har malet. Jeg ser meget frem til at se den med fingrene.

LarsM

Tak for de flotte ord.
Den er fra Rackham Confrontation, den nederste del af basen er dog hjemme lavet.