News:

Husk at læse reglerne for brug af forummet - Læs dem her

Main Menu

Legends of the Mortal Realms

Started by Master Ciaphas, 16 November, 2017, 09:51:25

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Master Ciaphas

Hmm? Spændende. Det er noget Soul Blight, right?

Hvis der nu kom nye zombier, så kunne jeg godt se mig selv købe en Corpse Cart og så nogle fa de levende døde. Det ville se fedt ud. De nuværende Deadwalkers...jøsses de er grimme!

Skilkoff

Dit bud er lige så godt som mit :) det var bare det første jeg tænkte da jeg så en bone horse i nattens mørke og det er den eneste Night Haunt model som ikke er i plast.

Og ja please nye Zombies.

Master Ciaphas

Heps!

Så er der faktisk blevet malet lidt til Age of Sigmar - to stk. treasure chests, der kan tjene som objective markers!

Derudover så var jeg i GW i lørdags, hvor jeg lagde hænderne på en temmelig blæret Nighthaunt gespenst. Dén ser jeg meget frem til at male!

Mvh
Master Ciaphas

Alustriel

Lækker kister du har fået lavet :D Hvor stammer de fra?

Master Ciaphas

Mange tak!

De stammer fra AoS terrænpakken "Azyrite Ruins".

Mvh
Master Ciaphas

Master Ciaphas

Heps!

Så er der sket en lillebitte smule med mit LotMR projekt - jeg har nemlig fået malet noget terræn!

Her er stk. Ophidean Archway!

Det er faktisk en ret blæret model...der dog var lavet af noget mysti-fystisk plastik, så det var ikke helt nemt at sætte sammen.

Mvh
Master Ciaphas

Friis

Malmby

Jeg tror trådens titel giver en ledetråd på det
Sith Lord
Emperors Pride

Master Ciaphas

Heps!

Så blev jeg færdig med alt mit Age of Sigmar terræn - jeg er ganske godt tilfreds! Så må jeg se at få lokket VonPanne til at prøve et AoS Skirmish spil en dag i nærmeste fremtid...

Azyrite Ruins

Alt AoS terræn

Jeg tænker det er nok til at give nogle sjove spil; forestil jer det: en gruppe modige eventyrer udforsker en gammel ruinby, og støder på de tidligere indbyggere, der nu er spøgelser og skeletter, forbandet af Nagash, hungrende efter varmen i de levendes blod. Det er farligt, men der er gamle, forladte skatte, der kan gøre eventyrerne rige som konger....

Mvh
Master Ciaphas

Master Ciaphas

Heps!

Så har jeg fået malet lidt mere til mit slow-burn AoS projekt - nemlig 2018 Limited figuren, Garkorr, Bladegheist Revenant:

En superfed figur, der dog alligevel har taget mig lidt over et år at male. Han blev så malet på en eftermiddag. Resultatet er jeg meget godt tilfreds med!

Derudover har jeg også fået malet en figur jeg fik af Jenova for snart to år siden - en superlækker og fed Dwarf Daemon Slayer. Han malede nærmest sig selv, og tog ligeledes en lille dags penge at få gjort færdig. Han bliver så en del af mit Barony warband til AoS Skirmish (når jeg engang får overtalt VonPanne, Brother Panis og/eller Farseer Rhiadan til at prøve dét spil).

Mvh
Master Ciaphas

Skilkoff

Og på det år så  har du også givet den en god omgang kærlighed og det spiller bare godt sammen :)

Selv den lille tome stone har fået godt med kærlighed og det hjælper de meget simple dukker.

Master Ciaphas

Hej!

Det er jo noget tid siden, at jeg sidst har lavet en opdatering her - men, på den anden side, det er jo et slow-burn project, der lever lidt i et vakuum. Så hvad er der sket siden september 2019? Jo, der er faktisk sket lidt:

- jeg har fået malet yderligere fire baronial spydmænd og fire dommedagspræster. De er nææææsten færdige, og med en halvanden times arbejde er de faktisk helt og aldeles færdige.
- jeg har fået samlet en ældgammel kasse "Barrow Lords", med en Wight King, fem Black Knights og 10 Grave Guard. De fem Black Knights er omkring 60% færdige.
- jeg har fået samlet og grundet Heinrich Kemmler, Krell og dronning Khalida, der alle vil indgå en Legions of Nagash hyggehær

I 40-års fødselsdagsgave fik jeg en Mortisan Soulreaper og fem Kavalos Deathrider af Rhiadan. Dét er så den spæde begyndelse på en Ossiarch Bonereapers hær, som jeg glæder mig ENORMT meget til at komme igang med.

Lykken har jo tilsmilet mig på den måde, at det lader til næste AoS kampagneudvidelse er "Wrath of the Everchosen", hvor Ossiarch Bonereapers forsøger at invadere Archaons rige. VonPanne har jo tidligere sultet efter en undskyldning for at begynde på Slaves of Darkness, så her er undskyldningen endelig! Derudover har VonPanne også investeret i en kickstarter, hvor han i løbet af ca. marts modtager en kæmpe, kæmpe borg i karton og pap. Da "Wrath of the Everchosen" også indeholder regler for belejringer, er det jo meningen at VonPanne også skal begynde på Age of Sigmar.

Det lader til, at 2020 bliver et år i AoS' navn!

Mvh
Master Ciaphas

Master Ciaphas

Hej!

Så har jeg endelig fået produceret lidt mere til mit lille side-hobbyprojekt! Det er blevet til en enhed Sepulchral Guard, som er megafede figurer - og kan stilles som en fulddygtig enhed. Det skal nok blive sjovt at prøve en dag!

Derudover har jeg gang i nogle Barrow Lords (10 Tomb Guard, 5 Black Knights og en Wight King), som nok også bliver færdige i år...

Mvh
Master Ciaphas

Ryback

De er blevet superflotte, og det er virkelig også nogle fede figurer.

Spiller du Underworlds spillet?

Mvh
Ancient Battle Brother
Emperor's Pride

Skilkoff

I år  ;D det var da noget af en melding.

Master Ciaphas

Yep, ingen grund til at bide over for meget!

Jeg er ikke kommet ind i Warhammer: Underworlds endnu; men hvis (når) de udgiver et Ossiarch Bonereapers warband til Underworlds (eller Warcry) som hopper jeg nok også på dét spil.

Mvh
Master Ciaphas

Pille

Master Ciaphas

Igen - mange tak!

Jeg tænker umiddelbart at få prøvet at spille lidt AoS solo-skirmish her i Corona-lock-down perioden. Da jeg har en smule Order og lidt Death, tænkte jeg nogle passende warbands kunne se sådan ud:

Baronial Militia (50p)
- Captain of the Guards (20p)
- 2 Guard Veterans w. Greatswords (6p)
- 5 Household Guards w. spear & shield (10p)
- 5 Household Life Guards w. halbards (10p)
- 2 Household Guard Handgunners (4p)

The Barrow Legion (50p)
- Kemmler the Necromancer (22p)
- 9 Skeletons of the Sepulchre (18p)
- 2 Knights of the Barrow (10p)

Jeg tænker det nok skal blive sjovt!

Mvh
Master Ciaphas

Master Ciaphas

Hej!

Nå - for sjov skyld tog jeg lige et billede af det Legions of Nagash og Ossiarch Bonereapers, som jeg har malet på/malet færdig/samlet til at det kan stå selv. Det der mangler på billedet er én Banshee (som er færdig, men forputtet), en Cairn Wraith (på sprue) og så 4 Kavalos Deathriders, som er skilt ad, men i malestadiet.

Jeg tænker, at tog jeg mig sammen, kunne jeg nok have det hele færdigt på en uges penge.

Mvh
Master Ciaphas

rosenaa

Whiskey ! Single Malt naturligvis...
Tidligere Smith Legetøj og Hobby - H. Wittrock - Dansk Hobby - Rødovre Hobby - Holmberg Hobby

rubber

Hej Jørgen.

Jeg havde slet ikke set at du var igang med AoS også. Det ser rigtigt fedt ud, især terrænet er super flot.

Hvis nu du ikke kan finde nogen at spille AoS med kan jeg godt lokkes til et spil.

Mvh. Tim

Master Ciaphas

Hej Tim

Quote from: rubber on 24 February, 2021, 20:02:34
Hej Jørgen.

Jeg havde slet ikke set at du var igang med AoS også. Det ser rigtigt fedt ud, især terrænet er super flot.

Hvis nu du ikke kan finde nogen at spille AoS med kan jeg godt lokkes til et spil.

Mvh. Tim

Åh, jo. Dette har været et meget lavblus projekt i lang tid. Egentligt blev det født af at jeg havde brugt tid på at spille Total War: Warhammer - og at jeg savnede at male Fantasy figurer. Og da jeg samtidig kiggede på skirmish spil, så blev denne tråd født.

I de seneste uger er min medhobbyist, Brother Panis, gået på Ironjawz og han er ved at undersøge hvad der skal til dér.

Jeg faldt pladask for Ossiarch Bonereapers i oktober 2019 - men har ikke rigtig skaffet mig noget til dem, udover en Soulreaper og 5 Kavalos Deathriders. Jeg har også deres Warscrolls, terninger og Army Book. I Army Booken er der regler for at lave et Warband. Enten ved Random Selection eller ved valg. Idag har jeg aftalt med Panis, at vi prøver dét af. Ikke mindst fordi det ikke kræver så mange modeller!

Min starting Warband bliver så dette:

Liege-Kavalos Brasidas Antiochi
Mortisan Soulreaper Chrysanthaki
5 Kavalos Deathriders

Meget begrænset og kræver kun indkøb af en Liege-Kavalos model. Done.

På sigt og gennem spilkampagne, kan hærsammensætningen så udvikle sig organisk og narrativt. Det tænker jeg passer til mig :-)

Så Tim - hvis du vil med, så find dig en Army Book og kig på deres Path To Glory liste og vælg noget du synes er fedt. Måske Cities of Sigmar, da jeg tænker du vil kunne dobbeltbruge dine Empire troops der? Det gør ikke noget for min skyld, at dine er på kantede baser :-)

Mvh
Master Ciaphas