News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Så har man modtaget sit andet hadebrev. Nu med "konkurrence"!

Started by zKoTTe, 12 February, 2014, 12:01:36

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

zKoTTe

I fredags havde jeg fået et læserbrev i EB omkring Cannabis og gymnasiet i Kalundborg og jeg kan godt poste det herinde hvis MOD's tillader det.

Men jeg fik så dette lille brev med posten idag, og jeg kan nu se at det første jeg fik er fra samme person, så i kan nu stoppe med at pege fingre af hinanden :)

Tænk at man kan være så mavesur på mig at man gider sende så mange breve af denne kaliber til lille mig.
Morten Juel Søndergaard

TF Riley

Hadebrev - hold da kæft hvor old school!

GuitaRasmus

Nøj, hvor er det sejgt. Du burde næsten enten lave et "narkodyr" eller på en eller anden måde indbygge det hadebrev i næste projekt.

goldbaek

Hanne og Nicole har vist for meget fritid...  ???

zKoTTe

Jeg har også overvejet hvordan et narkodyr ville se ud, hvis folk har nogle gode forslag så er jeg lutter øren :D

Hvem ved måske ender dette også som en præmie ;)?
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Kender du De 2 mavesure damer med afsindig dårlig håndskrift; Hanne og Nicole? :)

Mads O

Quote from: King_Cuttuk on 12 February, 2014, 12:58:40
Kender du De 2 mavesure samer med afsindig dårlig håndskrift; Hanne og Nicole? :)
Heh. Mavesure samere giver mig af en eller anden grund lyst til at lave en hel hær af samere. På en eller anden måde. Der må være et spilsystem hvor jeg kan have lov til at have sådan en flok...:P
IRL: Mads Ole Gaardsted, medlem af FROB.
Tjek min Beastmen blog lige her: klik på mig!

King_Cuttuk

Quote from: Mads O on 12 February, 2014, 13:04:41
Quote from: King_Cuttuk on 12 February, 2014, 12:58:40
Kender du De 2 mavesure damer med afsindig dårlig håndskrift; Hanne og Nicole? :)
Heh. Mavesure samere giver mig af en eller anden grund lyst til at lave en hel hær af samere. På en eller anden måde. Der må være et spilsystem hvor jeg kan have lov til at have sådan en flok...:P

:P

;)

zKoTTe

Jeg ved at de har fået min adresse fra Ekstra Bladet, de bor i Kbh og at de ikke kan lide cannabis.. Eller mig.

Det skræmmer mig dog stadig lidt at de har sendt mig det første brev, for på det tidspunkt burde de ikke have haft min nye adresse, ved mindre selvfølgelig at der har været endnu et af mine læserbreve i avisen som jeg ikke har vidst noget om :)

Tænk at de har været to om at lave dette brev, det må kræve meget dedikation og skrive så håndfaste argumenter...
Morten Juel Søndergaard

Michael C

Ekstra bladet? Narkodyr.. Jeg må følge med i det her, det lyder godt *kyler mikropop i atomovnen* :D
9k Gaming

Ablabab

Heh. Hvis man ser bort fra det unægteligt kedelige/ubehalige aspekt, vælter tragikomikken frem mellem linjerne.
Du er nu holdt op med at trække vejret uden at tænke over det.

zKoTTe

Heldigvis så overstråler stupiditeten intentionen, for jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor eller hvordan jeg skulle blive "klogere" eller skræmt af deres skriblerier.

Det er så tåkrummende dumt at der har siddet to madammer og klippeklistret mens de har raged over ham Narkodyret Morten og hans liberale holdninger, og så flere måneder efter har hivet deres had frem igen for at "belære" mig lidt om virkeligheden set ud fra deres perspektiv.
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Quote from: zKoTTe on 12 February, 2014, 13:37:21
Heldigvis så overstråler stupiditeten intentionen, for jeg kan ærlig talt ikke se hvorfor eller hvordan jeg skulle blive "klogere" eller skræmt af deres skriblerier.

Det er så tåkrummende dumt at der har siddet to madammer og klippeklistret mens de har raged over ham Narkodyret Morten og hans liberale holdninger, og så flere måneder efter har hivet deres had frem igen for at "belære" mig lidt om virkeligheden set ud fra deres perspektiv.

Ide: du ryger lidt pot og meditere over et svar :D

zKoTTe

Jeg ville kunne vinde en debat med disse madammer kun med at kaste håndtegn.
Morten Juel Søndergaard

King_Cuttuk

Jeg ved godt de er til grin, og at du ingenting har at frygte fra sådan et par halfbrains, havde det været mig havde jeg alligevel politianmeldt dem for chikane.

zKoTTe

Jeg overvejer også stærkt at gå til politiet, jeg har nu nogle mere håndfaste beviser på hvem der har gjort det.

Jeg har ikke deres adresse eller efternavn, men ved at de bor i kbh området. Og med disse få fakta, så frygter jeg at de tager brevene fra mig, som pynter fantastisk på min trofæ hylde, og derefter bare lader dem ligge i deres arkiv.

Jeg venter nok til 3. gang, for det virker tydeligvis til at de har mig i tankerne lidt oftere end hvad godt er.
Morten Juel Søndergaard

Warhamsters - MM37

Et Warhammerisk Narkodyr må være noget hen ad en Dark Eldar Grotesque med en snude, der har nogle gode store næsebor.

Ellers et dyr med områder hvor pelsen er meget sparsom og blodårerne er tæt på huden.
Hvilket tal vælges oftes, når man bliver bedt om at vælge et tal mellem 0 og 100.
Det er vildt, men tallet er 37......Say no more

zKoTTe

Iggy Pop er vel på sin egen måde et Narkodyr.

Berthelsen har fundet et Alkodyr.

https://www.youtube.com/watch?v=GUYkE5LwF00
Morten Juel Søndergaard

Aqwe

I don't suffer from insanity...
I enjoy every minute of it.

zKoTTe

Jeg forestillede mig en rotte med masser af kanyler, pulver og i forhold til Hanne og Nicole så også en rasta hue.
Morten Juel Søndergaard

Ryback

Hvorfra ved du, at det er de samme, som sendte det første brev?

Blev dit læserbrevbragt online, eller skal jeg købe Ekstrabladet antikvarisk for at læse det?

"Forbryderiske narkodyr" Jamen for helv...
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

zKoTTe

Her er mit læserbrev.

Og det skabte så denne debat inde på Nationen...

http://ekstrabladet.dk/nationen/article2212297.ece

Desværre er EB nogle glatnakker og ham "journalisten" som jeg skrev sammen med, ødelagde fuldstændig min originale pointe - Selvom jeg rettede ham 3 gange.

Slut produktet er simpelthen så pinligt i forhold til hvad jeg skrev som kladde, han tilføjede endda stavefejl...

Grunden til at jeg ved det er de samme personer, er fordi skriften er identisk og lokationen ligeså - Kan lige prøve at tage nogle billeder imorgen, hvor i kan se mig lave detektiv.
Morten Juel Søndergaard

doomande

Den gang jeg var barn og gik på efterskole, der var det store hit at kalde hinanden for infantile narkoøgler, så sådan en syntes jeg altså at du skulle lave. En øgle er jo også et dyr  :P
Doomande, betvingeren af 4500 point blå manga fisk
"For the greater good of cake!"

Tau 5th edition13W 9D 4L

Tore Bolhøj

Jeg gætter på at "Hanne og Nicole" ikke er særlig gamle. Jeg kan ikke tåle at ryge joints, men jeg synes ikke det skal være ulovligt. Folk kan købe en million kasser øl om dagen, men en joint=bøde. Det virker ikke fair.
"There is no right or wrong in our profession. The present changes the past from moment to moment. Only pray for the future to vindicate your actions."

— Litany of the Adepts, Canticle of the Administrator

zKoTTe

Men de må da være gamle nok til at værdsætte snail mail og aviser.

Havde det været nogle yngre personer, så havde jeg nok fået nogle radikalt anderledes hadebreve, og tvivler på at ungdommen er imod min holdning :)

Jeg skal lave mig en NARKOØGLE!
Morten Juel Søndergaard