News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Figur Bytteri: 2014

Started by Jimmi Stender, 02 April, 2014, 10:14:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Jimmi Stender

Så udløb deadline for tilmelding, og vi endte med 14 deltagere. Jeg regner med at kunne sende en PM ud til alle deltagere i løbet af i dag.  :)

Kristian Krogh

Fedt! Glæder mig rigtig meget til det her.
PF-trader (http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=47597.0) - Selvom den er gammel.

Jimmi Stender

Jeg vil ikke være egoist, og beholde al morskaben ved at trække lod blandt deltagerne, så i skal da selvfølgelig være med i processen  8)

Først skrev jeg alle deltagernes navne ned i et Word dokument, hvorefter alle fik et tilfældigt tal mellem 1-14.

For at gøre det så tilfældigt som muligt, anvendte jeg en online "Random Number Generator".

Link: https://www.random.org/

Derefter greb jeg en kuglepen, fint sponsoreret af Kristelig Fagbevægelse:

Med tungen holdt lige i munden, og ved hjælp af et stykke hvidt papir,  lykkedes det at fremtrylle dette mesterværk:

Imens Tim Burtons "Edward Saksehånd" kørte gennem mit hoved, fik jeg leget lidt med min egen saks:

Det kunne ingen håndværkere have gjort bedre, hvis jeg selv må sige det.

Dernæst fik jeg min bedre halvdel til at blande sedlerne, og ligge dem ud på én lang række, således:

(ja, billede er nødvendigt!)

Så skal de bare vendes, så jeg kan se hvem der skal male til hvem, og så gør jeg straks igang med at sende mails ud, stay tuned!  8)

Jimmi Stender

Så skulle alle deltagere meget gerne have modtaget en PM. :)

kOOn

Hvad man ikke går glip af når man er I Cuba  :-X
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Jimmi Stender

Så kom der lige 2 efternølere med på listen, så vi er oppe på intet mindre end 16 deltagere. Jeg glæder mig til at se, hvad i finder på :)

Sandercation

TYPISK jeg først ser sådan noget bagefter.... Men vil vildt gerne være med næste år hvis det bliver gentaget.

Jimmi Stender

Quote from: Sandercation on 27 April, 2014, 15:02:46
TYPISK jeg først ser sådan noget bagefter.... Men vil vildt gerne være med næste år hvis det bliver gentaget.

Der er flere tilmeldte end jeg turde forvente, så jeg vil umiddelbart mene at det tyder på en succes. Derfor forventer jeg stærkt at eventet vender tilbage på samme tidspunkt i 2015.

Jeg har tænkt på at sende en PM ud til alle deltagere når vi når til "FB 2015", for at gøre dem opmærksomme på at de kan være med igen, så der kan du da også lige få en PM med samtidig ;)

Kristian Krogh

Hej alle figurbyttere

Jeg ville bare lige nævne at konverteringsarbejdet og grundmalinger har ramt min hemmelige figur på min dejlige fridag. Håber i andre er kommet godt i gang med jeres figurbytte-projekt :)

Hilsen
Kristian Krogh
PF-trader (http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=47597.0) - Selvom den er gammel.

Landbooster

Fedt koncept, gentag det gerne snart.
Det kunne da være sjovt at male en figur til et andet spil når jeg nu har malet så meget 40k (som pt er det eneste figurspil jeg spiller).

Jimmi Stender

Jeg fik en pakke fra England i dag, der indeholdt min figur-bytteri figur, og den nye Wood Elf bog, så jeg får nok ikke lige malet i aften, men jeg glæder mig til at starte på projektet :)

kOOn

Jeg har fået færdigkonverteret, men malingen kommer til at vente noget tid.

Der er lidt pres på både arbejde og familieliv den kommende tid ;)
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Jimmi Stender

Kære deltagere.

Her får i en lige venlig reminder om, at der i dag er en måned tilbage til deadline udløber. Håber i er godt igang med jeres projekter derude :)

Jaenz

Jeg har modtaget min suprise idag, og den er MEGAsej!! OG fed indpakning ogse! Jeg snapper lige billeder imorgen. Bare lige en heads-up, så post-danmark ikke har svigtet =)

Azrael

Jeg er næsten færdig og glæder mig til at modtage :D

skaven123

Quote from: Jimmi Stender on 29 April, 2014, 14:23:28
Quote from: Sandercation on 27 April, 2014, 15:02:46

Der er flere tilmeldte end jeg turde forvente, så jeg vil umiddelbart mene at det tyder på en succes. Derfor forventer jeg stærkt at eventet vender tilbage på samme tidspunkt i 2015.

Jeg har tænkt på at sende en PM ud til alle deltagere når vi når til "FB 2015", for at gøre dem opmærksomme på at de kan være med igen, så der kan du da også lige få en PM med samtidig ;)

Den liste vil jeg også godt på næste år! Fedt initiativ (må mindst være på 10 ;) )

Jaenz

Ja jeg skal blankt indrømme at det ikke er "I morgen" længere, så jeg må være en løgner. Min synd er dog ikke alt for kolosal (Sct. Peter: "Nej nej, det var bare en dødssynd, NP, du kommer bare ind").
Nu er der i hvert fald billeder =)

Det er simpelthen pissesejt. Jeg har jo en beastmanbande, som er nogle underlige muterede størrelser, og i den bande har jeg nogle bestigors, som også er nogle banditter. Man kan kaste et blik i min blog ovre på herdstone, hvis man er særligt interesseret.

Og:

Ikke nok med at Kristian har gjort sig den ulejlighed at convertere en ret barskt udseende herre, jeg synes også at han har lagt sig tæt op af mit paint scheme, og lavet en meget barsk beastlord/Champion bestigor (tror jeg jeg degraderer ham til, så kommer han oftere på bordet), men han har også lavet en sej indpakning, både med græs - som jeg tog som en beastman reference, og ikke en måde at spare på avispapiret, og en Eviiiiiil advarsel på papiret. (walking dead reference?!)

Det er satme the extra mile =) Jeg siger tak, og skal prøve at gøre mig fortjent til det ved at lave mit eget projekt efter bedste evne =)

(Man læser det vandret. "Don't open. Evil inside")

Jimmi Stender

Super fed detalje med græsset, godt tænkt Kristian ;)

Jeg er rigtig godt igang med mit eget projekt, syntes det begynder at se fornuftigt ud. Håber min modtager kan bruge den :)

Berghofer

Super fed pakke og figur du fik dig der Jaenz! Bliver helt ked af at mine malerevner ikke rækker nær så langt  :-[. Godt jeg maler noget der nemt kommer til at se godt ud på trods af det ;)

Og jeg modtog også en fin figur fra min nisse: Azrael (Til dem der kender hans blog og goblin(DE projekt: pun intented), for et par dage siden, og den vil jeg gerne lige vise jer.

Simpel, flot og meget praktisk, hvilket er rigtig vigtigt for mig, da jeg transporterer min hær i GW kasse og papkasser i en rygsæk mens jeg cykler på grusveje gennem skovområder og Odence Centrum (disken kan tages af pinden).

Mange tak for den lækre Tzceentch sorcerer Tobias, Je har længe tænkt på at skaffe mig en, men penge og andre prioriteter har lige akkurat holdt mig fra den. Den er glædeligt modtaget  :D

Jeg håber at min modtager bliver lige så glad for sin figur. Glæder mig til at se hvad alle i andre får fra hinanden.

Berghofer over and out  8)
... 'Are we going to scrap about it now? Argue wich Legion is toughest?'. 'The answer, allways, is the Wolves of Fenris', Torgaddon put in, ...
Conversation between Loken, Torgaddon and Sigismund. Page 132, Horus Rising.

Youtube Battle Reports: https://www.youtube.com/user/6Knightmare9/videos

Kristian Krogh

Berghofer: Det er en rigtig fed figur, du har fået dig der. Godt malet og meget stemningsfuld. Godt gået, Azrael!

Jaenz: Godt at figuren nåede hel frem og fedt at du kan lide den. Jeg gik efter at den skulle passe ind i din beastmen hær, men malet på den måde jeg elsker at male. Så beskidt som muligt :D Det kunne være fedt at se et billede af den sammen med dine beastmen.

Glæder mig til at modtage en figur selv.

Hilsen
Kristian Krogh

Jaenz

Jeg sad faktisk lige og manglede en overspringshandling, så jeg spurgte gutterne, og de gad godt stille op til en lille photoshoot. De er normalt lidt barske, og laver fis med de nye folk, men Karsten (det tror jeg nok den nye fyr hedder) knurrede af dem + lyste ud af øjnene, og så kom de på andre tanker =D

Her er han, sammen med mine almindelige gors. De andre banditer er pakket væk for tiden. Men her gør han sig nu også helt godt. Han er eddermugme stor. Mine gors er sådan nogle muterede fjolser, som ikke har synderligt nyttige mutations(inspieret KRAFTIGT af Realm of Chaos bøgerne), så når der kommer en selvlysende karl med Crown of Horns så retter de vist rimeligt meget ind. Han passer fint ind =)

Azrael

Jeg er glad for du kunne lide den Berghofer! Ræsonnementet var netop at man altid kan bruge en tzeentch sorterer på disc :) Jeg syntes i øvrigt klart at det sidste billede øver den mest retfærdighed. Jeg er meget tilfreds med figuren, men gulddisken var dælme svær at få flot. Den udskifter du bare :)
Glæder mig til at modtage min figur, har hørt en lille fugl synge om at den skulle ligge på posthuset.

Mvh en distortion fuld Tobias

Jimmi Stender

Lækker unit! Den figur passer godt ind :)

Kristian Krogh

Tak, Jaenz. Det ser jo fint ud. Dine gors er sgu ret blæret.

Berghofer

Ja sådan en kan man altid bruge ;)

Glæder mig til at se hvad du har fået når du får det hentet.

Syntes det er vildt fedt det her figurbytteri. Gæder mig til at sende min egen figur afsted i morgen (tror jeg det bliver).
... 'Are we going to scrap about it now? Argue wich Legion is toughest?'. 'The answer, allways, is the Wolves of Fenris', Torgaddon put in, ...
Conversation between Loken, Torgaddon and Sigismund. Page 132, Horus Rising.

Youtube Battle Reports: https://www.youtube.com/user/6Knightmare9/videos