News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

ETC 40k Udviklingsholdet

Started by EFA, 07 February, 2014, 11:58:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

gakkedulla

@drachmann: Skriv en PM til EFA med dit nummer, så ringer han og snakker med dig om en masse sager. Spændende sager. Og jeg tror der kommer et subboard lige om lidt.

Dark Fanatic

Jeg melder mig også under fanerne.. :-)

Jeg har spillet siden jeg var 18 og er 37 i dag.. men har aldrig været til turneringer osv..
Men har spillet med Morten (gammelpot) og de andre gutter fra sydsjælland..
Så jeg er frisk på at komme og rulle terninger..

VH Jon Tümmler (Dark Fanatic)

gammelpot

Er der meldt noget ud fra Belial i forhold til underboard i 40k ETC?... Jeg kan snart ikke vente med at komme igang...

Landbooster

Mon ikke bare der er en af jer fra TUD der lige skal skubbe til ham? Jeg er også spændt på at komme i gang.

Dark Fanatic

Morten.. Du må lige komme igang ;-)

Patrick Glikmann

Hey guys, jeg melder mig ogsaa klar

Mvh Patrick
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.

MaRV

@Patrick

Quote from: EFA on 08 February, 2014, 15:39:24
Jeg kunne godt tænke mig lige at snakke med dem der er interesseret i holdet per telefon.  For at give jer et indblik i hvordan vi fra TUD godt kunne tænke os det kom til at foregå. Så inden der går strategi og andet snask i det hele har vi en helt anden fremgangsmåde vi godt kunne tænke os at bruge.
Så dem der vil må gerne smide en pm til mig med nummer og evt træffetider så skal jeg prøve at få fat i jer.

easyrider

Vi har nu fået vores subforum som ligger under lukket ETC 40k forum.
Der er altid en på powerfist.com der er parat til at give en hånd med
At tænke før man taler er som at tørre sig før man skider- Arne and
Har 40k:Adepta Sororitas, Astra militarum, Eldar, Dark Eldar, Tyranids, Orks, Blood Angels, Deamons, CSM, Knights, Revenant , Warhound og Reaver titan og lidt GK