News:

Husk at få skrevet turneringer ind i turneringskalenderen

Main Menu

Commision maleri.

Started by Jimmi Stender, 23 February, 2013, 11:19:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Jimmi Stender

Hvis der er noget der kan motivere mig til at male, så er det at male for andre.

Når jeg maler til eget brug, er det lettere at være lidt mere sjusket, og med vilje overse lidt småfejl, da det jo alligevel kun er mig selv der skal bruge figuren.

Jeg solgte en umalet ridder til fods i min salgs tråd, og køberen bad mig om at male figuren mod betaling.

Jeg tog med glæde imod chancen, og havde derfor min allerførste "commision" opgave!  ;D

Efter - mange - timers arbejde, blev dette det endelige resultat:

Er der nogen der har et godt råd imod neglebidning?

Hvad syntes i?

Jeg håber ikke dette bliver den sidste figur jeg skal male for andre, da det som sagt er motiverende for mig, og egentligt bare skide skægt  :)

Facelid

Fedt :) Man kan tydeligt se at du bruger mere energi på figuren, end du gør med dine egne ;)
Men det er man jo også nød til hvis man får penge for det :)

Hvad angår neglebidning... Lad være :D

Belerophon709

Lækkert arbejde, Jimmi! :)

Kunne godt tænke mig et par billeder, der er mere "close up"...

Marcus

casper h

Lækkert malearbejde, håber dine beastmen bliver i samme standard  ;)
ang neglebideri, så kan du bare stikke fingrene op hvor solen ikke skinner, så mister du al lyst til at bide i dem  :P  ;D

Jimmi Stender

Quote from: casper h on 03 March, 2013, 03:43:05
ang neglebideri, så kan du bare stikke fingrene op hvor solen ikke skinner, så mister du al lyst til at bide i dem  :P  ;D

Jeg prøvede, men det efterlod mig kun med underlige blikke fra Camilla, og en ufattelig dårlig smag i munden.  :(

kpl.blutch

Hej Jimmi :)

Har 7-8 gamle choas warriors i metal (forskellige modeller) som du gerne må give et tilbud på :)

Christoffer

Farquaad

Quote from: Jimmi Stender on 04 March, 2013, 16:35:33

Jeg prøvede, men det efterlod mig kun med underlige blikke fra Camilla, og en ufattelig dårlig smag i munden.  :(
Dina (yngste datter) åd en kattelort igår. Så ikke ud til at det smagte meget dårligt  :o

kpl.blutch

Jeg prøvede, men det efterlod mig kun med underlige blikke fra Camilla  :(

Fordi du havde fingrene op i nummeren, eller fordi du stak dem i munden bagefter ? :D

Christoffer

Jimmi Stender

Quote from: kpl.blutch on 04 March, 2013, 16:49:38

Hej Jimmi :)

Har 7-8 gamle choas warriors i metal (forskellige modeller) som du gerne må give et tilbud på :)

Christoffer

Det kunne da være meget sjovt at male nogle Chaos Warriors :)

Hvilken kvalitet tænkte du på? Bare tabletop, eller bedre?

Quote from: kpl.blutch on 04 March, 2013, 18:21:06

Jeg prøvede, men det efterlod mig kun med underlige blikke fra Camilla  :(

Fordi du havde fingrene op i nummeren, eller fordi du stak dem i munden bagefter ? :D

Christoffer

Ingen kommentarer.  ;)

kpl.blutch

"Bare" tabletop :)

Christoffer

Jimmi Stender

Quote from: kpl.blutch on 04 March, 2013, 22:05:12

"Bare" tabletop :)

Christoffer

Kommer du hjem til Casper på mandag? Så kan vi lige tale nærmere om det, og du kan evt. tage de figurer med det drejer sig om :)

kpl.blutch

Jamen kan sq først komme kl 21.00 mandag aften

Christoffer

Jimmi Stender

Quote from: kpl.blutch on 05 March, 2013, 23:10:49

Jamen kan sq først komme kl 21.00 mandag aften

Christoffer

Jamen det er jo også perfekt :)

Player1

Jimmi Stender

Michael C

Billedet hedder noget med børneorm  :o

Men han er dælme da også en sød bandit ham du har fået malet der, jeg synes bare han har lidt "crazy eyes"?
9k Gaming

Jimmi Stender

Quote from: Michael C on 07 March, 2013, 15:08:44
Billedet hedder noget med børneorm  :o

Men han er dælme da også en sød bandit ham du har fået malet der, jeg synes bare han har lidt "crazy eyes"?

Det var også min første tanke, at det mere lignede børneorm end negle. Føj for s... :-X

Tak for komplimentet :) Jeg har ikke meget erfaring med at male øjne, og da slet ikke figurer så små som den (den er mindre end standard Warhammer figurer). Jeg tænkte det nemmeste ville være en hvid basecoat, og så lave en sort prik med en nål. Jeg sørgede så bare for, at den sorte prik var i kontakt med nederste øjenlåg, så figurer ikke får det berygtede overraskede udseende.

Farquaad

Pas på med øjne. Pupillen - altså den sorte klat bliver ofte aaalt for stor. Prøv at se på andre mennesker, læg mærke til hvor små deres øjne er. Hvis du maler hvidt i øjet, så wash det - du skal meget tæt på øjne før de ser hvide ud. Ofte er det bare et lille bitte "lyst" område, hvori der befinder sig et endnu mindre mørkt - ikke sort - område. Ved ikke om det hjælper - jeg evner ikke selv at male øjne  :-[ Men den klassiske "hvid med sort", ligner sjældent øjne. IMHO
Prøv at finde nogle WD blade og på nogen af dem Eavy Metal teamet har malet. Eller modeller der har vundet priser.

kOOn

Hvis du keder dig meget har jeg noget Bret fodfolk der trænger til maling :)
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Medlem af bevægelsen for et gladere Powerfist! Meld dig ind

Jimmi Stender

Quote from: kOOn on 16 April, 2013, 17:21:10
Hvis du keder dig meget har jeg noget Bret fodfolk der trænger til maling :)

Uhh! Jeg elsker at male Brets! :)

kOOn

Det drejer sig nu kun om at få grundmalet nogle figurer.
Men du kan se mit farveskema i min blog
Mvh. Kim
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Jimmi Stender

Quote from: kOOn on 27 April, 2013, 10:27:06
Mvh. Kim

Har du et link?

kOOn

Quote from: Jimmi Stender on 11 May, 2013, 21:57:02
Quote from: kOOn on 27 April, 2013, 10:27:06
Mvh. Kim

Har du et link?
http://www.powerfist.dk/forum/index.php?topic=67004.0
Værsgo
[PF Traderprofil]
[Salgsboard]

Player1

Quote from: Jimmi Stender on 07 March, 2013, 15:54:12Det var også min første tanke, at det mere lignede børneorm end negle. Føj for s... :-X
Hjalp det så?

Jimmi Stender

En af mine gode venner, skal deltage i Mandehammer turneringen her i weekenden med sine nye Ogre Kingdoms. Pga. tidspres, bad han mig om at speed-male 2x10 Gnoblars.

Det har jeg hermed gjort:

De var underholdende at male, på trods af at jeg fik en hel dag til at gå med næsten non-stop maleri  :)

Quote from: Player1 on 06 June, 2013, 16:16:08
Quote from: Jimmi Stender on 07 March, 2013, 15:54:12Det var også min første tanke, at det mere lignede børneorm end negle. Føj for s... :-X
Hjalp det så?

Close, but no cigar!  :P